Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از قزوین، در آستانه فرارسیدن سال نو و در راستای ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری و رسیگی به امور نیازمندان جامعه زنگ نمادین جشن نیکوکاری با شعار لبخند جوانه ها در مدارس استان قزوین به صدا درآمد.
این مراسم با حضور استاندار قزوین، مدیرکل کمیته امداد استان و جمعی از مسئولان استانی به صورت نمادین در مدرسه دخترانه صدیقه کبری در قزوین برگزار شد و دانش آموزان برای کمک به هم کلاسی‌های نیازمند خود شتافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین با اشاره به برگزاری هفته نیکوکاری بیان کرد: این هفته با عنوان «جوانه لبخند بکاریم» با کمک اقشار مختلف مردم و‌ همکاری نهادها و سازمان‌های استانی برگزار خواهد شد.
این مسئول خاطرنشان کرد: تعداد هزار و ۷۸۳ پایگاه نیکوکاری در سطح استان دایر خواهد شد تا کمک‌های مردمی را جمع‌آوری کنند.
مجید مومنی تصریح کرد: همچنین درگاه‌های پرداخت موبایلی *۸۸۷۷*۰۲۸# برای دریافت کمک‌های مردمی از طریق پرداخت آنلاین ساماندهی شده است تا علاقه‌مندان از این طریق هم کمک‌های خود را داشته باشند.
وی افزود: همچنین با همکاری صداوسیما برای اولین بار برنامه تلوزیونی زنده از ساعت ۹ تا ۱۰ شب تحت عنوان لبخند جوانه‌ها در برنامه شب‌های مینودری از شبکه استانی پخش خواهد شد.
بی شک جشن نیکوکاری یادآور این نکته مهم است که در کنار ما افراد نیازمند بسیاری وجود دارند که باید به یاری آن‌ها بشتابیم چراکه کمیته به دنبال ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری در جامعه و بین دانش‌آموزان کشورمان است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۸۱۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نواخته شدن زنگ سپاس معلم در مدارس خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، در آستانه روز معلم و با حضور جمعی از مسئولان، فرهنگیان و دانش آموزان زنگ سپاس معلم در مدارس استان نواخته شد.

در این مراسم که همزمان با سراسر کشور انجام شد، از تلاش‌های معلمان فداکار در امر تعیلم و تعلم دانش آموزان تقدیر شد.

 مراسم زنگ استانی سپاس معلم  در دبستان حضرت مریم (س) روستای گمبوعه شهرستان حمیدیه نواخته شد.

در این مراسم عبدالله  حبیبی، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان با تبریک روز معلم گفت: معلم انسان را به نور می‌آورد و مسیر هدایت را به دست خود گرفته است. امروز دور هم جمع شده‌ایم تا از این مقام قدردانی کنیم.

وی افزود: معلم در هر جامعه‌ای با هر دین، مذهب و فرهنگ، قابل احترام است همان گونه که تعلیم و تربیت در اسلام زمان و مکان نمی‌شناسد. دانش آنقدر جایگاه دارد که انسان‌ها  باید تمام زندگی خود را وقف آن کنند.

وی ادامه داد:  امروز کار‌های فرهنگی سپاه کمتر از معلمان نیست. روحانیت نیز در حوزه‌های علمیه همه معلم هستند و نقش هدایت جامعه را بر عهده گرفته‌اند.

 

دیگر خبرها

  • کمک مرکز نیکوکاری در یزد به آزادی زندانیان
  • زنگ سپاس معلم در مدارس همدان نواخته شد
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • نواخته شدن زنگ سپاس از معلم در مدارس گلستان
  • نواخته شدن زنگ سپاس معلم در مدارس خوزستان
  • نواخته شدن زنگ سپاس در مدارس هرمزگان
  • اختلاف نظر بین بلینگام و شوامنی؛ اریک دایر بهتر است یا دایو اوپامکانو؟
  • آوای وعده صادق در صدا و سیمای قم نواخته شد
  • نمایشگاهی از صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل
  • کلاس‌های مدارس ابتدایی استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه دایر است