Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا ، احمد حسین زادگان روز چهارشنبه در جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی که با حضور نمایندگان دستگاههای اجرائی مازندران در استانداری برگزار شد ، افزود : همچنین عملکرد مدیران دستگاههای اجرائی در تعطیلات نوروزی پیش رو از سوی بخش های نظارتی و رسانه ها رصد می شود.
وی گفت : با ارزیابی عملکرد مدیران دستگاههای اجرایی بخصوص درخدمات رسانی به مردم در نوروز سال 97 ، مدیران دستگاههای موفق تشویق و مدیران ضعیف نیز در صورتی که نتوانند عملکردشان را اصلاح کرده و به حد مطلوب برسانند ، برکنار می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جانشین استاندار در ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی مازندران اظهار داشت : ما در دفاع از حقوق شهروندی و منابع عمومی با هیچ کس تعارف نداریم ، بویژه این که در دولت تدبیر و امید به اندازه کافی ثبات مدیریتی وجود داشت که بتوان عملکرد مدیران را بر این اساس مورد ارزیابی قرار داد.
** نارضایتی از عملکرد دستگاههای اجرایی
حسین زادگان مهم ترین مطالبه مردم را پاسخگوئی به مشکلاتشان با حفظ احترام و احساس مسئولیت در چارچوب حقوق شهروندی دانست و گفت : بررسی ها و حتی نظرسنجی ها نشان می دهد که با وجود خدمات رسانی خوبی که از سوی دستگاه های اجرایی انجام می شود ، همچنان میزان رضایت مندی مردم پائین است.
وی برخورد با ارباب رجوع با روی گشاده و صبوری در شنیدن درد دل آنان را مهم ترین معیار اثرگذار در رضایتمندی شهروندان دانست و تاکید کرد : مردم ما بسیار نجیب و کم توقع هستند و اگر تلاش و تعامل مناسب و حرمت نگهداری از مدیران و دستگاههای اجرائی ببینند حتی اگر مشکلشان رفع نشود ، راضی از اداره و سازمان بیرون می روند .
معاو سیاسی استانداری مازندران گفت : باید مدیران ما نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کنند ، تا با ارزیابی درست از عملکردشان بتوانند نقاط ضعف را اصلاح و رضایت مندی مردم را افزایش دهند.
حسین زادگان برون سپاری خدمات و واگذاری آن را به تشکل های مردم نهاد ، مسئولیت پذیری دستگاههای اجرایی نسبت به وظایفشان و هماهنگی آنها با یکدیگر را در حوزه خدمات رسانی راهکار مناسبی برای ارتقاء رضایت مندی مردم برشمرد.
** راه اندازی سامانه رصد در تعطیلات نوروزی
معاون استاندار مازندران همچنین گفت که برای تعطیلات نوروزی پیش رو سامانه ای برای دریافت شکایت مردم از عملکرد دستگاههای اجرایی و شرکت های خدمات رسان راه اندازی شد.
حسین زادگان افزود : در این سامانه شکایت های مردمی علاوه بر دستگاههای مرتبط ، به ستاد تسهیلات نوروزی مستقر در استانداری به عنوان ناظر بر اجرای برنامه ها نیز ارسال می شود و بر این اساس بدرستی میزان رضایت مندی شهروندان از عملکرد دستگاههای اجرایی رصد می شود.
وی تاکید کرد : دستگاههای اجرایی موظفند تا شماره ارتباطی با این سامانه را در تمام مبادی خدمات رسانی به گونه ای قرار دهند تا در دید عموم قرار گیرد و آنها بتوانند نظرات خودشان را ارسال کنند.
** رسانه ها ناظر مردمی بر عملکرد مدیران
معاون استاندار مازندران همچنین بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت رسانه ها به عنوان نمایندگان افکار عمومی در نظارت بر عملکرد دستگاههای اجرائی تاکید کرد و گفت : ما باید برنامه ها و طرح های خود را برای خدمات رسانی به مردم با بهره گیری از فضای رسانه ای رسمی و مجازی اطلاع رسانی کنیم تا شهروندان و مسافران در جریان خدمات دهی ما قرار گیرند.
حسین زادگان افزود : فضای مجاز امکان خوبی برای تبلیغات عملکرد دستگاههای اجرایی و آگاهی بخشی به مردم در باره خدمات این دستگاههاست و باید از این امکان استفاده شود.
وی گفت : درخواست ما از رسانه ها به عنوان نمایندگان اصلی مردم این است که عملکرد دستگاههای اجرایی را در خدمات رسانی به مردم رصد کنند و نقاط ضعف و قوت را شفاف در اختیار مدیران قرار دهند.
حسین زادگان افزود : رسانه ها می توانند حقوق شهروندی را برای مردم تبیین کنند و درکنار آن وظایف متقابل مردم و دستگاههای اجرایی را به اطلاع جامعه برسانند.
6982/1654
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۸۱۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران عملکرد جنگ‌افزارهایش را مقابل سلاح‌های آمریکایی ارزیابی می‌کند!

بازدید 3 رسانه‌های غربی در گزارشی چهار هدف ایران برای توسعه همکاری با روسیه و انگیزه‌های متقابل روسیه را برای توسعه همکاری نظامی و اقتصادی از استفاده از کوریدور ایران را مورد توجه قرار داده‌اند که البته بخشی از آن نظیر ساخت سلاح اتمی، ادعاهای تکراری رسانه‌های غربی است. آنها همچنین مدعی شدند ایران با ارائه سلاح‌هایش به روسیه در حال ارزیابی عملکرد جنگ افزارهایش در مقابل تسلیحات آمریکایی است که اوکراینی استفاده می‌کنند. این گزارش را با زیرنویس فارسی می‌بینید.

دیگر خبرها

  • ایران عملکرد جنگ‌افزارهایش را مقابل سلاح‌های آمریکایی ارزیابی می‌کند!
  • رضایت حاکمیت به پوشش زنان ۲۰ سال پیش | همان بدحجابانی که کافر بودند!
  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • آغاز پویش ملی سلامت دهان و دندان کودک
  • اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد
  • رئال مادرید به دنبال تمدید قرارداد فرلاند مندی
  • آموزش گام به گام انتخابات الکترونیک به مردم و عوامل اجرایی