Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@17:40:36 GMT

زلزله ۵.۴ ریشتری کهنوج خسارتی نداشت

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۸۳۶۵۷

زلزله ۵.۴ ریشتری کهنوج خسارتی نداشت

کرمان_ سخنگوی ستاد بحران استان کرمان گفت: زلزله ۵.۴ ریشتری کهنوج تا کنون خسارتی نداشته است.

مصطفی موسوی آیت الهی در گفتگو با خبرنگا مهر در خصوص زلزله ۵.۴ ریشتری شهرستان کهنوج اظهار داشت: پس از زلزله ۵.۴ ریشتری دو زلزله ۴.۹ و ۳.۵ ریشتری در ساعات ۱۸:۲۰ و ۱۸:۲۴ رخ داده است.

وی افزود: پس از اولین زلزله جلسه ستاد بحران شهرستان و استان کرمان  شکل گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی بیان داشت: تا کنون از طریق فرمانداری و مراکز شهرستان کهنوج دیگر خسارتی گزارش نشده و به شهرستان های اطراف منطقه خبر داده شده که در صورت مشاهده هرگونه خسارت گزارش دهند.

سخنگوی ستاد بحران استان کرمان گفت: تیم های هلال احمر شهرستان در منطقه حضور دارند و فعلا نیازی به اعزام تیم از شهرستان کرمان نیست.
 
به گفته موسوی فرمانداری های شهرستان های فاریاب، کهنوج و رودبارجنوب که از زلزله تاثیر پذیرفته اند در آماده باش هستند و زلزله خوشبختانه تلفات جانی نداشته است.

همچنین به گفته فرماندار کهنوج دیوارهای برخی منازل مسکونی غیرمقاوم دچار ترک خوردگی شده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۸۳۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس این دو شهر تعطیل شد

به گزارش همشهری آنلاین، براساس اعلام ستاد مدیریت بحران شهرستان زاهدان و بنا به اعلام هشدار سطح قرمز نفوذ سامانه شدید بارشی در استان سیستان و بلوچستان، فعالیت مدارس تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت عصر امروز (چهارشنبه) به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

همچنین، بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بحران شهرستان سراوان، فعالیت آموزشی مدارس شیفت عصر در تمام مقاطع تحصیلی امروز به صورت غیرحضوری خواهد بود.

کد خبر 845162 منبع: تسنیم برچسب‌ها سيل خبر مهم مدیریت بحران مدرسه و مدارس دانش آموز

دیگر خبرها

  • زمین لرزه در روداب سبزوار/زلزله خسارتی نداشت
  • زلزله «روداب» سبزوار خسارتی نداشت
  • زلزله ۴.۱ ریشتری در دامغان خسارتی نداشت
  • زلزله دامغان خسارتی نداشت
  • زلزله ۴.۲ ریشتری «روداب» سبزوار را لرزاند
  • زلزله ۴.۱ ریشتری، دیباجِ سمنان را لرزاند
  • باراش باران در شرق استان کرمان هیچ خسارتی نداشت 
  • مدارس این دو شهر تعطیل شد
  • وقوع سیلاب در کرمان خسارت جانی نداشت
  • مدارس زاهدان و ۴ شهرستان کرمان چهارشنبه تعطیل شد