Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-19@00:40:57 GMT

سعیدی کیا : با پول نفت کشور آباد نمی شود

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۷۹۹۶۳

سعیدی کیا : با پول نفت کشور آباد نمی شود

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ به نقل از مرکز روابط عمومی بنیاد مستضعفان؛ در این همایش مهندس محمد سعیدی کیا ضمن تبریک سالروز تولد حضرت فاطمه (س) و همچنین سالروز تشکیل بنیاد مستضعفان توسط بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره)گفت با وجود سختی ها و مشکلات، بنیاد مستضعفان در سال گذشته 8 درصد رشد را تجربه کرده و امیدواریم سال آینده با تلاش همه کارکنان که سرمایه اصلی بنیاد مستضعفان هستند این میزان رشد افزایش یابد و بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته به 10 درصد بالغ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در ادامه با اشاره به روحیه جهادی کارکنان بنیاد تصریح کرد : کار اصلی ما در بنیاد مستضعفان خدمت به محرومین و مستضعفان است و با این رسالت باید انگیزه ای مضاعف برای کار و تلاش داشته باشیم .

محمد سعیدی کیا در بخشی دریگر از سخنان خود گفت : پول نفت کشور را به خوبی آباد نمی کند و در واقع افکار ، مغز ها و دست های مردم است که باعث آبادانی کشور می شود باید ما مسوولان بستری فراهم کنیم تا این کار ایجاد شود و خوشبختانه بنیاد مستضعفان این تجربه را در منطقه محروم قلعه گنج به دست آورده که ان شا الله در چالدران و لنده و سال آینده در چندین شهر دیگر این تجربه را تکرارخواهد کرد.

او افزود: در بخش اقتصادی باید علمی و فنی کار کنیم اگر شرکتی دچار مشکل شده بیشتر به دلیل ضعف تکنولوژی و دانش فنی از بازار کسب و کار عقب افتاده و باید این مشکلات برطرف شود خوشبختانه جوانان مستعد زیادی در بنیاد شناسایی و پس از آموزش های لازم در هیات مدیره ها مشغول به کار شده اند که به جوانگرایی منابع انسانی بنیاد در ساختار مدیریتی کمک شایان توجهی خواهد کرد.

رییس بنیاد مستضعفان شفافیت عملکرد را یکی از بهترین راه های مقابله با فساد دانست و تاکید کرد به هیچ وجه در سازمان ها از فساد چشم پوشی نکنید و به شفافیت کامل روی بیاوردید.وی بهره وری و صادرات را از جمله شاخص های مهم اقتصاد مقاومتی دانست و گفت باید در شرکت های بنیاد شاخص های اقتصاد مقاومتی نمود بیشتری پیدا کرد.

محمد سعیدی کیا در انتهای سخنان خود ضمن تشکر از هیات امنا که بودجه سال آینده بنیاد مستضعفان را با دقت مورد بررسی قرار داده و تصویب کرده اند خاطر نشان کرد : باید با توکل به خدا و روحیه جهادی کارها را جلو ببریم و همه دعا کنیم.

401

بنیاد مستضعفان تکنولوژی محمد سعیدی کیا بودجه

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۷۹۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور

سرهنگ‌احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور فراجا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درباره آخربن وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور گفت: در حال حاضر شاهد بارش‌های باران در استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، اصفهان، خوزستان، کهکیلویه و بویراحمد، بوشهر، هرمزگان، چهارمحال بختیاری، یزد، کرمان، فارس هستیم.

وی افزود: هم اکنون آزادراه قزوین _ کرج (ساسانی، پل فردیس تا پل کلاک) و محور تهران _ شهریار (برخی مقاطع) دارای ترافیک سنگین است.

سرهنگ شیرانی گفت: همچنین محورهای خرم آباد _ پلدختر، بمپور _ بهشت آباد، دلگان _ بمپور، بندرخمیر _ بندر لنگه (کنخ)، فنوج _ کتیچ، چاهان _ زرآباد، نیکشهر _ چابهار، فیروزآباد _ بمپور، دلگان_ زهکلوت، قصرقند _ نیک شهر مسدود است.

کد خبر 6080504

دیگر خبرها

  • موارد مصرف مالیات باید برای مردم تبیین شود
  • زیرسازی و آسفالت راه ۱۷ روستای خوسف
  • محموله‌های بسته غذایی بنیاد مستضعفان به مناطق سیل‌زده کرمان اعزام شد
  • نماینده فارس در اندیشه صدرنشینی لیگ برتر هندبال کشور
  • ظهره‌وند: وعده صادق نشان داد ایران امیدِ مستضعفان عالم است
  • عملیات وعده صادق مایه مباهات همه آزادگان و مستضعفان جهان شد
  • ۲۵ فروردین، جهان شاهد رویش یک قدرت الهی بود
  • انسداد ۲۹ محور شریانی و غیر شریانی در کشور
  • آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور
  • ترغیب مردم به مشارکت در ساخت مسکن محرومین