Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@10:49:40 GMT

نواخته شدن زنگ جشن نیکوکاری در ۳۰۷ مدرسه استان ایلام

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۸۰۰۳۸

نواخته شدن زنگ جشن نیکوکاری در ۳۰۷ مدرسه استان ایلام

ایلام-زنگ جشن نیکوکاری در ۳۰۷ مدرسه این استان نواخته شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام در این مراسم گفت: ۱۵۵ پایگاه ثابت و سیار در استان برای جمع آوری کمک های مردمی مستقر هستند و ۶ پایگاه نیز در منطقه ۶ تهران برای جمع آوری کمک ها به نیازمندان ایلامی برپا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضیاء رضایی اضافه کرد:  ۸۰ هزار پاکت نیز برای این جشن میان دانش اموزان مدارس پخش شده است تا در نخستین فرصت کمک ها جمع آوری و میان افراد نیازمند توزیع شود.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی ایلام گفت: کمک های جمع اوری شده با اولویت ۱۰۰۰ خانوار که در نتیجه بررسی صورت گرفته دارای فقر شدید هستند، توزیع خواهد شد.

رضایی تاکید کرد: پارسال یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در مراسم جشن نیکوکاری استان ایلام جمع آوری شد و امیدواریم با توجه به حس نوع دوستی مردم استان شاهد افزایش ۴۰ درصدی آن باشیم.

وی اضافه کرد: در سال های اخیر تلاش شده از ظرفیت موسسات خیریه سراسر کشور برای کمک به نیازمندان این استان بهره بگیریم و یکیاز این موسسات موسسه نیکوکاری عترت بوتراب تهران است که در طول ۳ سال گذشته ۷ میلیارد تومان در بخش های درمان ، مسکن، پوشاک و سبد غذایی و درمان به ۱۰۰۰ یتیم ایلامی پرداخت کرده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۸۰۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ سپاس معلم در مدارس همدان نواخته شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، در مراسمی که به شکل نمادین در دبیرستان ریحانة النبی همدان برگزار شد، مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان در این مراسم با بیان اینکه معلمان مسئولیت بسیاری برای آموزش و تربیت دانش آموزان بر عهده دارند گفت: دانش آموزان باید قدرشناس زحمات معلمان باشند.

در این مراسم از جمعی از معلمان تجلیل شد. 

دیگر خبرها

  • نواخته شدن زنگ سپاس معلم در مدارس بردسکن
  • زنگ «سپاس معلم» در شفت نواخته شد
  • کمک مرکز نیکوکاری در یزد به آزادی زندانیان
  • زنگ سپاس معلم در مدارس همدان نواخته شد
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • نواخته شدن زنگ معلم در مدارس استان مرکزی
  • زنگ سپاس معلم در مدارس مشهد نواخته شد
  • نواخته شدن زنگ سپاس معلم در مشهد
  • نواخته شدن زنگ سپاس در مدارس هرمزگان
  • آوای وعده صادق در صدا و سیمای قم نواخته شد