Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار تهران گفت: بخشی از انتقادات وارده به برنامه حرکات موزون دختران در برنامه شهرداری تهران که در برج میلاد برگزار شد، درست است و بنده تذکر لازم را داده و خواستار گزارش مکتوب در این زمینه هستم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدعلی نجفی شهردار تهران در پاسخ به پرسشی در خصوص انتقادات وارده از حضور وی در همایش رقص دختران در سالن برج میلاد گفت: برنامه‌ایی برای زنان به مناسبت میلاد حضرت زهرا در برج میلاد برگزار شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کسانی که برنامه‌ریزی برای این مراسم کرده بودند اعلام کردند دختربچه‌هایی که این برنامه را اجرا کردند زیر 8 سال بودند و از نظر شرعی اشکالی نداشته و بهتر بود این قسمت از برنامه حذف شود.

وی در پاسخ به سؤال دیگر فارس مبنی براینکه شما اجراکنندگان مراسم را تشویق می‌کردید، گفت: من هنرمندان آن برنامه را تشویق کردم.

وی در پاسخ به این پرسش که بهتر نبود این مراسم را ترک می‌کردند، گفت: نه، چرا باید ترک می‌کردم این برنامه به مناسبت بزرگداشت روز زن بود و 2 هزار کارمند شهرداری در آن حضور داشتند و من به احترام آنها در این برنامه شرکت کرده بودم.

نجفی ادامه داد: برنامه طوری هماهنگ شده بود که بنده بعد از مراسم  هنری به سالن برسم اما به دلیل اینکه برنامه با تأخیر به جای ساعت 9 در ساعت 10:15 روز آغاز شده بود بنده هم به برنامه هنری رسیدم.

به گفته وی، در حال حاضر انتقاداتی به برنامه وارد شده است و بهتر بود این قسمت از برنامه حذف شود اما بنده دلیلی بر ترک مراسم ندیدیم.

شهردار تهران در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار فارس مبنی براینکه شما بعد از این مراسم ابلاغیه‌ای مبنی بر رعایت شئونات اسلامی در برنامه‌های شهرداری ابلاغ‌ کرده‌اید، گفت: بله، اینطور است. قبلاً هم گفته‌ام از این به بعد هم می‌گویم که در عین حال که مناسبات عید و شادی را پاس می‌داریم باید شئونات اسلامی رعایت شود بنابراین طبیعی است بعد از اجرای برنامه دیروز انتقاداتی مطرح شود. مجدداً تأکید می‌کنم که در برنامه‌های فرهنگی و هنری و جشن‌های ملی باید شئونات و ارزش‌های اسلامی به طور کامل رعایت شود.

نجفی تأکید کرد: در این مورد خاص علاوه بر تذکری که داده‌ام درخواست کردم گزارش مکتوبی هم ارائه کنند تا در اختیار مردم قرار دهند.

به گفته وی، انتقادات وارده به این برنامه در حدی درست است.

انتهای پیام/ن

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۸۳۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فضائلی: برخی مسئولان به‌تازگی بدلیل کار‌های بی‌قاعده در حوزه حجاب تذکر دریافت کرده‌اند

آفتاب‌‌نیوز :

مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب با انتشار مطلبی در حساب کاربری خود در فضای مجازی نوشت: «رهبر انقلاب: کشف حجاب، هم حرام شرعی است، هم حرام سیاسی است. منتها دشمن با نقشه و برنامه وارد این کار شده، ما هم باید با برنامه و نقشه وارد بشویم؛ کار‌های بی‌قاعده و بدون برنامه نباید انجام بگیرد.

پ. ن: بتازگی برخی مسئولان بدلیل کار‌های بی‌قاعده تذکر دریافت کرده‌اند.»

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • عباس عبدی: انجام کار غیرقانونی با تذکر حل نخواهد شد
  • تذکر مهم به برخی مسئولان بخاطر کارهای بی قاعده در حوزه حجاب
  • فضائلی: برخی مسئولان به‌تازگی بدلیل کار‌های بی‌قاعده در حوزه حجاب تذکر دریافت کرده‌اند
  • تذکر به برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در مساله حجاب
  • برخی مسئولان به دلیل کار‌های بی‌قاعده در حوزه حجاب تذکر گرفتند
  • برخی مسئولین به دلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفته‌اند
  • برخی مسؤولان به دلیل کارهای بی‌قاعده در حوزه حجاب تذکر گرفتند
  • وزیر صهیونیست خواستار اعدام اسرای فلسطینی شد
  • آلمان: ما خواستار حفظ آرامش پس از حمله ایران هستیم
  • تاکید یک مقام تبلیغی برتکریم مقام دختران استان تهران طی دهه کرامت