Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: مراسم تجلیل از ۳۰۱ نفر از قهرمانان و مدال‌آوران ورزش استان در مسابقات کشوری، جهانی و آسیایی در اردبیل برگزار می‌شود. ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۶ استانها اردیبل نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، بهرام آقاخانی ظهر امروز د ر حاشیه آخرین جلسه قشر ورزشکاران استان اردبیل در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از استاندار اردبیل و نمایندگان استان تشکر می‌کنم که به اینجانب اعتماد کرده و بنده را به عنوان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان انتخاب کردند که در این دوره خدمت سعی داریم برنامه‌های ورزش و جوانان استان اردبیل را طبق سیاست‌های تدوین شده ادامه دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با تمام قدرت برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان را در راستای حمایت از ورزشکاران و جوانان انجام می‌دهیم و اگر مسئولان استان تصمیم گرفتند در این سمت باقی مانده و به کار خود ادامه خواهیم داد و در غیر این صورت هر تصمیمی توسط استاندار اردبیل اخذ شده در هر جایگاهی باشم برای خدمت به ورزش استان آماده هستم.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به برنامه‌های مهم پیش روی اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: یکی از برنامه‌های مهم که برگزاری آن برنامه‌ریزی شده مراسم تجلیل از مدال‌آوران استان است که این برنامه از سال 92 به دلیل محدودیت‌های مالی برگزار نشد که امسال این برنامه برگزار می‌شود.

آقاخانی تصریح کرد: از سال 93 به تعداد 225 نفر از ورزشکاران استان در مسابقات کشوری،  31 نفر در مسابقات بین‌المللی و 50 نفر در مسابقات جهانی و آسیایی و دور ورزشکار در مسابقات آسیایی و پارا آسیایی مدال کسب کردند و 3 ورزشکار در مسابقات المپیک و پاراالمپیک افتخار آفریدند.

وی اظهار کرد: مراسم تجلیل از 301 نفر از قهرمانان و مدال‌آوران که در میادین مختلف برای استان افتخارآفرین بودند امسال برگزار می‌شود که این نفرات شامل ورزشکاران و مربیان است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به این که سعی می‌کنیم تمامی برنامه‌های تدوین شده را اجرا کنیم و پاسخ اعتماد مسئولان را دهیم افزود: در کنار برگزاری این مراسم مراسم تجلیل از پیشکسوتان کشتی اردبیل برگزار می‌شود که در این مراسم 200 نفر از قهرمانان، مربیان و روسای هیئت‌های کشتی استان تجلیل می‌شود.

آقاخانی گفت: یکی دیگر از برنامه‌های تدوین شده برگزاری مراسم تجلیل از شهدا به مناسبت روز شهید و تجلیل از بانوان ورزشکار برگزار خواهد شد و در روزهای پایانی سال نیز مراسم تجلیل از تمام هیئت‌های ورزشی نیز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

R41374/P1494/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۸۱۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۳ میلیارد تومان برای پاداش قهرمانان کشتی درسال ۱۴۰۲ اختصاص یافت

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، این پاداش با توجه به مدال‌آوری کشتی گیران آزاد و فرنگی در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در رقابت‌های آسیایی و جهانی بود که به آنها تعلق گرفت.

فدراسیون کشتی بلافاصله پس از دریافت این پاداش از وزارت ورزش و جوانان، پاداش هر مدال آور را بر اساس رتبه بندی تعیین شده، به حساب آنها واریز کرد.

کد خبر 6099758

دیگر خبرها

  • ورزشکارانی که دیگر طلبکار نیستند!
  • پاداش ۲۳ میلیاردی به مدال آوران کشتی
  • باران پاداش نقدی بر سر کشتی‌گیران؛ ۲۳ میلیارد تومان برای مدال‌آوران سال ۱۴۰۲
  • ۲۳ میلیارد تومان برای پاداش قهرمانان کشتی درسال ۱۴۰۲ اختصاص یافت
  • ۲۳ میلیارد تومان پاداش قهرمانان کشتی در سال ۱۴۰۲
  • فیلم مراسم تجلیل از مدال آوران ورزش سال ۱۴۰۲ با حضور رییس جمهور
  • اسبقیان: هدف هیئت دولت ممانعت از ورود بانوان به ورزشگاه‌ها نیست/ هیچ مشکلی با تاج نداریم
  • سومین تجلیل رئیس جمهور از ورزشکاران
  • رئیسی: وعده مدیریت ورزشی با مدیر ورزشی را عملی کردیم
  • سخنرانی رئیسی در آیین تجلیل از مدال آوران و قهرمانان ورزشی آغاز شد