Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد باتاکید براینکه باید در همه امور به قانون تمکین کرد، اظهارداشت: در بحث نامگذاری بیمارستان شهید جلیل هم بایستی به قانون تمکین کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید منصور موسوی در نشست رسانه‌ای به مناسبت روز بزرگداشت شهدا در یاسوج گفت: براساس آنچه که شورای نامگذاری عنوان کرده این بیمارستان به نام شهید جلیل بوده و ما نیز به قانون تمکین می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نهایی شدن این نام اکنون به شورای تامین ارجاع داده شده خاطرنشان کرد: بنظرم می‌آید که همین نام در این شورا تایید شود چون در شورای نامگذاری مصوب شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود از پیگیری‌های خود برای شهید نامیدن جانباز  سانحه هوایی یاسوج خبرداد.
 
موسوی گفت: بعد از این سانحه، پرونده جانباز ۶۰ درصد سانحه هوایی یاسوج آقای صالحی پرور به تهران ارسال و خود ما نیز در جمع همکاران تهران حاضر و موضوع بطور ویژه بررسی شد.
 
وی با بیان اینکه قرار شد پرونده جانباز مرحوم صالحی پرور بطور ویژه بررسی و مرور شود، خاطرنشان کرد: امیدواریم هرچه زودتر نام شهید مزین به نام ایشان شود.
 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد افزود: دقیق نمی‌توانم بگویم که آیا ایشان به‌عنوان شهید معرفی می‌شود یا خیر و باید منتظر تصمیمات مسئولان مرکزی باشیم.
 
موسوی با اشاره به اینکه باید منتظر نظر کمیسیون در این ارتباط باشیم، یادآور شد: قول می‌دهیم که هیچ حقی از مرحوم صالحی پرور گرفته نشود.
 
وی گفت: مرحوم صالحی پرور با برگه سپاه پاسداران بخاطر پیگیری رفع مشکلات خود بود و امیدواریم کمیسیون همکاری‌های لازم را برای تغییر پرونده ایشان از جانبازی به شهادت انجام دهد.

انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۸۰۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع جانباز شهید کلیوند عباسی در اهواز

ب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان،با حضور جمعی از مسئولان ، خانواده های معظم شاهد ، ایثارگران و قشرهای مختلف مردم ، پیکر پاک جانباز  شهید سلمان کلیوند عباسی در اهواز تشییع و در گلزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده شد .

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: سلمان کلیوند عباسی جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس شهرستان اهواز  پس از سال‌ها جراحت‌های ناشی از جنگ تحمیلی در تاریخ که در تاریخ  ۲۸ فروردین ۱۴۰۳  دعوت حق را لبیک گفت و به خیل شهدا پیوست.

حسن نورانی افزود: این جانباز سرفراز در یکم مهرماه ۱۳۲۶ متولد شد و در ۱۹ مهر ماه ۱۳۵۹ بر اثر اصابت ترکش گلوله توپ دشمن بعثی در منطقه عملیاتی خرمشهر به درجه جانبازی نائل آمد 

 استان خوزستان در دوران دفاع مقدس 24 هزار شهید والامقام را تقدیم کرده است .

دیگر خبرها

  • سانحه رانندگی جان نوعروس زرندی را گرفت
  • تشییع جانباز شهید کلیوند عباسی در اهواز
  • برگزاری همایش حقوق شهروندی و ایثار استان کرمان
  • تشکیل پرونده ۹۶ شهید و ۱۲۰ جانباز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • درگذشت پدر شهید سلطانی در مراغه
  • ادعای جلیل محبی از بازگشت دوباره گشت ارشاد به خیابان‌ها | کار کیست؟
  • ادعای عجیب «جلیل محبی» درباره گشت ارشاد
  • جلیل محبی: این گشت ارشاد کار دولت است
  • از وطن تا حرم؛ ذاتِ این خاک قهرمان‌پرور است
  • ادعای جلیل محبی: این گشت ارشاد کار دولت است