Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: سرپرست ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد مازندران بر فعالیت هزار و ۱۲۹ کانون مساجد در دیار علویان خبر داد و گفت: این مراکز در ارتقای کمی و کیفی فعالیت های مساجد تاثیرگذار هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام محمود علیخانی، سرپرست ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد مازندران امروز (16 اسفند) در آستانه 18 اسفند سالروز تشکیل کانون های فرهنگی و هنری مساجد و ربع قرن تلاش این مراکز با حجت الاسلام  محمود مشایخ، امام جمعه نوشهر دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در این دیدار با اشاره به اهمیت مساجد از صدر اسلام، ادامه داد: کانون های فرهنگی و هنری مساجد در ارتقای کمی و کیفی فعالیت های مساجد نقش مهمی بر عهده دارند.

 

حجت الاسلام علیخانی اظهار کرد: چهار هزار و 103 مسجد در مازندران فعالیت دارند و هزار و 129 کانون های فرهنگی و هنری مساجد تاسیس شد که از این تعداد 715 کانون های روستایی و مابقی کانون های شهری هستند.

 

وی بیان کرد: 18 اسفند سال جاری مصادف با بیست و پنجمین سالروز تشکیل کانون های فرهنگی و هنری مساجد است که با برگزاری های برنامه های متعدد در شهرهای مختلف دیار علویان درصدد انعکاس ربع قرن تلاش این مراکز به جامعه هستیم.

 

حجت السلام علیخانی ابراز کرد:258 کتابخانه های عمومی و 171 کتابخانه های باز در کانون های فرهنگی و هنری مساجد مازندران دائر شده اند که در جهت تشویق و ترغیب آحاد مردم به ویژه جوانان به فرهنگ کتابخوانی تلاش می کنند.

 

وی با اشاره به شعار سال جاری کانون های مساجد«جوان، مسجد، هنر» گفت: جوانان را با هنر متعالی می توان به پایگاه های خدا بر زمین رهنمون کرد.

 

حجت الاسلام محمود مشایخ، امام جمعه نوشهر نیز طی سخنانی با گرامیداشت 18 اسفند، سالروز تشکیل کانون های مساجد گفت: این مراکز وظیفه مهمی در جهت مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان بر عهده دارند.

 

وی اظهار کرد: کانون های مساجد باید با برگزاری برنامه های فاخر و ارزشمند در جهت نهادینه کردن منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در عرصه های مختلف گام های تاثیرگذاری را بردارند.

پایان پیام/86

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۷۹۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از هزار برنامه در دهه کرامت اصفهان