Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا_ يوونتوس و منچسترسيتي به يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان صعود کردند.

به گزارش سرويس ورزشي آريا، در دور برگشت مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان، تاتنهام و يوونتوس در استاديوم ومبلي به مصاف هم رفتند که اين ديدار با برتري بيانکونري به پايان رسيد. 

يوونتوس در يک بازي جذاب موفق شد با نتيجه 1-2 در ومبلي پيروز شود و در مجموع دو بازي با نتيجه 4-3 به دور بعد صعود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

لحظات حساس بازي

دقيقه 17: داگلاس کاستا در داخل محوطه جريمه با تکل فرتونگن سرنگون شد اما داور در تصميمي جنجالي اعتقادي به پنالتي نداشت که با اعتراض شديد بازيکنان يوونتوس همراه شد. 

دقيقه 19: ضربه اريکسن پس از برخورد با مدافعان يووه برگشت داده شد اما سان هيونگ مين در برگشت مي توانست روي سانتر ارسالي گلزني کند اما بوفون توانست توپ را دور کند. 

دقيقه 39: حملات تاتنهام سرانجام نتيجه داد و اين تيم روي سانتر زميني زيباي تريپير و توسط سان هيونگ مين توانست به گل برسد. 

دقيقه 64: يوونتوس در يک از معدود موقعيت هاي خود روي غفلت مدافعان تاتنهام به گل تساوي رسيد. خديرا با سر روي سانتر ارسالي ليخشتاينر اثر گذاشت و هيگواين که در فضاي خالي به توپ رسيد توانست دروازه را باز کند. 

دقيقه 67: يووه در عين ناباوري تنها سه دقيقه بعد روي ضربه تماشايي ديبالا که با پاس زيباي هيگواين بين مدافعان با دروازه تک به تک شده بود موفق شد به گل دوم خودش هم دست يابد. 

دقيقه 78: سان هيونگ مين روي پاس تماشايي اريکسن پشت مدافعان قصد داشت هري کين را در دهانه دروازه صاحب توپ کند اماکيه ليني در آخرين لحظه با يک تکل فوق العاده موفق شد دروازه تيمش را نجات دهد. 

دقيقه 89: هري کين با يک ضربه سر تماشايي روي سانتر ديويس مي توانست بازي را تساوي کند اما توپ در عين ناباوري به تير خورد و توسط مدافع يووه از روي خط برگشت داده شد. 

 

در ديگر بازي اين مرحله، منچسترسيتي با وجود شکست دو بر يک مقابل بازل اما با توجه به پيروزي چهار بر صفر در ديدار رفت، به دور بعد صعود کرد. بازي چند دقيقه بود که شروع شد و ژسوس گل اول را زد. اين گل، صدمين گل منچسترسيتي در ليگ قهرمانان اروپا در پنجاه و ششمين حضور اين تيم در اين تورنمنت نيز بود. سيتي پس از اين گل هم مالک توپ بود و چند موقعيت نصفه و نيمه داشت و چند کرنر هم زد اما اين بازل بود که به گل مساوي دست يافت. بازي چندان جذاب نبود و سيتي تنها به کنترل توپ روي آورده بود. از آن سو بازل هم زور لازم براي تحت فشار گذاشتن سيتي را نداشت. در يکي از معدود موقعيت‌ها نيز اوبرلين قدر فرصت به دست آمده را از دست داد. بازل فراتر از انتظارات ظاهر شد و البته سهل انگاري بازيکنان سيتي نيز در اين مسئله بي تاثير نبود. نيمه اول با تساوي يک يک خاتمه يافت.

بازي نه چندان جذاب دو تيم در نيمه دوم هم ادامه داشت. تمرکز اصلي منچسترسيتي روي کنترل بازي بود و انگيزه چنداني ميان بازيکنان اين تيم براي گلزني ديده نمي‌شد. بازي منفعلانه ميزبان بالاخره تاوانش را به همراه داشت و لانگ به زيبايي گل دوم بازل را وارد دروازه براوو کرد. پس از اين گل هم به وضوح مي‌شد تاثير انگيزه را در نمايش ميهمان ديد. بازل زندگي را بر سيتي سخت کرده بود و دوندگي بي اماني داشت. سيتي چندان زهردار نبود و تا دقيقه 85 تنها يک حمله به سمت دروازه بازل ترتيب داده بود. مطابق انتظار اتفاق خاص ديگري رخ نداد و بازل گرچه نتوانست شکست دور رفت را جبران کند اما کاري را کرد که تاکنون در اين فصل تيمي نتوانسته بود انجامش بدهد. تيم پپ براي اولين بار در خانه باخت. 

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۸۶۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام + فیلم

دیدار تیم‌های آرسنال و تاتنهام در چارچوب هفته سی‌وپنجم لیگ‌برتر انگلیس با برتری آرسنال به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های آرسنال و تاتنهام عصر امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وپنجم لیگ‌برتر انگلیس از ساعت ۱۶:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد آرسنال به‌پایان رسید.

پیر امیل هویبرگ در دقیقه ۱۵ (گل به خودی)، بوکایو ساکا در دقیقه ۲۷ و کای هاورتز در دقیقه ۳۸ گل‌های آرسنال را به ثمر رساندند.

کریستین رومرو در دقیقه ۶۴ و سون هیونگ مین در دقیقه ۸۷ و از روی نقطه پنالتی گل‌های تاتنهام را به ثمر رساندند.

خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام کد خبر 748899

دیگر خبرها

  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • ناتینگهام فارست ۰ - ۲ منچسترسیتی/ سیتیزن‌ها کم اشتباه در هفته‌های پایانی + فیلم
  • ناپولی ۲-۲ رم: تساوی پرگل به سود بولونیا
  • منچسترسیتی برد و به تعقیب آرسنال ادامه داد
  • خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام + فیلم
  • آرزوی ستاره آرسنال: خدانکند سیتی امتیاز از دست بدهد!
  • تاتنهام 2-3 آرسنال: نزدیک بود جام از دست آرتتا بیفتد
  • غرش آرسنال در 11 دقیقه: تیمی شایسته قهرمانی!‏
  • تاتنهام نمی‌خواهد جام را از آرسنال بگیرد! (عکس)‏
  • یوونتوس 0-0 میلان: روسونری دو دستی به نایب قهرمانی چسبید