Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-06@21:51:33 GMT

غلامحسین کرباسچی: به حکم صادر شده اعتراض کردم

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۸۱۳۹۴

رویداد۲۴-کرباسچی در گفت و گو با «ایران آنلاین» درتشریح جزییات این پرونده گفت:شاکی این پرونده اطلاعات سپاه است و ابتدا این پرونده به دادسرای ویژه روحانیت ارسال شد که بعد از اینکه این دادسرا پرونده مذکور را قبول نکرد، پرونده به دادسرای انقلاب اوین ارسال شد.دبیرکل حزب کارگزاران از اعتراض به حکم یک سال حبس خود به اتهام «تبلیغ علیه نظام»خبرداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامحسین کرباسچی در گفت و گو با «» درتشریح جزییات این پرونده گفت: این پرونده تقریبا دو سال در جریان بود و در این مدت در جلسه دادگاه حاضر شدم و به اتهامات مطرح شده از سوی دادگاه پاسخ دادم.

وی افزود: شاکی این پرونده اطلاعات سپاه است و  ابتدا این پرونده به دادسرای ویژه روحانیت ارسال شد که بعد از اینکه این دادسرا پرونده مذکور را قبول نکرد، پرونده به دادسرای انقلاب اوین ارسال شد.

دبیر کل حزب کارگزاران در رابطه با آخرین جلسات دادگاه پیش از صدور حکم گفت: اخرین جلسه دادگاه حدود 20 روز قبل برگزار شد و در این جلسه از سوی قاضی پرونده اتهام تبلیغ علیه نظام مطرحش د.

کرباسچی افزود: امروز صبح  حکم یکسال حبس به من ابلاغ شد که طبق قانون به حکم اعتراض زدم و باید منتظر ادامه روند پرونده و نتیجه اعتراض بود.

موارد اتهامی کرباسچی  برخی سخنانس در مصاحبه ها و سخنرانی ها، انتشار عکس رییس دولت اصلاحات و وزیر اطلاعات در صفحه اینستاگرامش، موارد سخنرانی اش در جلسه افطار رییس جمهور و مواردی دیگر است.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۸۱۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید دادستان تهران از دادسرای ناحیه ۳۸

علی صالحی، صبح امروز (یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) با حضور در دادسرای ناحیه ۳۸، ضمن دیدار با قضات و کارکنان، از نزدیک در جریان عملکرد این مجموعه و نحوه رسیدگی به پرونده‌های قضایی قرار گرفت و توصیه‌ها و تذکرات لازم را خطاب به کارکنان و مسئولان دادسرا ارائه کرد.

وی در بازدید از بخش‌های مختلف دادسرا بر تکریم مراجعان و تسریع توأم با دقت در رسیدگی‌های قضایی تأکید کرد.

صالحی در دیدار و گفتگو با قضات و کارکنان اداری، بر لزوم کوتاه شدن مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها، حفظ نظم و انضباط در محیط کار و رعایت اصول و دستورالعمل‌های بایگانی تأکید کرد.

دادستان تهران همچنین به درخواست‌ها و مشکلات قضات و کارکنان دادسرا، رسیدگی و توصیه کرد: همکاران قضایی و اداری با حفظ روحیه جهادی، همه تلاش خود را در جهت تسریع در رسیدگی‌ها و تکریم مراجعان به کار گیرند.

دادستان تهران در دیدار چهره به چهره با مراجعان دادسرا، ضمن استماع اظهارات و مطالبات مردم، دستورات لازم را برای رسیدگی به درخواست‌های مطرح شده صادر کرد.

صالحی در این بازدید ضمن ابلاغ سلام و قدردانی ریاست قوه قضاییه به همکاران قضایی و اداری، به تعدادی از نیرو‌های دادسرای ناحیه ۳۸ تهران که شعب محل خدمتشان بر اساس شاخص‌های برنامه عملیاتی دادسرا عملکرد بهتری داشتند؛ لوح تقدیر اعطا کرد.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حقوقی قضایی

دیگر خبرها

  • جزئیات تازه از دادگاه پسران معاون اول سابق قوه قضائیه | سهم‌ ۱۴۰ میلیارد تومانی در پرونده ۹۰۰ میلیاردی در قیطریه | قاضی از متهمان خواست فحاشی نکنند!
  • جزئیات جدید از دادگاه پسر معاون اول سابق قوه قضائیه که اعترافات خود را پس گرفته بود
  • رونمایی از مدارک فساد پسر معاون اول سابق قوه قضائیه
  • ◄ تکذیب نقل قول ذکر شده از مدیرعامل راه آهن در پیامک ارسال شده برای کارکنان
  • بازدید دادستان تهران از دادسرای ناحیه ۳۸
  • واکنش جمشید مشایخی، علی حاتمی و بهمن فرمان‌آرا به احضار هنرمندان به دادگاه انقلاب در بهار ۵۹/ از شجریان تا کرم رضایی برای پاره‌ای توضیحات احضار شدند
  • شرایط صدور دستور موقت
  • تجمع اعتراض‌آمیز خانواده‌های قربانیان انفجار بیروت
  • دادگاه‌های صلح تا مهرماه ایجاد شوند/ لزوم کاهش پرونده‌های معوق
  • دادگاه‌های «صلح» تا مهرماه ایجاد شوند/ لزوم کاهش پرونده‌های معوق