Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-16@22:09:34 GMT

امشب فینال برنامه «هوش برتر»

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۸۰۴۰۳

«هوش برتر» امشب چهارشنبه ۱۶ اسفند ماه با پخش قسمت فینال مسابقه به معرفی نفرات برتر اول تا چهارم می پردازد.

این فصل از مسابقات «هوش برتر» با اجرای افشین زی نوری و تهیه کنندگی و کارگردانی پیمان پورمقیمی در ۳۶ قسمت از شبکه نسیم پخش شد و نفرات پنجم تا هشتم نیز مشخص شده و جوایز خود را دریافت کرده اند.

امشب نیز قرار است چهار نفر راه یافته به مرحله پایانی مسابقه با یکدیگر به رقابت بپردازند و نفرات اول تا چهارم در آخرین قسمت از فصل زمستانه این مسابقه مشخص شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«هوش برتر» از یک اتاق فکر برخوردار است که هفت نفر با مدرک کارشناسی ارشد در رشته های مختلف سوالات آن را طراحی می کنند.

شرکت کنندگان مسابقه «هوش برتر» از میان نخبگان دانشگاهی انتخاب می شوند و در این فصل از میان ۱۱ هزار نفر داوطلب، شرکت کنندگان انتخاب شدند.

این مسابقه نامزد دریافت جایزه بهترین مسابقه استودیویی، برترین اجرا و بهترین طراحی صحنه و دکور از چهارمین جشنواره تلویزیونی جام جم شد.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۸۰۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاراته قهرمانی کشور؛ معرفی نفرات برتر رده سنی امید‌ها

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون کاراته، مسابقات کاراته قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی) با معرفی نفرات برتر در رده سنی زیر ۲۱ سال پسران ادامه یافت.   این مسابقات در رده‌های سنی بزرگسالان، زیر ۲۱ سال، جوانان و نوجوانان با حضور بیش از ۴۲۸۰ ورزشکار از یکشنبه (۲۶ فروردین) آغاز شد و تا جمعه ۳۱ فروردین ادامه دارد. مسابقات بانوان نیز یک تا ۶ اردیبهشت برگزار خواهد شد.   مدال آوران مسابقات قهرمانی کشور رده سنی زیر ۲۱ سال پسران به شرح زیر است:   وزن ۵۵- کیلوگرم زیر ۲۱ سال: ۱. طا‌ها خراسانی از استان اصفهان ۲. سبحان اخلاقی از استان تهران ۳. فرزام صادقی از استان گیلان ۳. محمدرضا سواری از استان اصفهان   وزن ۶۰- کیلوگرم زیر ۲۱ سال: ۱. دانیال نادری موحد از استان همدان ۲. محمد مهدی برنجی از استان لرستان ۳. شهرام جوانمیری منش از استان تهران ۳. حسن نیازی از استان همدان   وزن ۶۷- کیلوگرم زیر ۲۱ سال: ۱. امیررضا برزویی از استان کرمانشاه ۲. امیر نویدنیا از استان همدان ۳. حسین علینژاد از استان مازندران ۳. احمد حیدری از استان البرز   وزن ۷۵- کیلوگرم زیر ۲۱ سال: ۱. عرفان عسکری پور از استان کرمان ۲. محمد جواد صفری از استان کرمانشاه ۳. مهدی قادری از استان تهران ۳. محمد مهدی مقصودی از استان البرز   وزن ۸۴- کیلوگرم زیر ۲۱ سال: ۱. امیر کولانی از استان کرمانشاه ۲. امیررضا خدابنده از استان گیلان ۳. امیر محمد آدینه از استان قزوین ۳. محمد شبرنگ از استان گیلان   وزن ۸۴+ کیلوگرم زیر ۲۱ سال ۱. امیر محمد کاظمی از استان ایلام ۲. محمد مهدی پارسا از استان لرستان ۳. رضا احمدی از استان تهران ۳. ابوالفضل بیات از استان کرمانشاه   گفتنی است؛ نفرات منتخب کادر فنی در هر وزن در روز‌های آینده اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • گل ها و مهارت های برتر کول پالمر با پیراهن چلسی در فصل 2023/24 (قسمت اول) / فیلم
  • معرفی نفرات برتر رده سنی امید در کاراته قهرمانی کشور
  • معرفی نفرات برتر پنج وزن نخست کشتی جام عبداله موحد
  • کاراته قهرمانی کشور؛ معرفی نفرات برتر رده سنی امید‌ها
  • معرفی نفرات برتر ۵ وزن نخست جام جهان پهلوان عبدالله موحد
  • معرفی نفرات برتر پنج وزن اول مسابقات کشتی جام موحد
  • نفرات راه یافته به فینال و رده بندی پنج وزن نخست
  • اعلام نفرات راه یافته به فینال و رده بندی ۵ وزن نخست
  • ستاره پرسپولیس دعوت میثاقی را رد کرد
  • «خانه» با اجرای امیرمحمد زند از امروز در شبکه یک