Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-25@11:43:09 GMT

زمان بازی‌های پارالمپیک 2024 تغییر کرد

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۸۳۵۹۴

به گزارش وانانیوز، 

 کمیته بین‌المللی پارالمپیک (IPC) در نشست امروز خود اعلام کرد بازی‌های 2024 یک هفته زودتر و روزهای 28 آگوست تا 9 سپتامبر برگزار خواهد شد.

پیش از این زمان مسابقات روزهای 4 تا 15 سپتامبر اعلام شده بود. تاریخ جدید در زمان تعطیلات مدارس پاریس قرار دارد.

این تصمیم امروز در نشست هیات اجرایی در حاشیه بازی‌های پارالمپیک پیونگ‌چانگ گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پارسونز رئیس کمیته بین‌المللی پارالمپیک درباره بازی‌های زمستانی گفت: آخرین آماده‌سازی‌ها خیلی خوب بوده و به نظر می‌رسد رکورد در این بازی‌ها شکسته شود. خوشحالم که 275 هزار بلیت به فروش رفته است.

وی افزود: بعد از بازی‌های زمستانی پیونگ‌چانگ همه چشم‌ها به بازی‌های توکیو 2020 است. تغییر زمان بازی‌های پارالمپیک 2024 بسیار سودمند است و به حداکثر نمایش و آگاهی برای این رویداد کمک می‌کند.

انتهای پیام/س

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۸۳۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لباس‌های زمستانی را جمع نکنید؛ سرما در راه است!

اداره کل هواشناسی استان تهران از بارش باران از امروز (۳ اردیبهشت) و کاهش محسوس دما از فردا خبر داد.

به گزارش مهر، طی امروز تا چهارشنبه با نفوذ سامانه بارشی، آسمان استان قسمتی ابری تا نیمه ابری و در بعضی ساعات با افزایش ابر و بارش باران، پیش‌بینی می‌شود.

براساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگو‌های همدیدی، طی امروز تا چهارشنبه (۳ تا ۵ اردیبهشت) با نفوذ سامانه بارشی، آسمان استان قسمتی ابری تا نیمه ابری و در بعضی ساعات همراه با افزایش ابر و بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید، در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

فردا (۴ اردیبهشت) کاهش محسوس دما و از پنج شنبه (۶ اردیبهشت) روند تدریجی افزایش دما مورد انتظار است. روز‌های پنجشنبه و جمعه (۶ و ۷ اردیبهشت) آسمان صاف تا کمی ابری، همراه با وزش باد خواهد بود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فرودگاه امام خمینی (ره) با بیشینه دمای ۳۰ درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه هواشناسی استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۴ اردیبهشت‌ماه) نیمه‌ابری و وزش باد، در بعضی ساعت‌ها افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد و طی چهارشنبه (۵ اردیبهشت‌ماه) کمی ابری تا نیمه ابری و وزش باد، گاهی افزایش ابر با احتمال رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • داوران معروف UWW محروم شدند، برنده کشتی جنجالی عوض نشد
  • قوانین اسکار تغییر کرد
  • تغییر در قوانین جوایز اسکار
  • امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • اعزام کاروان‌های المپیک و پارالمپیک به پاریس با پرواز داخلی
  • پای صحبت‌های ژوزه مورینیو: آن شادی در اولدترافورد زندگی من را تغییر داد
  • دستگیری چند متهم به جاسوسی برای چین در آلمان و انگلیس
  • زمان جلسه سرنوشت‌ساز ژاوی و بارسا مشخص شد
  • لباس‌های زمستانی را جمع نکنید؛ سرما در راه است!
  • لباس‌های زمستانی را جمع نکنید!/ سرما در راه