Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-18@17:32:20 GMT

تولد نوزاد ۵ کیلویی در زنجان +عکس

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۸۵۹۲۵

تولد نوزاد ۵ کیلویی در زنجان +عکس

ساعت 24- در واپسین روزهای پایانی سال امروز چهارشنبه ۱۶ اسفند ماه نوزادی با وزن ۵ کیلو و ۴۰۰ گرم در بیمارستان امام حسین (ع) به‌دنیا آمد.

نوزادی با وزن ۵ کیلو و ۴۰۰ گرم در بیمارستان امام حسین (ع) زنجان متولد شد که تاکنون تولد نوزادی با این وزن در بیمارستان‌های تأمین اجتماعی زنجان ثبت نشده بود.



به گزارش روابط عمومی مدیریت درمان استان زنجان در واپسین روزهای پایانی سال امروز چهارشنبه ۱۶ اسفند ماه نوزادی با وزن ۵ کیلو و ۴۰۰ گرم در بیمارستان امام حسین (ع) به‌دنیا آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس این گزارش مادر این نوزاد در سومین زایمان خود فرزندی به وزن ۵ کیلو و ۴۰۰ گرم به‌دنیا آمورده است.

این گزارش حاکی است تولد نوزادی با این وزن در نوع خود نادر محسوب می‌شود و در سال‌های قبل ۴ کیلو و ۷۰۰ گرم آخرین رکوردی بود که در این بیماستان به ثبت رسیده است.

مسئول روابط عمومی مدیریت درمان استان زنجان در این باره گفت: تاکنون در هیچ یک از بیمارستان‌های تامین اجتماعی تولد نوزادی با وزن پنج کیلو و ۴۰۰ گرم گزارش نشده است.

وی تاکید کرد: جنسیت این نوزاد پسر است و در حال حاضر در بخش زایمان بیمارستان امام حسین بستری است و فردا در شب ولادت حضرت زهرا (س) و روز مقدس زن ترخیص خواهد شد.

گفتنی است این مادر زنجانی با سن ۳۱ سالگی سومین نوزاد خود را با موفقیت و به روش زایمان طبیعی به‌دنیا آورده است و نوزاد از لحاظ جسمی کاملاٌ سالم است. تسنیم

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۸۵۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن تولد خونین در باغ ویلا | قتل دلخراش دو جوان با شلیک گلوله

به گزارش همشهری آنلاین، دقایق اولیه بامداد چهارم دی ماه ۱۳۹۸، در حالی که کادر درمانی اورژانس بیمارستان طالقانی مشهد مشغول امدادرسانی به حادثه‌دیدگان حوادث گوناگون بودند، ناگهان سرنشینان یک دستگاه پژو پارس پیکر خون‌آلود جوانی را کنار محوطه بیمارستان رها کردند که امعا و احشای وی به دلیل اصابت گلوله‌های سلاح وینچستر از شکم او بیرون ریخته بود.

لحظاتی بعد، با فرار پژوسواران از مرکز درمانی، بلافاصله نیروهای امدادی درمان وارد عمل شدند تا او را از مرگ نجات دهند اما مجروح ۳۵ ساله علائم حیاتی نداشت و جان خود را از دست داده بود. هنوز کادر پزشکی از اطراف جسد دور نشده بودند که ناگهان خودرو اورژانس ۱۱۵ مشهد آژیرکشان وارد بیمارستان شد و پیکر خون‌آلود جوان دیگری به نام مهدی روی برانکار قرار گرفت اما تلاش کادر درمانی برای نجات این جوان ۳۶ ساله نیز بی‌نتیجه ماند چراکه او هم از ناحیه قفسه سینه هدف شلیک گلوله قرار گرفته بود.

اجیر کردن ۲ قبرکن برای قتل همسر | چرا مرد میانسال دستور کشتن همسرش را صادر کرد؟

در این شرایط حساس بلافاصله عوامل انتظامی مستقر در بیمارستان مراتب را به سرهنگ توفیق حاجی‌زاده (رئیس وقت کلانتری الهیه مشهد) اطلاع دادند و بدین ترتیب با حضور پلیس در محل، اقدامات تخصصی برای حفظ آثار جرم آغاز شد.

در حالی که ماموران انتظامی مشغول اطلاع‌رسانی تلفنی دو ماجرای تکان‌دهنده به قاضی کاظم میرزایی (قاضی ویژه قتل عمد در زمان وقوع جنایت) بودند،یک دستگاه تاکسی اینترنتی نیز در محوطه بیمارستان توقف کرد و جوان دیگری از آن پیاده شد که او هم هدف اصابت گلوله قرار گرفته و از ناحیه دست دچار خونریزی شدیدی بود.

