Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@20:41:17 GMT

پدیده علی کریمی برای پنج بازی باقیمانده سپیدرود

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۸۰۲۸۴

توحید غلامی را می توان یکی از بهترین بازیکنان این روزهای سپیدرود دانست.

به گزارش "ورزش سه"، هافبک بازیساز سپیدرود پس از گلزنی برابر سایپا، در دیدار تیمش مقابل پدیده موفق به گلزنی شد که در نهایت سودی برای گیلانی ها نداشت چرا که توسط داور مسابقه آفساید اعلام شد.

 

سپیدرودی ها یکی از تیم های حاضر در منطقه قرمز لیگ برتر محسوب می شوند و به همین دلیل در دیدارهای باقیمانده خود باید حداکثر امتیازات را به دست بیاورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها پس از پیروزی ارزشمند برابر سایپا، در دیدار برابر پدیده نیز می توانستند با امتیاز زمین را ترک کنند اما این اتفاق با آفساید اعلام شدن تنها گل این تیم که توسط توحید غلامی به ثمر رسید، هرگز نیفتاد و در نهایت شاگردان کریمی با شکست در مشهد به کار خود پایان دادند.


در این میان یکی از بهترین بازیکن های تیم گیلانی حاضر در لیگ برتر توحید غلامی هافبک 26 ساله سپیدرود است که در این فصل از مهره های موثر تیمش به حساب می آید بعد از آمدن علی کریمی به این تیم به مهره مورد علاقه جادوگر تبدیل شده است.


غلامی در این فصل 2 بار برای تیمش گلزنی کرده است. یک بار در دقیقه 45 دیدار با گسترش فولاد در هفته هجدهم  که با شکست 2 بر یک سپیدرودی ها همراه بود. یک بار هم در دیدار ماقبل سایپا در هفته بیست و چهارم گل اول تیمش را به ثمر رساند تا علی کریمی در بازی بزرگ سال موفق به شکست علی دایی شود.


غلامی که  سابقه عضویت در باشگاه‌های استقلال تهران، پارسه تهران و شهرداری بندرعباس و نفت تهران را دارد، در آخرین بازی تیمش مقابل پدیده در حالیکه بازی تا دقیقه 93 با یک گل به سود میزبان رو به پایان بود، موفق شد با فرصت طلبی گل تساوی را به ثمر برساند که این گل توسط داور مسابقه آفساید اعلام شد. جادوگر در هفته های اخیر نشان داده که اعتماد زیادی به این هافبک گلزن دارد و برای 5 بازی آینده تیمش حساب ویژه ای روی او باز کرده است.

 

توحید غلامی سپیدرود رشت

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۸۰۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبود سیل بند و ورود سیلاب به داخل شهرک توحید سبزوار

دریافت 8 MB

تصویربردار: علی اکبر ملکی

کد خبر 6096473

دیگر خبرها

  • برنامه ۴ بازی باقیمانده استقلال و پرسپولیس
  • اشاره باشگاه بارسلونا به دیدار سال 2009 با چلسی؛ 15 سال پیش اینیستا ثابت کرد غیر واقعی است! / فیلم
  • امباپه خیال هواداران تیمش را راحت کرد
  • ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن
  • این شاید ترکیب استقلال در بازی امروز باشد!
  • دیدار با خانواده شهید معلم در اندیمشک
  • وضعیت مهاجم استقلال برای همراهی تیمش مشخص شد
  • مهاجم استقلال به بازی با ذوب‌آهن رسید
  • نبود سیل بند و ورود سیلاب به داخل شهرک توحید سبزوار
  • کریم هوادار مثل کریم بنزما! (عکس)