Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،کارشناس نشریات معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه اصفهان امروز در مراسم پایان جشنواره وقایع نگاری در نشریات دانشجویی در گزارشی از برگزاری و انتخاب آثار برتر جشنواره اظهار کرد: جشنواره وقایع نگاری در نشریات دانشجویی از طریق پوستر فضای مجازی در آذر ماه در دو دانشگاه اصفهان و علوم پزشکی اصفهان اطلاع‌رسانی و از اول دی تا 15 بهمن در بخش نشریات برتر، آثار برتر و ویژه در دبیرخانه جشنواره جمع‌آوری شد و در این مرحله تعداد یک هزار و 612 اثر که 483 اثر متعلق به دانشگاه اصفهان و یک هزار و 129 از دانشگاه علوم پزشکی به دبیرخانه رسید و در اختیار هیات داوران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعیده بینا ادامه داد: پس از داوری آثار تا اول اسفند ماه، 91 اثر که شامل 25 اثر در بخش نشریات برتر و 66 اثر در بخش آثار برتر اعلام شد، در حاشیه این جشنواره 12 کارگاه فنون روزنامه‌نگاری با عنوان‌های نقادی در نشریات دانشجویی در قالب طنز، تدوین مجلات چندرسانه‌ای، مخاطب شناسی، نقد نشریات، کاریکاتور، صفحه‌آرایی برگزار و مسابقه خبرنویسی در این نمایشگاه اجرا شد.

وی نشریات دانشجویی را نماد هویت فرهنگی سیاسی و بیانگر آرمان و ایده آل‌های دانشجویی دانست که باعث انتقال دغدغه دانشجویان به مسؤولان و عامل ایجاد پویایی و نشاط دانشگاه‌ها می‌شود و افزود: نشریات دانشجویی همچنین در ایجاد فرهنگ نقد، گفت‌وگو و اصلاح‌پذیری جامعه می‌تواند مؤثر باشد و باعث تبلور نشاط علمی در دانشگاه شود.

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه اصفهان نیز در این مراسم گفت: عرصه فعالیت در نشریات دانشجویی سبب رشد و مهارت آموزی دانشجویان می‌شود و این دانشجو در آینده می‌تواند همچون خورشید معرفت باعث تعالی اجتماع شود.

حجت‌الاسلام جعفر شاه‌نظری درخصوص اهمیت برگزاری این جشنواره ابراز کرد: عرصه فعالیت در نشریات دانشجویی سبب رشد و مهارت آموزی دانشجویان می‌شود و این دانشجو در آینده می‌تواند همچون خورشید معرفت باعث تعالی اجتماع شود.

در پایان مراسم از برگزیدگان جشنواره در بخش‌های مختلف تجلیل و تقدیر شد که در بخش سرمقاله و یادداشت سنا بیات نشریه گلبانگ، مقالات ورزشی مسعود امینی نشریه ترنج، مقالات دینی فاطمه زکیان نشریه نیشتر، مقالات هنری میلاد قادری نشریه تئاتر نو، مقالات ادبی میلاد برزیده نشریه باران، مقالات فرهنگی علی خسروپور نشریه وصال، مقالات علمی فرزانه شکوهنده نشریه دادآفرین، مقالات سیاسی امیرارسلان حر نشریه باران، مصاحبه الیاس عقیلی نشریه پرسپکتیوز و امیرحسین زیوداری نشریه گلبانگ حائز رتبه‌های برتر شدند.

همچنین در بخش طنز یوسف غیائی نشریه معرفت، کاریکاتور مریم عموشاهی نشریه ترانه، طراحی جلد معصومه یزدانی پور نشریه باران، صفحه آرایی مهسا رضازادگان نشریه کیوتن، تیتر فرناز جوکار نشریه تلنگر، مقالات صنفی ریحانه رضایی نشریه دوپامین، گزارش سوده قربانی نشریه تلنگر، نشریات قرانی فاطمه عسکری نشریه افق، نشریات سیاسی احمدرضا امیریان نشریه باران، نشریات صنفی مهران نوری نشریه ترنج، نشریات ادبی ارمغان برات پور نشریه سبو، نشریات فرهنگی محبوبه محمود نشریه رویش نفرات برتر این جشنواره بودند.

 

انتهای پیام/م

 

اختتامیه جشنواره وقایع نگاری در نشریات دانشجویی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۸۲۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر

  به گزارش خبرنگار گروه صنعت خبرگزاری صدا و سیما، ۲۵۰ واحد تولیدی برای شرکت در جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی استان تهران به صورت تخصصی ارزیابی شدند که در نهایت به ۱۲ واحدی که بیشترین امتیاز را کسب کرده بودند، نشان اقتصاد مقاومتی اعطا شد.   الگوسازی مناسب در عرصه تولید کالا و خدمات، ایجاد فضای رقابتی مناسب در افزایش کیفیت تولید کالا و خدمات، گسترش ضریب نفوذ گفتمان اقتصاد مقاومتی در واحد‌های تولیدی و خدماتی و همچنین هدایت عرصه تولید در زمینه پیروی از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از اهداف جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی عنوان شده است.

دیگر خبرها

  • اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر
  • ساخت ۵ هزار خوابگاه متاهلی تا پایان دولت
  • پایان جشنواره بین المللی کوچ عشایر جعفر آباد مغان
  • چرا خیلی ها تمایلی به تحصیل در مقطع کارشناسی علوم انسانی ندارند؟
  • برگزاری جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • چهارمین جشنواره تحقیقات برتر برگزار می‌شود
  • آغاز به‌کار جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • برگزاری دومین همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس
  • نشریه وب پژوهی فصلنامه شد
  • مقالات کنفرانس موزه‌ها کارکرد اجرایی داشته باشد