Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، قدرت اله دهقان دقایقی قبل در گفت‌وگو با شبکه خبر با اشاره به انفجار در تیپ 292 زرهی دزفول، اظهار کرد: حریقی در انبار مهماتی که مربوط به خرج گلوله‌های توپ می‌شد رخ داد، بررسی‌ها برای آگاهی از چگونگی این حادثه در حال انجام است.

وی افزود: طبیعی است که در اثر آتش‌سوزی انفجاری نیز رخ‌داده و نگرانی‌هایی برای ساکنان مناطق اطراف محل حادثه به وجود آمده است، نیروهای امدادی و عملیاتی نیز در راستای اقدامات احتیاطی برخی مناطق مسکونی اطراف محل حادثه تخلیه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امنیتی و انتظامی استاندار خوزستان عنوان کرد: به دلیل نزدیکی محل حادثه با بلوار دزفول – اندیمشک خوب این مسیر دچار ترافیک شده و اکنون هیچ‌گونه خطری ساکنان این مناطق را تهدید نمی‌کند، ساکنان این مناطق می‌توانند به منازل خود بازگردند.

وی بیان کرد: اکنون نیز مشکل خاصی در محل حادثه وجود ندارد، فرماندهان ارتش در خوزستان نیز در محل حادثه مستقر هستند و وضعیت را از نزدیک پایش و کنترل می‌کنند.

دهقان تأکید کرد: این حادثه مهار شده و اکنون اوضاع تحت کنترل کامل است.

انتهای پیام/ج/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۸۶۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش سوزی یک باب مغازه در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس گفت: این آتش سوزی ساعت ۱۹ و ۵۵ دقیقه اعلام شده بود که با حضور شش گروه از آتش نشانان پس از حدود سه ساعت مهار شد.

محمدامین لیاقت افزود: این مغازه دوطبقه بوده که طبقه فوقانی آن انبار بود و به علت اینکه پشت این مغازه نیز پارکینگ عمومی بود، شدت گرمای آتش موجب خسارتی به شماری از ماشین های متوقف در پارکینگ شد.

وی گفت: این آتش سوزی خسارت جانی نداشت و خسارت مالی و علت حادثه در دست بررسی است.

بیشتر بخوانید؛ فوت دو تن بر اثر تصادف در بندرعباس

پیشتر در فضای مجازی گفته شده بود در این حادثه چندین مغازه آنش گرفته که آتش نشانی این خبر را تکذیب کرد.

دیگر خبرها

  • کارگاه چوب بری در جاده مخصوص کرج در آتش سوخت
  • مهار آتش در خودروی سواری
  • آتش سوزی انبار داروی بیمارستان امام حسین
  • جزییات آتش سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • جزییات آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • انبار داروی بیمارستان امام حسین دچار حریق شد
  • علت آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین چه بود؟/ عکس
  • آتش‌سوزی در انبار داروی بیمارستان امام حسین
  • آتش‌سوزی در پامنار
  • مهار آتش سوزی یک باب مغازه در بندرعباس