Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ احمد رضا فغانی رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، از اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی به منظور جلوگیری از حوادث ناگوار چهارشنبه آخر سال خبر داد و گفت: در اجرای این طرح‌ها ماموران پلیس امنیت عمومی مازندران موفق به شناسایی و احد‌های صنفی عرضه مواد محترقه شدند که با هماهنگی مراجع قضائی ۵۰۰ هزار عدد انواع مواد محترقه از این واحد‌های صنفی و عرضه کنندگان مواد محترقه در استان کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ فغانی افزود: در اجرای طرح پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال واحد صنفی عرضه کننده مواد محترقه در استان پلمب شد و تمامی واحد‌های صنفی پلمپ شده و عرضه کننده مواد محترقه تا پایان تعطیلات نورزوی ۹۷ فک پلمپ نخواهند شد.

وی با اشاره به دستگیری ۵۰ نفر از عاملان تهیه وتوزیع مواد محترقه و آتشزا در مازندران، گفت: کسانی که با تهیه و فروش مواد محترقه موجب اخلال در نظم و امنیت عمومی و آسایش و آرامش مرم شوند نیز تا پایان ایام نوروزی در بازداشت خواهند بود.

رئیس پلیس امنیت عمومی مازندران با اشاره به ماده ۶۱۸ قانون مجازات اسلامی هرگونه هیاهو، جنجال، حرکات غیر متعارف یا تعرض به افراد که موجب اخلال در نظم و آرامش عمومی یا بازداشتن مردم از کسب و کار شود جرم محسوب می‌شود، افزود: برابر با قانون با افراد مخل نظم و امنیت اجتماعی در چهار شنبه آخر سال برابر قانون به شدت برخورد خواهد شد.

سرهنگ فغانی با توصیه به شهروندان برای کنترل فرزندان خود از آنان خواست: احترام به حقوق همنوعان خود را فراموش نکنند و رفتار‌های پرخطر را تفریح به شمار نیاورند تا به خاطر لحظه‌ای شادی و هیجان کاذب، حادثه‌ ای ناگوار را برای خود و دیگران رقم زده و یا کودکی از دیدن زیبایی‌ها محروم کنند.

انتهای پیام/ م

کشف ۵۰۰ هزار عدد مواد محترقه در مازندران

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۷۹۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک واحد عطاری به دلیل عرضه داروهای مخدر در آبسرد

به گزارش خبرنگار مهر، مجید طیران صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران از پلمب یک واحد عطاری به دلیل عرضه داروهای مخدر در آبسرد خبر داد و اظهار کرد: در بازدید عصرگاهی از تعدادی از واحدهای صنفی سطح شهر آبسرد، تخلف عرضه داروی مخدر و دخالت در امر پزشکی از سوی یک واحد عطاری، برای ناظرین بهداشت و درمان شهرستان کشف و بر اساس قوانین و مقررات پزشکی این واحد صنفی تعطیل و پرونده آن به مراجع قضائی ارسال خواهد شد.

معاون درمان شبکه بهداشت دماوند گفت: پیرو مراجعات، اظهار نگرانی و شکایات خانواده‌ها نسبت به دخالت تعداد معدودی از عطاری‌ها به عرضه و تجویز داروهای مخدر و دخالت در امور تخصصی طبابت و به علت خطرات جبران ناپذیری که این گونه تخلفات برای سلامت جوانان، بیماران و مردم خواهد داشت، تعطیلی این عطاری‌ها کمترین برخورد با آنها خواهد بود.

توکلی، معاون غذا و داروی شبکه بهداشت دماوند نیز با تاکید بر اینکه محل عرضه هر نوع دارو اعم از گیاهی، طبیعی، بیولوژیک و شیمیایی داروخانه‌ها هستند، گفت: عطاری‌ها اجازه فروش و عرضه هیچ گونه دارو یا فرآورده دارویی را ندارند و صرفاً می‌توانند گیاهان دارویی مجاز و غیر سمی را عرضه کنند.

وی افزود: دخالت در امور درمان بیماران نیز منوط به داشتن تخصص و اخذ مجوز فعالیت می‌باشد.‌

وی به مردم شریف توصیه کردند، داروهای مورد نیاز خود را صرفاً از داروخانه‌ها و با مشاوره از پزشک یا دکتر داروساز تهیه نمایند و تاکید می‌شود از خرید هرگونه اقلام دارویی از عطاری‌ها جداً خودداری گردد

کد خبر 6088389

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل قدرت نمایی در درمانگاه قدیم دارخوین
  • پلمب یک واحد عطاری به دلیل عرضه داروهای مخدر در آبسرد
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • ۶ هزار عدد قرص از یک تعمیرگاه خودرو در مشهد کشف شد
  • توزیع مدل خاصی از قلیان تحت نظارت وزارت بهداشت | دسترسی به قلیان اکسیژن در این ۱۰ استان
  • کشف ۶ هزار عدد قرص از یک تعمیرگاه خودرو در مشهد
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در مازندران
  • قلیان اکسیژن طرح مطالعاتی وزارت بهداشت است/ توزیع در ۸ استان
  • تقویت نظارت ها بر عرضه بهداشتی شیر در مدارس از مهمترین مصوبات کمیته صیانت از سلامت و امنیت غذایی مردم