Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-30@15:02:32 GMT

تبعیت از ولایت رمز حفظ نظام اسلامی و ارزش‌های آن

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۸۳۶۳۳

تبعیت از ولایت رمز حفظ نظام اسلامی و ارزش‌های آن

به گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، سردار بخشعلی کامرانی صالح در یادواره شهدای انتظامی شهرستان اسدآباد ضمن گرامیداشت یاد  خاطره شهدا اظهار داشت: برگزاری این گونه محافل فرصتی است  تا از راه و مسیر شهدا فاصله نگیریم.

وی با اشاره به جانفشانی‌های شهدای انتظامی در تأمین امنیت جامعه بیان کرد: مقاومت انقلاب اسلامی و برتری در جبهه‌های گوناگون مدیون رهبری ولایت فقیه و دلاوری‌های شهدا و رزمندگان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان همدان با تاکید بر اینکه امروز همه دنیا به این نتیجه رسیده که انقلاب ما با  وجود تمام موانع متعدد به خاطر خون شهدا ماندگار است، افزود: ما باید در مسیر ولایت قرار بگیریم و این موضوع رمز حفظ نظام اسلامی و ارزش‌های آن است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه کشور ایران در حوزه‌های مختلف مانند فناوری و دفاعی پیشرفت داشته است، گفت: البته در دو حوزه فرهنگی و اقتصاد عقب‌مانده‌ایم که رهبر انقلاب بارها در بیانات خود برای موفقیت در این دو حوزه بر عملی شدن شعار «اقتصاد مقاومتی» تأکید کردند.

کامرانی‌صالح در بخش دیگری از سخنانش به کشفیات نهاد مطبوعش در سال جاری اشاره و تصریح کرد: در بحث مواد مخدر در طول 11 ماه گذشته  6.5 تن انواع مواد مخدر را کشف کرده‌ایم.

وی ابراز داشت: برقراری 550 هزار تماس تلفنی با پلیس 110 نشان از اعتماد هموطنان به پلیس است.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۸۳۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سیدخلیل هاشمی اظهار کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر با رصد اطلاعاتی و تلاش های میدانی نامحسوس توانست با شناسایی دو نفر عامل توزیع مواد افیونی؛ ضمن دستگیری آنان به میزان ۶ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به صورت ماهرانه جاسازی شده بود را کشف و ضبط کند.

فرمانده انتظامی کلاله گفت: طی ۴۰ روز گذشته انتظامی کلاله در ماموریتهای خود ۱۸ نفر خرده فروش را دستگیر کند.

وی یادآور شد: در این مدت بیش از ۱۳۰ نفر معتاد متجاهر نیز دستگیر و به مراجع ذی صلاح تحویل داده شدند.

کد خبر 6093180

دیگر خبرها

  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • عملیات وعده صادق فخر اسلام و مسلمین بود
  • ولایت‌محوری گام نهادن در مسیر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است
  • دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برگرفته از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است