Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-04@17:45:58 GMT

آتش‌سوزی در تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول/ تلفات جانی نداشت

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۸۶۲۷۸

جامعه > حوادث - ایسنا نوشت: شامگاه چهارشنبه یکی از انبارهای تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول دچار سانحه آتش‌سوزی شد.

پس از وقوع حادثه، تیم‌های ارزیاب ارتش به محل وقوع اعزام شده‌اند. احتمالا انبار تجهیزات تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول نقطه آغاز آتش‌سوزی بوده است.

آتش‌سوزی در تیپ ۲۹۲ زرهی تلفات جانی نداشته است

سرپرست فرمانداری دزفول گفت، آتش‌سوزی در تیپ ۲۹۲ زرهی این شهرستان تلفات جانی نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر عیسی‌زاده، ‌ سرپرست فرمانداری دزفول گفت: حدود ساعت ۲۱:۱۵ وقوع حریق در زاغه مهمات تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول منجر به انفجار شد که خوشبختانه هم‌اکنون تحت کنترل قرار دارد و هیچ‌گونه صدمات و تلفات جانی در پی نداشته است.

وی افزود: نیروهای آتش‌نشانی برای اطفا و مهار حریق به محل حادثه اعزام شده‌اند و مشغول انجام عملیات مهار هستند اما بابت این آتش‌سوزی نگرانی وجود ندارد.

سرپرست فرمانداری دزفول خاطرنشان کرد: با توجه به نگرانی‌های ما از حوادث احتمالی پس از وقوع این انفجار، از مردم خواسته شد که به محل حادثه نروند.

او گفت: شنیده شدن صداهای کوچکی پس از وقوع انفجار اولیه طبیعی است اما اکنون هیچ نگرانی وجود ندارد. ترافیک ایجاد شده در اتوبان دزفول- اندیمشک به دلیل تجمع خانوارهای ساکن در منازل سازمانی این یگان نظامی بود که در حال حاضر برطرف شده و تردد روان است.

در همین حال، کیامرث حاجی زاده، مدیرکل مدیریت بحران خوزستان اظهار کرد: آتش‌سوزی تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول هنوز مهار نشده است و هم‌اکنون کلیه نیروهای امدادی و آتش‌نشانی در محل حادثه حضور دارند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر کلیه‌های نیروهای امدادی و خدماتی و آتش‌نشانی در محل حادثه مشغول عملیات مهار و اطفا هستند. خوشبختانه بر اساس گزارش‌های رسیده این حادثه تاکنون هیچ‌گونه تلفات و صدمات جانی در پی نداشته است.

بر اساس اعلام فرماندار دزفول، کلیه منازل در این یگان نظامی تخلیه شده‌اند.

۴۷۴۷

کلید واژه‌ها : حقوق شهروندی - شهیندخت مولاوردی - زنان -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۸۶۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله ۴.۲ ریشتری در خراسان شمالی هیچگونه خسارتی در پی نداشت

غلامرضا شفیق در گفت‌وگو با مهر با اشاره به وقوع زلزله ۴.۲ ریشتری در حوالی تیتکانو در شهرستان فاروج اظهار کرد: خوشنبختانه این زمین لرزه هیچ‌گونه خسارتی در پی نداشت.

وی در ادامه افزود: بلافاصله سه تیم ارزیابی به محل وقوع زلزله اعزام شدند.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی بیان کرد: باتوجه به ارزیابی تیم های کارشناسی این زمین لرزه تنها باعث گچ ریزی جزئی چند روستا شده است.

کد خبر 6095860

دیگر خبرها

  • سیل شبستر تلفات جانی نداشت
  • سیل روستای تختان در دهلران خسارت جانی نداشت
  • سیل روستای «تختان» در دهلران خسارت جانی نداشت
  • وقوع سیل در برخی مناطق آذربایجان شرقی
  • زلزله ۴.۲ ریشتری در خراسان شمالی هیچگونه خسارتی در پی نداشت
  • آتش سوزی شهرک امام زاده ابراهیم بدون خسارت جانی
  • فرماندار شفت: حریق شهرک امامزاده ابراهیم شفت تلفات جانی نداشت / ۴۰ واحد طعمه حریق شد
  • فرماندار شفت:حریق شهرک امامزاده ابراهیم شفت تلفات جانی نداشت/۴۰ واحد طعمه حریق شد
  • حریق شهرک امامزاده ابراهیم شفت تلفات جانی نداشت/۴۰ واحد طعمه حریق شد
  • آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز مهار شد