Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس انجمن پارکور خراسان رضوی گفت: ۸ نفر از پارکور‌کاران خراسان‌رضوی از ۱۵ تا ۲۱ اسندماه به نخستین کلاس مربی‌گری کشور در اراک اعزام می‌شوند. ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴ استانها خراسان رضوی نظرات

علیرضا ملائکه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: در حال حاضر طبق برنامه ریزی قبلی، هشت نفر از ورزشکاران مطرح خراسان رضوی به کلاس‌های مربی‌گری از تاریخ 15 تا 21 اسفندماه امسال در شهر اراک اعزام می‌‌شوند، لازم به ذکر است کلاس‌های مربی‌گری رشته ورزشی پارکور برای نخستین بار در کشور تشکیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس انجمن پارکور خراسان رضوی با اشاره به حضور بهترین ورزشکاران پارکور استان در این کلاس‌ها، گفت: طبق اعلام فدراسیون پارکور، 22 استان از سراسر کشور در کلاس‌ مربی‌گری شرکت می‌کنند، پس از این دوره‌های چند روزه، کلاس‌ها، مسابقات و تمرینات ورزش پارکور به صورت رسمی در سراسر کشور از جمله خراسان‌ رضوی اجرا می‌شود.

ملائکه با اشاره به آغاز به فعالیت ورزش پارکور پس از اخذ مدرک رسمی آن، خاطرنشان کرد: در روز 18 اسفندماه قرار بر برگزاری مسابقات استانی پارکور در استان بود، اما به دلیل تشکیل کلاس مربی‌گری در اراک، برای پایمال نشدن حق ورزشکاران خراسان رضوی، قرار بر اعزام آنها شد و این مسابقات به تعویق افتاد، البته انجمن پارکور استان امید بر تبدیل مسابقات استانی مذکور به مسابقات کشوری دارد.

وی با اشاره به عملکرد مطلوب، دقت بالا و برنامه ریزی مناسب انجمن پارکور خراسان‌ رضوی، تصریح کرد: این انجمن به ورزشکاران توجه بسیاری دارد، در صورت ادامه روند کنونی، انجمن پارکور خراسان رضوی شاهد پیشرفت و ارتقاء بسیاری از ورزشکاران در این رشته ورزشی بوده و تلاش بر گسترش و توسعه پارکور استان دارد.

انتهای پیام/ ز

R41347/P41362/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۸۰۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۲ بوکسور خراسان شمالی به مسابقات بیشکک قرقیرستان

دو بوکسور خراسان شمالی به همراه ۹ ورزشکار دیگر ایران به مسابقات بین‌المللی بیشکک قرقیزستان اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، دو بوکسور خراسان شمالی به همراه ۹ بوکسور دیگر از کشورمان جهت شرکت در مسابقات بیشکک راهی قرقیزستان می‌شوند.

۱۱ بوکسور کشورمان عصر روز _سه‌شنبه، بیست‌وهشتم فروردین_ جهت حضور در تورنمنت بین‌المللی قرقیزستان، راهی بیشکک می‌شوند.

محمد نورانی و میثم قشلاقی دو بوکسور ارزنده خراسان‌شمالی برای اعزام به این مسابقات هستند.

کد خبر 744953

دیگر خبرها

  • ۲ انتصاب در انجمن سینمای جوانان ایران
  • اعزام ۲ بوکسور خراسان شمالی به مسابقات بیشکک قرقیرستان
  • حضور بانوان شطرنج بازان خراسانی در مسابقات قهرمانی رده‌های سنی کشور
  • صدور نخستین کارت «همیار محیط‌بان» در خراسان رضوی
  • نخستین کارت «همیار محیط‌بان» در خراسان رضوی صادر شد
  • اعضای کاروان قرآنی اعزامی به حج تمتع سال ۱۴۰۳معرفی شدند
  • اعضای کاروان قرآنی اعزامی جمهوری اسلامی ایران به حج تمتع سال ۱۴۰۳ معرفی شدند
  • اعضای کاروان قرآنی حج تمتع ۱۴۰۳ معرفی شدند
  • اکران تصاویر شهدای ارتش در قاب مفاخر سطح شهر
  • اعزام ۴ ورزشکار اسکواش خراسان جنوبی به مسابقات بین‌المللی