هنوز اقدامات اولیه درمانی برای مجروح حادثه ادامه داشت که با ورود مقام قضایی به بیمارستان، تحقیقات جنایی شروع شد. اجساد دو قربانی جنایت مسلحانه که با سلاح‌های شکاری و کلت جنگی به قتل رسیده بودند به سردخانه انتقال یافت اما اظهارات جوان مجروح راز درگیری مسلحانه در مهمانی باغ ویلا را فاش کرد.

وی گفت: به جشن تولد شاهین در یکی از باغ ویلاهای منطقه گلمکان دعوت بودیم که با رجزخوانی‌های چند جوان روبه‌رو شدیم. من هم برای آنکه به رجزخوانی‌ها پاسخ بدهم با یک تماس تلفنی دوستانم را از مشهد به باغ ویلا کشاندم ولی در یک لحظه صدای شلیک گلوله از هر سو به هوا برخاست و یکی از گلوله‌ها نیز به دست من اصابت کرد.

درحالی که تا صبح روز بعد و با دستورات ویژه قاضی میرزایی تعدادی از عاملان این نزاع مرگبار دستگیر شده بودند، برخی از متهمان اصلی پرونده به مکان نامعلومی گریختند. در این میان، با انجام تحقیقات بیشتر مشخص شد که جوانی به نام شاهین سلاح کلت کمری داشته و برخی دیگر سلاح وینچستر به دست گرفته بودند.

از سوی دیگر، ادامه تحقیقات نشان داد که همه مهمانان باغ ویلا در جشن تولد شاهین شرکت کرده بودند که درگیری با رجزخوانی شروع شده است.

پس از آنکه متهمان دستگیر شده مورد بازجویی‌های تخصصی قرار گرفتند و صحنه جنایت را نیز بازسازی کردند، قاضی دکتر کاظم میرزایی به مناصب قضایی بالاتری منصوب شد و بدین ترتیب قاضی دکتر صادق صفری (قاضی ویژه قتل عمد مشهد) ادامه تحقیقات را به عهده گرفت و دستورات محرمانه‌ای را برای دستگیری شاهین صادر کرد.

طولی نکشید که گروهی از کارآگاهان پلیس آگاهی به سرپرستی سرهنگ مرادی (افسر پرونده) رصدهای اطلاعاتی را ادامه دادند و موفق شدند شاهین فراری را در یک عملیات ضربتی به دام بیندازند.

روز گذشته، با انتقال متهم مذکور به شعبه ۲۰۸ دادسرای عمومی وانقلاب مشهد، بررسی‌های قضایی آغاز شد اما شاهین که هنوز در شوک دستگیری خود به سر می‌برد، ارتکاب قتل در مهمانی جشن تولد را انکار کرد و به تناقض‌گویی پرداخت.

تحقیقات بیشتر در این باره با راهنمایی‌های قضایی و تجربی قاضی دکتر صفری برای افشای زوایای جدید این پرونده در حالی ادامه دارد که متهم مذکور مدعی شد: دوستانم قصد داشتند مرا در روز تولدم غافلگیر کنند به همین دلیل به من گفته بودند برای آبیاری باغ قصد دارند به باغ ویلا بروند و با این بهانه برای من جشن تولد بگیرند که این حادثه رخ داد.

کد خبر 845081 منبع: خراسان برچسب‌ها خبر مهم قتل - قاتل حوادث ایران

دیگر خبرها

  • نوزاد بیمار در سیل جنوب سیستان و بلوچستان با بالگرد به بیمارستان کنارک منتقل شد
  • تولد غیرمعمول اورانگوتان نادر، دانشمندان را امیدوار کرده است
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز چهارشنبه بیست و نهم فروردین
  • ثبت تولد ۳ قلوها در اصفهان ۱۴۰۳ + عکس نوزادان
  • توده ۱۸ کیلویی از بدن یک بانوی بهشهری خارج شد
  • جشن تولد خونین در باغ ویلا | قتل دلخراش دو جوان با شلیک گلوله
  • جشن تولد یک سالگی نوزاد نارس در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم نیشابور
  • تولد نوزاد افغانستانی در آمبولانس تخت جمشید
  • ۷۵ درصد نوزادان زنجان در سال گذشته از مادران زیر ۳۵ سال به دنیا آمدند
  • تولد نوزاد آق قلایی در آمبولانس