Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مدیر مهدکودک های «غنچه» و «غنچه های بهشت» با اشاره به اینکه کاردستی های کودکان این ۲ مهدکودک با هدف کمک به کودکان نیازمند در آستانه سال ۹۷، به فروش رسید، گفت: کودکان اجرای اینگونه حرکت های خداپسندانه را به طور حتم در ذهن می سپارند.

سحر نیری، مدیر مهدکودک های «غنچه» و «غنچه های بهشت» با اشاره به برگزاری جشن سالانه مهد کودک که با حضور کودکان و والدین آنها برگزار شد، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: جشن «سبزه ها» ویژه کودکان، پیش از نوروز هر سال برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

وی با اشاره به اینکه این جشن به مدت سه شب در تالار «احسان» برگزار شد، اظهار داشت: امسال این جشن با ایام جشن «نیکوکاری» مقارن شد و از این رو نمایشگاهی از دستاوردهای کودکان را در محل برگزاری جشن «سبزه ها» برپا کردیم.

 

نیری تاکید کرد: دستاوردهای کودکان حاوی کاردستی هایی بود که این عزیزان در مهدکودک با دستان خودشان تهیه کرده بودند و از این رو این نمایشگاه مورد استقبال والدین قرار گرفت و هر کاردستی که والدین از این نمایشگاه انتخاب می کردند و آن را می خریدند و هزینه آن را به هر میزانی که خود والدین صلاح می دیدند، در صندوق کمیته امداد ریخته می شد تا به این وسیله به کودکان نیازمند کمک شود.

 

 

این فعال اجتماعی اضافه کرد: کودکان اجرای اینگونه حرکت های خداپسندانه را به طور حتم در ذهن خود می سپارند و اینگونه برنامه ها تمرینی برای آینده آنان و حضورشان در کارهای خیر خواهد بود.

 

خاطر نشان می شود، در پایان این مراسم از زحمات مربیان این 2 مهدکودک تقدیر شد.

 

 

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۷۹۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانباز شیمیایی اهل تربت جام به جمع شهدا پیوست

به گزارش قدس خراسان، حسین جمشیدی اظهار کرد: این جانباز ۷۰درصد به عنوان نیروی وظیفه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سال ۶۵ در جریان عملیات کربلای چهار بر اثر بمباران شیمیایی دشمن بعثی به فیض جانبازی نائل شده بود.

فرماندار تربت جام ادامه داد: مراسم تشییع پیکر مطهر شهید پاسبان فردا پنجشنبه ششم اردیبهشت از ساعت ۹صبح از محل تیپ ۳۸ زرهی ارتش تا میدان حضرت ولیعصر(عج) بر دستان اقشار مختلف مردم شهید پرور و ولایتمدار، امامان جمعه و جماعات، مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی، نظامی، انتظامی، امنیتی، رزمندگان، همرزمان و بستگان شهید تا بهشت نبی(ص) تربت جام برگزارخواهد شد.

وی گفت: پس از اقامه نماز، پیکر شهید در قطعه شهدای آرامستان بهشت نبی (ص) آرام خواهد گرفت.

جمشیدی از همه مردم شهیدپرور تربت جام دعوت کرد برای تجلیل و تکریم از مقام و جایگاه شهید پاسبان در این محفل شرکت کنند.

دیگر خبرها

  • همدلی با کودکان، مهارتی که خانواده‌ها با آن غریبه‌اند
  • نخستین اظهار نظر اسماعیلیان در مورد سریال رمضانی الحشاشین
  • با «کودک استرسی» چگونه برخورد کنیم؟
  • جانباز شیمیایی اهل تربت جام به جمع شهدا پیوست
  • سومین «ماه دوم» به لاله رسید/ اختصاص فروش به کودکان غزه
  • بایدها و نبایدهای رفتاری در برخورد با کودکان و 7 اشتباه والدین در تربیت فرزندان
  • پرتناقض‌ترین سن کودک کدام است؟
  • مراقبت از هزار و ٣١٣ مورد مادر باردار در فریمان
  • توزیع آسفالت در معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد
  • سالمندی، ژاپن را به دردسری عجیب انداخت