Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، بهروز شریف، بابیان اینکه مردم سخاوتمند این استان تاکنون بیش از هفت میلیارد تومان به جشن نیکوکاری کمک کرده‌اند، افزود: هشت پایگاه این نهاد در تبریز و یک پایگاه نیز در هر شهرستان آماده جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

                                             

 وی با اشاره به اینکه جشن نیکوکاری در روزهای ۱۶، ۱۷ و ۱۸ اسفندماه برگزار خواهد شد، بیان کرد: جشن نیکوکاری چهارشنبه ۱۶ اسفندماه در مدارس، پنجشنبه ۱۷ اسفندماه در پایگاه‌های کمیته امداد در معابر عمومی و جمعه ۱۸ اسفندماه در میعادگاه‌های نماز جمعه برگزار می‌شود.                                                                                                             

شریف بابیان اینکه جشن نیکوکاری با شعار "جوانه لبخند می‌کاریم" در آستانه سال نو باهدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای نیازمندان اجرا می‌شود، گفت: جشن نیکوکاری نماد مهرورزی است و فرهنگ احسان باید در بین اقشار مختلف جامعه ترویج یابد.                                     

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد آذربایجان شرقی از توزیع 350 هزار پاکت جشن نیکوکاری بین دانش آموزان خبر داد و بیان کرد: خیران و مردم نیکوکار می‌توانند با شماره‌گیری آنی پرداخت کمیته امداد#041*8877* از طریق تلفن همراه خود با واردکردن مبلغ موردنظر در جشن نیکوکاری مشارکت کنند.                                                                

شریف با اشاره به اینکه همه ما در قبال نیازمندان جامعه مسئولیت داریم، بیان کرد: کمیته امداد به‌تنهایی نمی‌تواند نیازهای محرومان را تأمین کند و نیکوکاران و خیران لازم است این نهاد را کمک کنند.                                                                                                        

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۸۴۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی وارد آذربایجان شرقی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد امیدفر در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه این وضع تا روز سه شنبه ادامه می‌یابد، افزود: بر اساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی و آخرین تصاویر ماهواره‌ای، از روز چهارشنبه به تدریج سامانه بارشی وارد استان می‌شود.

وی اظهار کرد: فعالیت این سامانه موجب ابرناکی، وزش باد به نسبت شدید در برخی نواحی به ویژه نیمه جنوبی استان و خیزش یا نفوذ گرد و خاک و در نواحی مرتفع و کوهستانی گاهی رگبار باران و غرش آذرخش می‌شود.

امیدفر، ادامه داد: از نظر وضعیت دمایی نیز تا پایان هفته دما به طور نسبی در استان افزایش می‌یابد.

کد خبر 6090565

دیگر خبرها

  • ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • زنگ سپاس معلم در مدارس خراسان شمالی طنین انداز شد
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • نواخته شدن زنگ سپاس معلم در آذربایجان شرقی
  • همسطح سازی دریچه های شبکه جمع آوری فاضلاب آذربایجان شرقی
  • نام مبارزان و مجاهدان شهید بوشهری در جهان طنین‌انداز است
  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • رتبه دهم آذربایجان شرقی در تبدیل مجوز‌های کاغذی
  • سامانه بارشی وارد آذربایجان شرقی می‌شود
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی