Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاد حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه شیعیان و دوستان واقعی حضرت فاطمه زهرا(س) گرفتار آتش جهنم نمی‌شوند، گفت: هر چند حضرت زهرا(س)شیعیان و پیروان خود را مورد شفاعت قرار می‌دهند. ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۵ استانها قم نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی میرشفیعی امشب طی سخنرانی در جمع زائران و مجاوران آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) در شبستان امام خمینی(ره) با تاکید بر اینکه اسم افراد در شکل‌گیری شخصیت انسان بسیار مؤثر است، اظهار کرد: والدین باید نام‌ها نیکو و پسندیده برای فرزندان خود انتخاب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بخشی از داستان زندگانی حضرت مریم اضافه کرد: برخی از بانوان همانند ایشان با عملکرد درست خود توانسته‌اند ارزش و جایگاه والای بانوان را به اثبات برسانند؛‌ مادر حضرت عیسی بن مریم نزد پروردگار جهانیان یک جایگاه متفاوتی را به خود اخصتاص دادند به همین اکنون نیز در کره زمین از ایشان به ‌عنوان الگوی بانوان مقدسه و پاک یاد می‌شود.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه میان حضرت فاطمه زهرا(س) تفاوت‌های بسیاری نسبت به حضرت مریم وجود دارد، تصریح کرد: مقدمات خلقت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها و آمدن ایشان به کره زمین با مقدمات خلقت و آمدن حضرت مریم به دنیای خاکی بسیار متفاوت است.

وی از نگاه پیامبر اسلام(ص) نسبت به جایگاه معنوی حضرت فاطمه زهرا(س) یاد کرد و گفت: در مورد دیدگاه پیامبر نسبت به حضرت زهرا(س) روایات مختلفی وجود دارد که این روایات باید بررسی و برای مردم جامعه اسلامی تبیین شود.

میرشفیعی با تاکید بر اینکه شیعیان و دوستان واقعی حضرت فاطمه زهرا(س) گرفتار آتش جهنم نمی‌شوند، مطرح کرد: هر چند حضرت زهرا(س) شیعیان و پیروان خود را مورد شفاعت قرار می‌دهند اما دشمنان ایشان نیز در گروه دوستان حضرت جایی نخواهد داشت.

انتهای پیام/ش

R7854/P1377/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۸۴۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ترکیب تیم فوتبال دختران ایران برابر قرقیزستان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، آخرین دیدارتیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۸ سال ایران برابر قرقیزستان در تورنمنت کافا امروز از ساعت ۱۳.۳۰ برگزار می‌شود که مریم جهان نجاتی، سرمربی تیم ملی دختران، ترکیب ۱۱ نفره ایران را اعلام کرد:

اتنا توفیق -فاطمه محسنی - ستایش فیض الهی-مینا بابویه -عسل قاجاریان-مهرناز عزت ابادی ( کاپیتان)-مائده بی رنگ-تانیا جهانشاهی - سمیه اسماعیلی - مریم دینی - پرنیا رحمانی

به گزارش خبرنگار مهر، شاگردان جهان نجاتی پیش از این مقابل تاجیکستان، ترکمنستان و ازبکستان به پیروزی رسیدند.

کد خبر 6090826

دیگر خبرها

  • حمله تروریستی به مسجد شیعیان در هرات و دو نکته مهم
  • اسامی ۵۳ نوجوان راه‌یافته به باشگاه قاف اعلام شد
  • روز مادر سال ۱۴۰۳ چه روزی است؟
  • واکنش دوستان بازیگر زن سریال نون خ به چهره و ظاهرش (فیلم)
  • «حشاشین» روایتگر حسن صباح تروریست یا کلیددار بهشت؟
  • «با شما سربلندیم» شعار دهه کرامت
  • شعار دهه کرامت ۱۴۰۳ «با شما سربلندیم» اعلام شد
  • عکس| استوری غم انگیز حامد بهداد برای یک دختر
  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود
  • اعلام ترکیب تیم فوتبال دختران ایران برابر قرقیزستان