Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-04-19@21:59:49 GMT

بازیگر زن ایران: مادرم بیمار است نمی توانم بازی کنم

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۸۲۴۶۵

بازیگر زن ایران: مادرم بیمار است نمی توانم بازی کنم

وی درباره غیبت خود در سریالی که حضورش در آن قطعی شده بود تاکید کرد: قرار بود در سریال “بازی نقاب ها” به تهیه کنندگی علی مهام و کارگردانی سیروس حسن پور بازی کنم اما به دلایل شخصی و گرفتاری هایی که این روزها برایم اتفاق افتاده از جمله بیماری مادرم نتوانسته ام در بازی نقاب ها و آثار دیگر بازی کنم.

رزیتا غفاری بازیگر سینما و تلویزیون درباره دلیل کم کاری های اخیر خود در عرصه بازیگری گفت: به مدت سه سال درگیر کارگردانی سریال “ماماهوت” بودم که خوشبختانه از شبکه دوم سیما پخش شد و مردم از آن استقبال کردند و همین باعث شد کمی از بازیگری فاصله بگیرم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به علاقه شدید خود برای حضور در سریال “بازی نقاب ها” اضافه کرد: به شدت دوست داشتم با علی مهام به عنوان تهیه کننده و کارگردان محترمشان همکاری داشته باشم اما قسمت نشد که جلوی دوربین این سریال بروم اما امیدوارم باز هم شرایطی این چنین پیش بیاید.

بازیگر “شب آفتابی” درباره دیگر فعالیتهای خود خاطرنشان کرد: پیشنهاداتی برای بازی به من شده است اما در حد و اندازه ای نبودند که قبول کنم در این آثار بازی کنم. سینما هم که مارپیچ است و رابطه های خاص خود را دارد و چون من اهل این بازی‌ها نبودم کمی از سینما دور افتاده ام.

منبع: ساتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۸۲۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شجاع: هواداران تراکتور هر چه بگویند حق دارند

به گزارش "ورزش سه"، شجاع خلیل زاده، بازیکن تراکتور، بعد از بازی با نساجی درباره نتایج این روزهای تراکتور گفت: من چیز خاصی غیر از عذرخواهی از هواداران تراکتور نمی‌توانم بگویم. من شرمنده هستم و آن‌ها هرچی بگویند حق دارند.

ویدئو: 330456

او درباره بازی مقابل تیم شهر خودش گفت: قائمشهر شهر من است و من آرزوی موفقیت برای نساجی دارم ان‌شالله در لیگ بمانند و هوادارانش خوشحال بمانند.

او درباره چالشش در بازط با محمد عباس‌زاده گفت: محمد رفیق و بچه محل من است.

خلیل‌زاده درباره اعتراض مربی تراکتور به پنالتی گفت: من نمی‌توانم تشخیص بدهم و راجع به داوری هم نمی‌توانم نظر بدهم کارشناسان باید نظر بدهند.

دیگر خبرها

  • گلزن جوان شمس‌آذر: امشب را نمی‌توانم بخوابم
  • بازیگر سریال «ترش و شیرین» ۱۸ سال پیش چه شکلی بود؟ / عکس
  • شجاع: هواداران تراکتور هر چه بگویند حق دارند
  • حمایت بازیگران «جیغ» از بازیگر اخراجی برای اعتراض به اسراییل
  • بازیگر جومونگ در جلسه فیلمنامه‌خوانی سریال جدیدش/ عکس
  • لحظه تلخ و دردناک از پایان زندگی یک زن تُرک
  • افخمی: به نظرم به آوینی ایدئولوژیک بودن نمی‌چسبد
  • سروش صحت سریال جدیدش را کلید می‌زند
  • شروع پخش یک سریال که داغ دو جوان سینما را به یادمان می‌آورد
  • همه چیز درباره فصل سوم سریال «سرزمین مادری»؛ زمان پخش و بازیگران جدید