Web Analytics Made Easy - Statcounter

شامگاه چهارشنبه در یکی از انبارهای نظامی شهرستان دزفول آتش سوزی مهیبی رخ داد که بسیاری از شهروندان را نگران کرد. پس از این اتفاق نیروهای امدادی و آتش‌نشانی به‌ سرعت به محل اعزام‌ شده‌اند و در تلاش هستند تا آتش را خاموش کنند.

به گزارش «تابناک»، ساعت 22 و 30 دقیقه چهارشنبه شب وقوع صدای چندین انفجار موجب وحشت مردم اندیمشک و دزفول و دیگر شهروندان شهرهای شمالی خوزستان شد و ترافیک شدیدی را در مسیر شهرهای اندیمشک و دزفول به وجود آورد؛ ترافیکی که تردد وسایل نقلیه را در این مسیر جاده‌ای با مشکل مواجه کرده است و برخی شهروندان دقایقی را در خیابان‌ها سپری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علت انفجار هنوز معلوم نیست ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۰:۲۷

در همین رابطه دادستان دزفول گفت: علت انفجار هنوز معلوم نیست. عوامل در صحنه حضور دارند تا انفجارها به پایان برسد و خطر برطرف شود.
وی افزود: منطقه نظامی است و باید مسولان قضایی و نظامی علت را بررسی کنند و اقدامات لازم برای کنترل محیط در حال انجام است.

در حال حاضر حجم این حریق بالا است ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۳:۴۵

کیامرث حاجی زاده، مدیرکل مدیریت بحران خوزستان در همین باره گفت: آتش‌سوزی تیپ 292 زرهی دزفول هنوز مهار نشده است و هم‌اکنون کلیه نیروهای امدادی و آتش‌نشانی در محل حادثه حضور دارند.

وی افزود: در حال حاضر حجم این حریق بالا است و کلیه‌های نیروهای امدادی و خدماتی و آتش‌نشانی در محل حادثه مشغول عملیات مهار و اطفا هستند.

حاجی زاده تأکید کرد: خوشبختانه براساس گزارش‌های رسیده این حادثه تا کنون هیچگونه تلفات و صدمات جانی در پی نداشته است.

فیلم ویدئویی از انفجار در انبار مهمات دزفول ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۳:۴۱ کد ویدیو دانلود فیلم اصلی توضیحات مسئولان در مورد حادثه ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۳:۳۲ کد ویدیو دانلود فیلم اصلی شهروندان دزفولی از شنیدن صدای انفجار خبر می دهند ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۳:۳۰

در حالی که برخی مسئولین در گفتگو با رسانه ها از مهار آتش سوزی در تیپ ۲۹۲ زرهی خبر دادند، اما شهروندان دزفولی از شنیدن صدای انفجار خبر می دهند.

آتش مهار شده و حادثه تحت کنترل است ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۳:۲۰

دهقان معاون استاندار خوزستان در رابطه با جزئیات بیشتر حادثه گفت: آتش مهار شده و حادثه تحت کنترل است. علت این حادثه در حال بررسی است و مردم نیز می توانند با آرامش به خانه های خود بازگردند.

نیروهای امدادی و آتش‌نشانی به‌ سرعت به محل اعزام‌ شده‌اند ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۲۳:۰۰

 امیر عیسی‌زاده دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، در رابطه با جزئیات این حادثه اظهار کرد: شنیده شدن صدای انفجار در دزفول مربوط به یک آتش‌سوزی جزئی در یکی از انبارهای تیپ 292 زرهی دزفول بوده است.

وی افزود: با توجه به وجود انبار در محل آتش‌سوزی، نیروهای امدادی و آتش‌نشانی به‌ سرعت به محل اعزام‌ شده‌اند و خوشبختانه تاکنون خسارت جانی نداشته‌ایم و تلاش برای مهار این آتش‌سوزی آغازشده است.

این اتفاق که در تیپ 292 زرهی شهرستان دزفول رخ داد وحشت مردم محلی را به همراه داشته است و منجر به ترافیک شدیدی در محدوده وقوع انفجار شده است.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۸۶۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌هایی از آتش‌سوزی روستای امام‌زاده ابراهیم که پربازدید شد

به گزارش خبرآنلاین،‌ گستردگی آتش سوزی در شهرک چوبی امامزاده ابراهیم (ع) سبب شد تا قسمتی از بازار به صورت کامل در آتش سوخت. در این حادثه بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی و تجاری به صورت کامل در آتش سوختند. خوشبختانه این حریق تلفات جانی نداشته و دلیل حادثه، آتش گرفتن یک سیم برق در مغازه نانوایی بوده است.

عکس‌هایی از آتش‌سوزی روستای امام‌زاده ابراهیم که پربازدید شد:

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904112

دیگر خبرها

  • عکس‌هایی از آتش‌سوزی روستای امام‌زاده ابراهیم که پربازدید شد
  • انفجار و تخریب دو منزل مسکونی در ملایر بر اثر نشت گاز
  • مهار آتش سوزی در فروشگاه پلاسکو در هسته مرکزی شهر اهواز+عکس
  • انگلیس از وقوع ۲ انفجار در سواحل یمن خبر داد
  • انفجار در خودرو کاروان گارد پادشاهی عربستان
  • انفجار بنزین در حمام صاحب خانه را راهی بیمارستان کرد
  • مهار حریق در ساختمان ۴ طبقه شهرک پردیسان
  • وقوع انفجار نزدیک وزارت کشور طالبان در کابل
  • وقوع انفجار در کابل
  • وقوع سه همسرکُشی در مشهد