Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24- مدیر تیم فوتبال پرسپولیس به خاطر ابهام مالی دوره مدیریتش در تیم‌ ‌ملی به کمیته‌ اخلاق احضار شده است.

طی چند روز اخیر افشین پیروانی به کمیته‌ اخلاق رفت تا پاسخگوی سوالاتی در این کمیته‌ باشد. پس از حضور او در کمیته‌ اخلاق مباحث مختلفی مطرح شد که چرا مدیر تیم فوتبال پرسپولیس باید به کمیته‌ اخلاق احضار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال مشخص شده دلیل حضور پیروانی در این کمیته‌ به دوره مدیریتش در تیم‌ ‌ملی فوتبال بر می‌گردد.

افشین پیروانی در دوره مدیریتش در تیم‌ ‌ملی فوتبال در ارتباط با یک شرکت طرف قرارداد با فدراسیون دچار ابهام مالی شده و به همین خاطر کمیته‌ اخلاق او را احضار کرده تا سوالاتی از پیروانی بپرسد.

مدیر سابق تیم‌ ‌ملی اخیرا مصاحبه‌هایی را انجام داد و این فدراسیون را تهدید کرد که افشاگری خواهد کرد. به نظر می‌رسد او با این اظهارات قصد داشته به فدراسیون برای انجام معامله و به کمیته اخلاق برای عدم پیگیری موضوع فشار وارد کند.

افشین پیروانی البته طی اظهارنظری درباره چرایی حضورش در کمیته‌ اخلاق گفته بود بنا به توصیه یکی از بزرگان فوتبال فعلا مصاحبه نمی‌کند. اکنون مشخص شده این بزرگ فوتبال،‌ یکی از اعضای هیات رییسه فدراسیون است.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۸۲۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری

نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری با حضور سرپرست، جمعی از اعضای هیئت مدیره و مدیران ارشد بانک برگزار شد.

به نقل از روابط عمومی بانک دی، علیرضا قیطاسی سرپرست بانک در این جلسه با بیان این که مجمع سالیانه بانک و شرکت‌های زیرمجموعه، در موعد مقرر قانونی برگزار خواهد شد، گفت: همه تلاش ما، شفاف‌سازی حداکثری در صورت‌های مالی است.

در این جلسه همچنین پس از معرفی «سیدعلی حسینی» به عنوان عضو مستقل کمیته مالی سرمایه‌گذاری بانک دی، موضوعات در دستور کار جلسه مطرح و درباره آن‌ها تصمیم‌گیری شد.

دیگر خبرها

  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • سازمان لیگ سد راه کسر امتیاز از یک تیم!
  • اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ شاید سرمربی تیم ملی یکی از ۴ گزینه خارجی باشد
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست
  • وکیل: مقابل بی‌نظمی و اخلال در فوتبال می‌ایستیم
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری
  • فوتبال کلمبیا دنیا را شگفت زده کرد
  • رسوایی در کلمبیا: چاقو پرت کردند، قسر در رفتند!‏
  • پشت پرده اسلام آوردن سرمربی پرتغالی سپاهان | پای ازدواج با بازیگر ایرانی در میان است | رازی که پیراهن خانم بازیگر فاش کرد (عکس)