Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  دبیر ستاد "ضیافت بفرمایید کتاب" گناوه صبح امروز در چهارمین همایش این ضیافت در گناوه اظهار داشت: بسیار خرسند و خوشحالیم که در روز‌های آخر این سال با بوی کتاب نفس کشیدیم و چشممان به جمال کلمات روشن شد.

وی افزود: مسروریم که در ضیافتی حضور داریم که به نام کتاب مزین شده است و امروز نیز در اینجا گرد آمده‌ایم تا به کوشش و همت ستاد برگزاری "ضیافت بفرمائید کتاب"، این مراسم را برای بار چهارم برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامحسین دریانورد تصریح کرد: در این مراسم که به همت خیرین و علاقمندان به کتاب و کتاب‌خوانی و همچنین با همکاری حوزه هنری استان بوشهر و اداره ارشاد گناوه و انتشارات دریانورد برگزار می‌شود از چهار کتاب جدید از نویسندگان بوشهر، گناوه و خورموج رونمایی به عمل می‌آید.

دریانورد گفت: در این ضیافت با سه تن دیگر از نویسندگان برجسته کشور به نام‌های احمد آرام، مجید قیصری و بیژن کیا دیداری داریم تا با ما از این سخن بگویند که چرا باید کتاب، ادبیات و رمان مطالعه کنیم.

وی اضافه کرد: به گروه‌های شرکت‌کننده در جشنواره نمایش کوتاه گناوه، کتاب‌های تخصصی تئاتر تقدیم و موسیقی توسط گروه آیین حوزه هنری استان بوشهر اجرا می‌شود.

دبیر ستاد "ضیافت بفرمایید کتاب" گناوه بیان کرد: به تمام حضار در جلسه با کتاب پذیرایی می‌شود و با یاری مهربان، آن‌ها را به استقبال عید و نوروز، به خانه بفرستیم که تعداد این کتاب‌ها نزدیک به ۷۰۰ نسخه و ارزش ریالی آن نزدیک به ۶۰ میلیون ریال است.

دریانورد تصریح کرد: یکی از اهداف اصلی برگزاری این ضیافت و ضیافت‌های بعدی معرفی و حمایت از نویسندگان و پژوهشگران جنوبی به خصوص نویسندگان استان بوشهر و به ویژه نویسندگان شهرستان گناوه است که خوشبختانه در سال‌های اخیر در استان و همچنین گناوه شاهد چاپ و نشر آثار بسیار خوبی در حوزه ادبیات و فرهنگ و تاریخ بوده ایم و باید با توجه ویژه به این آثار قدردان آن باشیم.

وی بیان کرد: از همه دوستانی که ضیافت ما را رونق دیگر بخشیدند و کسانی که با ستاد هشتمین جشن فرهنگ همکاری و همدلی داشته‌اند بسیار ممنون و سپاس‌گذاریم و امیدواریم در مجالی نزدیک و در محفلی دیگر موجبات قدردانی از آنان را فراهم آوریم.

در این آیین که مسوولان استانی و شهرستانی به همراه علاقمندان به کتاب و کتاب‌خوانی و هنرمندان حضور داشتند، برنامه‌های متنوعی شامل رونمایی از چهار کتاب جدید از نویسندگان بوشهر، گناوه و خورموج شامل باغ استخوان‌های نمور از احمد آرام، خاطراتی که با من راه می‌روند از غلامرضا کرمی، سفینه سپید یک گلاف از سید جبار خارگی‌زاده و ردپای عابر از سیروس مهاجری، اجرای موسیقی و تقدیم کتاب به تمامی حضار در این همایش برگزار شد.

انتهای پیام/م

رونمایی از چهار کتاب نویسندگان استان بوشهر

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۸۶۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات حامیان فلسطین مقابل محل ضیافت شام بایدن

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به گزارش بخش تصویری خبرگزاری «رویترز» صدها نفر از حامیان فلسطین در برابر محل برگزاری مراسم سالانه ضیافت شام «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا، با خبرنگاران تظاهرات برپا کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

حاضران در این تجمع، با سر دادن شعار و در دست داشتن پارچه نوشته اعتراض خود را به حمایت آمریکا از اسرائیل اعلام کردند.

 

جلیقه خبرنگاران شهید در غزه مقابل محل برگزاری ضیافت بایدن با خبرنگاران کاخ سفید
کانال تلگرام شبکه «قدس» با انتشار تصویری نوشت: تظاهرات کنندگان در حمایت از فلسطین جلیقه‌هایی را که روی آنها، نام‌های خبرنگاران شهید در جنگ غزه نوشته شده است، مقابل محل برگزاری ضیافت شام سالانه خبرنگاران کاخ سفید در واشینگتن قرار دادند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

برافراشتن پرچم فلسطین مقابل محل ضیافت خبرنگاران کاخ سفید
کانال تلگرام شبکه خبری «قدس» نوشت: شماری از فعالان، پرچم فلسطین را مقابل محل برگزاری سالانه ضیافت شام جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، با خبرنگاران کاخ سفید که حامی رژیم اشغالگرند، آویختند.

 

دیگر خبرها

  • داستان فلسطین آنقدر جذاب است که نیازی به تخیل ندارد
  • کتاب «نامداران موسیقی در سنندج» رونمایی شد
  • کتاب نامداران موسیقی سنندج رونمایی شد
  • تجدید میثاق جامعه کارگری و کارفرمایی گناوه با آرمان های شهدا
  • آئیین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد
  • همایش حکمت مطهر ۱۱ اردیبهشت برگزار می‌شود/رونمایی از ۵ کتاب و برپایی بیش از ۱۲۰ برنامه ملی
  • تظاهرات حامیان فلسطین مقابل محل ضیافت شام بایدن
  • روایت سیمین دانشور از دیدار با امام خمینی(ره)
  • نمایشگاه کتاب و آثار خط و نقاشی در هرات
  • صعود تراکتور در ضیافت پنالتی‌ها