Web Analytics Made Easy - Statcounter

آئین یادواره شهدای گمنام و جاوید الاثر شهرستان گرگان امشب با حضور مسئولان استانی و خانواده های شهدا در امامزاده عبدالله گرگان برگزار شد. ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۳ استانها گلستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، حجت‌الاسلام سهراب سهرابی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان امشب در آئین یادواره شهدای گمنام و جاوید الاثر شهرستان گرگان اظهار داشت: بهترین عمل این است که در راه شهدا گام برداریم و یاد و خاطره شهدا را فراموش نکنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد:‌ امروز با توجه به گسترش فضای مجازی خاطرات و وصایای شهدا قابل دسترس است و باید جوانان ما را به سمتی سوق دهیم که خاطرات و وصایای شهدا را مطالعه کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان ادامه داد: وصایای شهدا ما را به خدا و قیامت نزدیک می‌کند و سبب می‌شود که زندگی پرسعادتی داشته باشیم. شهدا از ‌زندگی و هستی خود گذشتند تا یک کشور اسلامی و قرآنی داشته باشیم و تحت سیطره استکبار نباشیم.

وی به رشادت‌های رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: شهدا از ما می‌خواهند ادامه دهنده راه آنها باشیم و باید به گونه‌ای عمل کنیم که فعالیت‌های ما با محوریت شهدا گره بخورد.

وی خانواده شهدا را گنجینه گران‌بها در جامعه دانست و افزود:‌ بهترین نامی سربندهای رزمندگان ما که در دوران دفاع مقدس وجود داشت و به آن علاقمند بودند سربنده یا فاطمه الزهرا(س) بود ‌و شهدای ما با تاسی از این بانوی بزرگ اسلام در مسیر جهاد گام برداشتند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان به تدفین شهدای استان گلستان در بقاع متبرکه اشاره کرد و گفت:امید داریم با ادامه راه شهدا ادامه دهنده مسیر نورانی انبیا‌ء وائمه اطهاره(ع)‌ باشیم  و می‌توانیم با این سیره به ربوبیت نزدیک شویم.

انتهای پیام/ش

R41471/P1377/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۸۴۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهید دانشجو در خانوک

حجت‌الاسلام غفوری، امام جمعه خانوک در یادواره شهید دانشجو سید احمد حسینی که در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) روستای داربیدخون برگزار شد، گفت: باران رحمت الهی که این چند روز نازل شده است، کوه ها دشت ها و روح دل هایمان را طراوت بخشیده است.

وی افزود: به لطف الهی و به همین خون پاک شهیدان، امروزه شاهد نابودی اسرائیل و فروپاشی غرب هستیم.

 حجت‌الاسلام غفوری تصریح کرد: شهید سلیمانی‌ها به این مسیر پرتو می‌دهند و چنین مکتبی، شکست نمی‌خورد و این مکتب در همه جا پیروز است.

وی با اشاره به شهدای دفاع مقدس بیان داشت: در هر جایگاهی که باشیم، هیچ زمانی نباید رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های شهدای گرانقدر را فراموش کنیم؛ زیرا آرامش و آسایش امروز ما مرهون فداکاری و جانفشانی‌های آن عزیزان است و احترام به شهدا و امام شهدا وظیفه آحاد مختلف مردم است. 

در پایان مراسم گروه سرود دختران حاج قاسم سلیمانی اجرا کردند و از طرف مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی از خانواده شهید حسینی تجلیل شد. 

شهید دانشجو، سید احمد حسینی در سال ۶ اردیبهشت ۱۳۶۵ در عملیات خیبر جزیره مجنون به شهادت نائل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • جریان وقف باید به سمت دانش‌محور شدن برود / مبلغ ما در وقف شفاف‌سازی و نمایش کارهای علمی است
  • صدور اسناد تک برگی برای همه موقوفات تا پایان سال جاری
  • سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد ریالی اوقاف مرکزی در طرح پرورش ماهی
  • یادواره شهدای کارگری شهرستان شفت برگزار شد
  • سرمایه وقف به سمت رفع نیاز مردم در حرکت است
  • وقف به عنوان یک سنت حسنه با دانش‌های جدید آمیخته شده است
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • یادواره شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر یزد برگزار می‎‌شود
  • کاهش آسیب های اجتماعی با حضور در یادواره شهدا
  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس