Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید منصور موسوی در نشست رسانه‌ای به مناسبت روز بزرگداشت شهدا در یاسوج گفت: براساس آنچه که شورای نامگذاری عنوان کرده این بیمارستان به نام شهید جلیل بوده و ما نیز به قانون تمکین می‌کنیم.

وی با بیان اینکه نهایی شدن این نام اکنون به شورای تامین ارجاع داده شده خاطرنشان کرد: بنظرم می‌آید که همین نام در این شورا تایید شود چون در شورای نامگذاری مصوب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود از پیگیری‌های خود برای شهید نامیدن جانباز  سانحه هوایی یاسوج خبرداد.
 
موسوی گفت: بعد از این سانحه، پرونده جانباز ۶۰ درصد سانحه هوایی یاسوج آقای صالحی پرور به تهران ارسال و خود ما نیز در جمع همکاران تهران حاضر و موضوع بطور ویژه بررسی شد.
 
وی با بیان اینکه قرار شد پرونده جانباز مرحوم صالحی پرور بطور ویژه بررسی و مرور شود، خاطرنشان کرد: امیدواریم هرچه زودتر نام شهید مزین به نام ایشان شود.
 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد افزود: دقیق نمی‌توانم بگویم که آیا ایشان به‌عنوان شهید معرفی می‌شود یا خیر و باید منتظر تصمیمات مسئولان مرکزی باشیم.
 
موسوی با اشاره به اینکه باید منتظر نظر کمیسیون در این ارتباط باشیم، یادآور شد: قول می‌دهیم که هیچ حقی از مرحوم صالحی پرور گرفته نشود.
 
وی گفت: مرحوم صالحی پرور با برگه سپاه پاسداران بخاطر پیگیری رفع مشکلات خود بود و امیدواریم کمیسیون همکاری‌های لازم را برای تغییر پرونده ایشان از جانبازی به شهادت انجام دهد.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۸۰۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرکل بیمه سلامت استان گفت: قوانین مربوط به این موضوع در سامانه‌های الکترونیک سازمان بیمه سلامت ایران پیاده سازی شده است و بیمه شدگان سلامت از امروز از آن بهره‌مند می‌شوند.


علی اربابی افزود: این طرح در خصوص قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اجرا می‌شود که در قالب آن، تمامی خدمات در اسناد بستری، بستری موقت، تحت نظر اورژانس و سرپایی شیرخواران و کودکان زیر هفت سال (به استثناء داروی سرپایی)، و استفاده از ابزار (کیت) تولید داخل غربالگری نوزادان، در مراجعه به مراکز تشخیصی و درمانی بخش دولتی دانشگاهی، رایگان است.

دیگر خبرها

  • ۳۰۰۰کیلوگرم چوب قاچاق از یک کامیون در یاسوج کشف شد
  • اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم در یاسوج
  • تجلیل مسئولان از مقام شامخ معلم در کلاسهای درس
  • معلمان ورزشکار نشاط را به مدارس تزریق می کنند
  • نامگذاری کتابخانه دانشگاه پیام نور کرمان به نام دانشجوی شهید حادثه تروریستی گلزار شهدا
  • سینما به روایت «آپاراتچی»
  • ثبت ششمین اهدای عضو در استان یزد
  • تشییع پیکر مطهر جانباز شهید سیلاوی در اهواز+فیلم
  • نمایندگان قزوین پیگیر افزایش حقوق کارگران باشند