Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-05-01@04:00:51 GMT

هشدار به مشتریان در آستانه سفرهای نوروزی

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۸۴۳۶۸

هشدار به مشتریان در آستانه سفرهای نوروزی

  به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، در آستانه تعطیلات سال نو و آغاز سفرهای نوروزی، مشاهده شده فعالیت رسانه‌ای و تبلیغاتی برخی انجمن‌ها و شرکت‌های متفرقه افزایش پیدا کرده و با عناوین اغلب نادرست، سعی در دریافت وجه به اشکال مختلف از هموطنان دارند. حال آنکه در برابر دریافت این وجوه، خدمات خاص یا مناسبی به دارندگان خودرو نیز ارائه نمی‌شود

شرکت امدادخودروایران ضمن هشدار و آگاهی به هموطنان به‌ویژه دارندگان محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو از آنان خواست تا تحت تاثیر این اقدامات و تبلیغات کاذب قرار نگرفته و در صورت نیاز، خدمات امدادی را تنها از طریق شماره تماس سراسری۰۹۶۴۴۰ مطالبه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به تاکید است که خدمات پس از فروش ایران‌خودرو از جمله خدمات امدادی، در دوره گارانتی محصولات کاملا رایگان بوده و دارندگان خودرو در دوسال نخست پس از خرید محصول می‌توانند بدون پرداخت وجه، از خدمات امدادی شرکت امدادخودروایران استفاده کنند. این خدمات شامل خدمات بالینی و حمل است و پس از اتمام دوره گارانتی خودرو نیز، تمامی خدمات طبق تعرفه‌های مصوب این شرکت به مشتریان ارائه خواهدشد. 

به منظور جلوگیری از سواستفاده احتمالی امدادهای متفرقه، کلیه ناوگان امداد شرکت امدادخودروایران منقوش به دورنویسی مشخص با برچسب کد امدادگر، شماره تماس و چراغ‌گردان بوده که پیش از رسیدن امدادگر، مشخصات خودروی امدادی و کد امدادگر از طریق پیامک برای امدادخواه ارسال می‌شود.

پس از پایان عملیات امدادی، ضمن ارائه فاکتور رسمی شرکت امدادخودروایران، پیامکی نیز حاوی شرح اقدامات صورت گرفته برای مشتری ارسال و در صورت عدم رضایت از خدمات انجام شده، مراتب را از طریق تماس تلفنی یا ارسال پیامک اعلام و پیگیری کنند.

دارندگان محصولات ایران‌خودرو می‌توانند در تمامی ساعات شبانه روز و در کلیه نقاط کشور از طریق شماره تلفن سراسری با مرکز پاسخگوئی گروه صنعتی ایران‌خودرو تماس گرفته و درخواست خدمات امدادی خود را ثبت کنند.

در پایان لازم به ذکر است که شرکت امداد خودرو ایران با بیش از دو هزار ناوگان امدادی آماده اجرای طرح جشنواره خدمات نوروزی در سراسر کشور است.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۸۴۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون

 به گزارش تابناک به نقل از مهر، بشیر حاجی بیگی، با اشاره به دستاورد‌های نوین سازمان انتقال خون که در سال گذشته آغاز شد، گفت: اقدامات نوین سازمان انتقال خون باعث شد رتبه اعتباری ما در میان کشور‌های پیشرفته تثبیت شود و در منطقه نیز کماکان با فاصله بسیار زیاد به عنوان مرجع آموزش سازمان بهداشت جهانی در زمینه طب انتقال خون باشیم.

 وی افزود: از جمله اقدامات ارزشمند، انجام آزمایشات غربالگری مولکولی (NAT) است که نقش اساسی در حذف انتقال ویروس‌های خطرناکی نظیر ایدز و هپاتیت از طریق خون و دارو‌های مشتق از پلاسمای خون دارد. همچنین، انجام آزمایش غربالگری آنتی بادی جهت انطباق صد در صدی گیرنده و اهداکننده و پیشگیری از بروز عوارض ناشی از تزریق خون و نیز آزمایش توالی یابی ژنتیکی (HLA) به روش (NGS) جهت بررسی سازگاری بافتی و تسهیل انجام پیوند سلول‌های بنیادی خونساز برای بیماران نیازمند به آن در داخل کشور از فعالیت‌هایی بود که از سال گذشته در دستور کار قرار گرفته و گسترش خدمات نوین و توسعه کمّیت و کیفیت این خدمات وابسته به این حمایت و تخصیص اعتبارات مناسب برای تأمین ملزومات مرتبط است.

حاجی بیگی با اشاره به جایگاه ممتاز سازمان انتقال خون در تأمین خون سالم و صد درصد داوطلبانه در میان کشور‌های منطقه و جهان و تأمین صد درصدی نیاز‌های بیمارستانی در مورد خون و فراورده، گفت: تمامی این افتخارات مرهون همراهی مردم نوع دوست و حمایت‌های مسئولان اجرایی کشور و نمایندگان مجلس است و انتظار داریم در آینده نیز از این حمایت‌ها برخوردار شویم.

دیگر خبرها

  • اعلام آماده‌باش در اصفهان در پی صدور هشدار نارنجی
  • صنایع نساجی هلال احمر ایران
  • تعیین تکلیف تعهدات ساینا Sدو‌گانه سوز+ قیمت
  • تولید چادر‌های امدادی متناسب با فصل و اقلیم از سوی هلال احمر
  • تولید چادرهای امدادی متناسب با فصل و اقلیم از سوی هلال احمر
  • عربستان قیمت نفت را برای آسیایی‌ها در ژوئن افزایش می‌دهد
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون
  • تمدید سه روزه مهلت واریز وجه مشتریان فراخوان شده پارس
  • دستگاه‌های نظارتی مشکلات شرکت پیش فروش خودرو را هشدار می‌دادند
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر