Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا -  بدين وسيله به اطلاع مي رساند کارنامه آزمون استخدام کارکنان اداري سال 1396 ازطريق سايت سازمان سنجش آموزش کشور به نشاني www.sanjesh.org
بدين وسيله به اطلاع مي رساند کارنامه آزمون استخدام کارکنان اداري سال 1396 ازطريق سايت سازمان سنجش آموزش کشور به نشاني www.sanjesh.org در دسترس داوطلبان قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


داوطلباني که با توجه به نمره مکتسبه در آزمون استخدامي کادر اداري قوه قضائيه پذيرفته شده اند، مي بايست براي بررسي مدارک اوليه از تاريخ 1/3/1397 لغايت 1/4/1397 با در دست داشتن مدارک زير به دادگستري استان انتخابي محل خدمت (معاونت منابع انساني) مراجعه نمايند. قبل از تاريخ مذکور از هرگونه مراجعه خودداري شود.
مدارک مورد نياز براي بررسي:
1- اصل و تصوير شناسنامه خود و افراد تحت تکفل (کليه صفحات)
2- اصل و تصوير کارت ملي و کارت پايان خدمت و يا معافيت
3- اصل و تصوير آخرين مدرک تحصيلي
4- ارائه گواهي خدمت در شوراي حل اختلاف (مختص کساني که از امتياز شوراي حل اختلاف استفاده نموده اند)
5- ارائه گواهي ايثارگري از بنياد شهيد و امور ايثارگران (مختص مشمولين سهميه 25% و 5% ايثارگران)
6- ارائه گواهي معلولين (مختص سهميه 3%)
7- ارائه مستندات مبني بر بومي بودن
8- ارائه گواهي مشمولين حافظان قرآن
ضمناً داوطلبان شرکت کننده درآزمون درخصوص هرگونه سوال دررابطه با نتايج آزمون مي توانند حداکثر تا96/12/24 تقاضاي کتبي خودرا به حوزه معاونت منابع انساني قوه قضائيه ارسال واز مراجعه حضوري اکيداً خودداري فرمايند.بديهي است به اعتراضاتي که بعد از تاريخ مذکور واصل گردد پاسخ داده نخواهد شد.
معاونت منابع انساني قوه قضائيه
روابط عمومي سازمان سنجش آموزش کشور

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۸۰۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرا و صدور به موقع احکام حقوقی کارکنان مجموعه وزارت بهداشت

به گزارش، گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، سیف الله مرادی، در جلسه‌ای که با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت متبوع برگزار شد، ضمن تشریح عملکرد اداره کل منابع انسانی در سال گذشته، با اشاره به اینکه کار تیمی و خرد جمعی در حوزه منابع انسانی وزارت بهداشت حکمفرماست، تصریح کرد: باید از همه ابزار‌های ممکن استفاده کنیم تا ماندگاری و رضایت کارکنان در سازمان افزایش یابد.

 مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت از اجرا و صدور به موقع احکام حقوقی کارکنان مجموعه وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی با همت همکاران حوزه منابع انسانی خبر داد و گفت: تخصص در حوزه مدیریت منابع انسانی شاخص بسیار مهمی است، به همین دلیل فراهم کردن شرایط رشد شخصی و فنی کارکنان را در دستور کار داریم.

وی مدیریت منابع انسانی را نوعی راهبرد استراتژیک برای مدیریت و سازماندهی کارکنان عنوان کرد و گفت: مبحث آموزش و توسعه بر روند عملکرد کارمندان و تعیین برنامه جانشینی مناسب برای افراد، تاثیر بسیاری دارد و اداره کل منابع انسانی این وظیفه را دارد تا با ایجاد راهبرد‌های گوناگون، برای رشد و یادگیری کارمندان، به روزرسانی افراد و تطبیق آنها با اهداف تجاری سازمان، اطمینان خاطر ایجاد کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اطلاعیه ثبت نام دوره کارآموزی پذیرفته‌شدگان آزمون سردفتری سال ۱۴۰۱
  • تسریع جذب قضات و کارکنان اداری در سال ۱۴۰۳
  • آگهی استخدام شرکت مترو اصفهان
  • اطلاعیه معاونت پارلمانی ریاست جمهوری درخصوص اظهارات برخی نمایندگان درباره تحولات بازار ارز
  • نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار تا سه روز آینده اعلام می‌شود/ ۳ هزار نیرو گزینش پذیرفته‌شدگان را گزینش می کنند
  • گزینش پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام آموزگار با ۳۰۰۰ نیرو
  • جذب سه هزار و ۵۰۰ نیرو در ادارات یزد
  • اجرا و صدور به موقع احکام حقوقی کارکنان مجموعه وزارت بهداشت
  • تلاش وزارت بهداشت برای اخذ مجوز‌های استخدامی
  • ارتقا سازمان در گرو ارتقا مستمر منابع انسانی است