Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر کنگره روانشناسی و آسیب های روانی - اجتماعی کشور به خبرنگار ایرنا گفت: 350 مقاله به دبیرخانه این کنگره رسید که 61 مقاله به صورت سخنرانی و 151 مقاله به صورت پوستر ارائه می شود.
دکتر نورمحمد بخشانی افزود: محققان، اساتید، اعضای هیات علمی و دانشجویانی از دانشگاههای سراسر کشور در این کنگره 2 روزه حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: مهمترین مساله ای که در این کنگره به آن پرداخته می شود بررسی بروز و شیوع آسیب های روانی - اجتماعی (اعتیاد، خشونت، خودکشی و حوادث جاده ای) است.
وی تصریح کرد: در طول مدت برگزاری کنگره علاوه بر ارائه آخرین یافته ها در حوزه آسیب های روانی-اجتماعی و ارتقای علمی شرکت کنندگان، گامی در مسیر شناساندن بیشتر فرهنگ و ظرفیت های سیستان و بلوچستان برداشته می شود.
به گزارش ایرنا کنگره ملی روانشناسی و آسیب های روانی - اجتماعی 16و 17 اسفند در چابهار در حال برگزاری است.
3042**6081
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۷۹۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد

مدیرکل بهزیستی استان سمنان خواستار پیگیری دقیق طرح جامع مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان شد و گفت: ساختارمندی مناسب و یکپارچگی مطلوب در حوزه آموزش و پرورش مزیت استان سمنان در اجرای این طرح است.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان با اشاره به اینکه نکته اساسی که در راستای اجرای طرح نظام مراقبت‌های اجتماعی دانش‌آموزان وجود دارد، این است که غربالگری‌ها به‌خوبی انجام شود، گفت: در قالب این طرح گروه‌های در معرض خطر، پرخطر و کسانی‌که نیاز به خدمات فوریتی دارند، به بخش‌های مربوطه ارجاع داده شوند.

منطقی افزود: در سال گذشته، تعدادی ارجاعی از آموزش و پرورش داشتیم که مداخلات لازم در راستای رفع مشکل از سوی بهزیستی این استان انجام شد و از ابتدای سال جاری هم تعدادی از دانش‌آموزان که باید در کارگروه فوریت‌های روانی اجتماعی مورد بررسی و رفع مشکل قرار می‌گرفتند، زیر پوشش قرار گرفتند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • خودکشی در ایران کمتر از آمار جهانی
  • خودکشی ایرانی ها، کمتر از میانگین جهانی
  • خودکشی در ۲۳ کشور دنیا جرم و اجرای کامل سند ملی خودکشی در ایران ضروری است
  • وزیر کشور: انتخابات در بهترین وضع برگزار شود
  • استانداران در صف مقدم مبارزه با آسیب‌های اجتماعی باشند
  • مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم به شکل مطلوب برگزار خواهد شد
  • وحیدی خطاب به استانداران: انتخابات در بهترین وضع برگزار شود
  • روانشناسان نقش بسیار کلیدی در سلامت فردی و اجتماعی دارند
  • کانون خانواده‌ با خودمحوری‌ها آسیب می‌بیند
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد