Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-04@00:13:15 GMT

شاسی بلند جدید چینی در ایران +عکس

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۸۰۲۰۳

شاسی بلند جدید چینی در ایران +عکس

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز، عبدالجلیل بچاری در نشست خبری خود با خبرنگاران از همکاری با کمپانی‌های چینی برای واردات خودرو به ایران خبر داد و گفت: در مرحله اول، بیست درصد داخلی‌سازی برای تولید این خودرو انجام خواهد شد، ولی تا زمانی که تولید و مراحل احداث کارخانه در ایران به سرانجام برسد، با چند کمپانی خودروساز چینی مذاکره شده تا خودرو در خط تولید آنها به تولید برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل شرکت یاران خودرو افزود: برند دامای از خودرو سازان خوشنام و خوش سابقه چینی است که نمایندگی عرضه و تولید دو مدل suv خود را در ایران به شرکت یاران خودرو اروند اعطا کرده است؛ ضمن اینکهبر اساس این گزارش x۷ و x۵ نام دو خودروی دامای است که به ترتیب با حجم موتور ۲۰۰۰ توربو و ۱۵۰۰ توربو و مجهز به آپشنهای متعدد و روز آمد برای عرضه در بازار ایران رو نمایی شده است.

 


 

وی، ضمن اظهار تاسف از عملکرد گذشته برخی فعالان بازار در ایجاد حس منفی نسبت به تولیدات کشور چین گفت: کشور چین یکی از اقتصادهای بزرگ دنیا و از پیشتازان تولید در بسیاری از صنایع می باشد که بر اساس خواسته مشتری و میزان پرداخت هزینه کالای درخواستی را تولید می نماید.

بچاری اظهار داشت: انتخاب برند دامای و محصولات آن حاصل بیش از دو سال تحقیق و بررسی در صنعت خودروی چین و با توجه به کیفیت، آپشن ها و سیستمهای رفاهی و ایمنی این خودرو، به نظر می رسد توانسته باشیم در حد توان شان و منزلت مشتریان ایرانی و هوطنان عزیزمان را حفظ کنیم.

وی ادامه داد: شرکت یاران خودرو صرفا به دنبال عرضه خودرو در بازار ایران نیست و طبق قراردادی که با طرف چینی داریم به دنبال یک ایستگاه صادراتی برای این برند در ایران هستیم.

بچاری افزود: تولید و صادرات خودرو در ایران اقدامی تاثیرگذار در صنعت و اقتصاد کشور و آرزوی دیرینه بنده بوده که با تمهیداتی که پیش بینی شده از جمله زمینی به مساحت بیش از ۷۰ هکتار در بندر خرمشهر با هدف تسهیل فرایند صادرات و نیز اخذ نمایندگی از این شرکت در تعدادی از کشورهای منطقه، امیدواریم به این مهم دست پیدا کنیم.

مدیرعامل شرکت یاران خودرو اروند در ادامه ضمن تاکید بر لزوم حرکت به سمت تولید و صادرات صنایع کشور گفت: احداث کارخانه حداقل ۵۰۰ نفر اشتغال زایی مستقیم خواهد داشت که امیدواریم تا دوسال آینده شاهد بهره برداری از فاز اول آن باشم؛ ضمن اینکهدر صنعت خودرو به ازای هر دستگاه تولیدی تا ۱۰ نفر اشتغال غیر مستقیم ایجاد می شود که امیدواریم در این راستا دین خود را به صنعت و اشتغال کشور ادا کنیم.

وی ضمن تاکید بر ایجاد ایستگاه صادراتی برای این محصول در کشور ادامه داد: به نظر می رسد برای ورود به عرصه خودرو سازی باید با پیش شرط صادرات با برندهای خارجی وارد همکاری شد تا از این طریق به تکنولوژی روز و شرایط خود کفاشدن نزدیک شویم.

در این جلسه همچنین قائم مقام مدیرعامل شرکت یاران خودرو اروند با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته برای فروش و خدمات پس از فروش خودروهای دامای گفت: همزمان با سفارش گذاری پارت اول این خودرو، قطعات مورد نیاز هم درخواست شده و وارد کشور می شوند. تا خدمات پس از فروش این خودروها بدون وقفه و مشکل انجام شود.

بهمن برقی اظهار داشت: مراحل قانون شماره گذاری این خودروها طی شده و به محض ترخیص اولین خودرو از گمرک، بزودی اولین خودرو دامای در سرزمین اصلی پلاک می شود.

وی با اشاره به برنامه شرکت جهت راه اندازی کارخانه و شبکه فروش و خدمات پس ازفروش افزود: تا آماده سازی امکانات مورد نیاز، از ظرفیت غیر فعال شرکتهای همکار استفاده می کنیم.

مهر

110

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۸۰۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخراج الماس از گل صدتومانی

دانشمندان چینی با استفاده از کربن استخراج‌شده از گل‌های صدتومانی قرمز، الماس ۳ قیراطی تولید کردند.

به گزارش خبرآنلاین، بنابه گفته وانگ جینگ، مدیر عامل شرکت تایم پرامیس لوئویانگ، الماس مصنوعی ساخت شرکت‌شان با استفاده از فناوری استخراج کربن ماده زیست‌زا (گل صدتومانی)، تحت دما و فشار بالا کشت می‌شود.

اگرچه تولید الماس مصنوعی با استفاده از فناوری استخراج عنصر کربن خالص از گل صدتومانی نسبتا پیچیده است، شرکت تایم پرامیس چینی قصد دارد از منابع دیگر مانند مو، استخوان و حتی گل‌های دیگر، کربن استخراج کند. آن‌ها این کار را با استفاده از ابزار‌هایی که برای شکستن پیوند‌های شیمیایی بین اتم‌های کربن استخراج‌شده طراحی کرده‌اند انجام دهند. درواقع این دانشمندان اتم‌های کربن حاصل را مانند ساختار الماس کنار هم قرار داده و ترکیب می‌کنند تا به الماس واقعی دست بیابند.

دیگر خبرها

  • واکاوی تخصیص «۲ و نیم میلیارد دلار ارز برای مونتاژ ۲۵۰ هزار خودروی چینی» به جای تولید ۷۰۰ هزار خودرو در داخل!
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون+ فیلم خلاصه بازی
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون
  • معرفی فورس گورکا پنج‌در، همتای ارزان‌قیمت مرسدس G کلاس از هند! (+عکس)
  • واکنش آذری جهرمی به افشای قرارداد شهرداری تهران با شرکت چینی/ سکوت میرسلیم جالب است
  • نسل جدید خودروهای برقی چین در راه بازار
  • لباس خواننده چینی باعث مرگش شد
  • زاکانی در جواب انتقاد‌ها از خرید تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها از یک شرکت ساختمانی چینی: منتقدین دقت ندارند؛ این شرکت تامین کننده مالی است / تامین کننده خط ۱، ۲ و ۳ مترو هم یک بخش نظامی چین است / وزارت صمت می‌گفت امکان ندارد به شما خودرو بدهند، چون فقط به کشور‌های
  • واکنش وزیر کشور درباره مفاد قرارداد شهرداری تهران با شرکت‌های چینی
  • استخراج الماس از گل صدتومانی