Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان گفت: طرح تاب‌آوری اجتماعی ویژه بانوان در۲۰ نقطه آسیب پذیر استان گلستان برگزار شد. ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰ استانها گلستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، کلثوم غفاری‌توران در دیدار کارشناسان و مشاورین امور بانوان فرمانداریهای تابعه و دستگاه‌های اجرایی و اعضای شورای راهبردی زنان استان با نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان، اظهار داشت: یکی از نیازهای حوزه بانوان آموزش در مسائل مختلف از جمله ایدئولوژی، فرهنگی، مهارت‌های زندگی، تاب آوری فردی و غیره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه یکی از اهداف ما تحکیم بنیاد خانواده است، افزود: طرح سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب در رابطه با بانوان و خانواده تحت عنوان کارگاه‌های تخصصی برگزار و به دستگاه‌های اجرایی استان ابلاغ شد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان گفت: در 100 روستای استان گلستان دوره‌های آموزشی تحت عنوان تحکیم بنیاد خانواده با همکاری نیروی انتظامی، بهزیستی، دانشگاه علوم پزشکی و غیره  برگزار شد.

غفاری با اشاره به برنامه های ایجاد اشتغال برای بانوان اظهار کرد: طرح پرورش گیاهان دارویی در متراژهای کوچک خانگی، نوغانداری و غیره از جمله طرح‌هایی است که برای بانوان در نظر گرفته‌ایم.

وی ادامه داد: نوغانداری در استان گلستان نیازمند توجه ویژه است چرا که سبب حفظ و حراست از محیط زیست و جذب گردشگر می‌شود، کود حاصله از آن کود طبیعی است، سموم ناشی از دفع آفات در نباتات در آن وجود ندارد.

غفاری با بیان اینکه بانوان به دنبال نقش آفرینی بهینه و سالم در خانه و خانواده هستند، افزود: ما بانوان به دنبال حضور مردانه در جامعه نیستیم بلکه به دنبال حضور با اقتدار هستیم. نمی‌خواهیم دچار تعارض نقش‌ها شویم، بلکه می‌خواهیم با حفظ بنیان خانواده، در اجتماع نیز بر اساس توان و شایستگی تلاش کنیم.

انتهای پیام/ ت

R41471/P1336/S6,70/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۸۱۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۲۶۱ نفر در آزمون اعطای معادل مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم در گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان در این آزمون ۲۶۱ حافظ گلستانی در دو حوزه گرگان و گنبدکاووس با هم رقابت کردند.

محمد قدوسی زاده رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: نوزدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حفاظ قرآن کریم با حضور ۲۶۱  خواهر و برادر در دو حوزه  گنبدکاووس و گرگان همزمان با ۳۱ استان کشور در رشته های ۱٠ و ۲٠ جزء و حفظ کل قرآن برگزار شد.

وی افزود : حافظانی که حد نصاب نمره ارزشیابی را کسب کنند مدارک معادل همتراز دیپلم برای ۱٠ جزء ، فوق دیپلم برای ۲٠ جزء و سه مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشد و معادل دکتری به حافظان کل قرآن کریم اعطاء می شود.

وی افزود : در حوزه آزمون گرگان ۱٠٠ حافظ و در حوزه امتحانی گنبدکاووس ۱۶۱  نفر شرکت دارند که از این تعداد ۱۱۳ زن و ۱۴۸ مرد هستند.

 

 

دیگر خبرها

  • در سوگ امام جعفر صادق (ع) فردا در گلستان مراسم دسته روی برگزار می‌شود
  • ۲۱ درصد بیمه‌شدگان تامین اجتماعی، بانوان هستند/ حضور فعال زنان در بازار کار
  • در سوگ صادق آل محمد فردا در گلستان مراسم دسته روی برگزار می‌شود
  • رقابت ۲۶۱ نفر در آزمون اعطای معادل مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم در گلستان
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق در ۱۵ امامزاده گلستان
  • پایان همایش ملی هویت اصلی زنان در آئینه قرآن و حدیث با معرفی مقالات برتر در گرگان
  • اجرای طرح چهارشنبه‌های اجتماعی در پنج محله گرگان
  • بسیج امکانات برای جمع آوری و انتقال گندم کشاورزان خوزستان
  • نقش‌آفرینی بانوان خراسان شمالی در کاهش آسیب‌های اجتماعی محوری است
  • بانوان در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش‌آفرینی کنند