Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما به نقل از خبرگزاري اسپوتنيک؛ فرمانده نيروي زميني ارتش روسيه گفت تانک اصلي ميدان نبرد فوق پيشرفته تي 14 آرماتا (T-14 Armata) در سامانه هاي خودکار نيروهاي تاکتيکي و کنترل تسليحات ارتش روسيه ادغام مي شود.
ساليوکف گفت از آنجا که تانک آرماتا داراي طراحي و نوآوري هاي کاملا جديدي است، توليدکنندگان آن در ماه هاي اخير مشغول کار روي آن به منظور مطابقت دادن اين محصول جديد با نيازهاي ارتش و تنظيم سامانه هاي نصب شده روي آن بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته ساليوکف، «تانک آرماتا از يک طراحي نوآورانه استفاده مي کند و مجهز به محفظه زره پوش شده براي خدمه و سامانه کنترل آتش از راه دور است. اين توانمندي ها باعث مي شود بقاي تانک در ميدان نبرد به شکل قابل ملاحظه اي بهبود يابد. از سوي ديگر پوشش حفاظتي تانک با هدف افزايش ويژگي هاي پنهانکاري و دشوار کردن هدف قرار دادن تانک با سلاح هاي نقطه زن طراحي شد و سامانه دفاع فعالانه تانک شناسايي هر گونه اهداف مهاجم و تخريب به موقع آنها را تضمين مي کند.»
به گفته ساليوکف حتي اگر تانک مورد اصابت قرار بگيرد، زره واکنشي انفجاري آن سطح بالايي از حفاظت را در برابر تمامي سلاح هاي ضد تانک کنوني براي آن فراهم مي کند.
مقامات روس بارها اعلام کرده اند اين تانک از تمامي توليدات داخلي روسيه و همچنين رقباي بين المللي خود بسيار برتر است.
به گفته ساليوکف، توپ جديد 125 ميلي متري آرماتا، مهمات تازه طراحي شده با قدرت انفجار بالا و سامانه ديجيتال کنترل آتش مخصوص انواع آب و هواهاي مختلف، نابودي هرگونه هدفي با هر سطحي از پوشش زرهي در تمامي ساعات شبانه روز را براي تانک آرماتا ممکن مي سازد.
تانک نسل جديد آرماتا اولين بار در رژه سالانه روز پيروزي در نهم مه 2016 در مسکو به نمايش درآمد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۸۶۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی جدید به لرستان

بهمن محمدی مقدم گفت:برای مناطق مختلف استان بارش باران گاهی رعد و برق و افزایش سرعت وزش باد تا بازه شدید و شدیدلحظه‌ای و در مناطق مستعد ریزش تگرگ پیش بینی می‌شود.

به گفته کارشناس هواشناسی استان، آبگرفتگی معابر عمومی ،سیلابی شدن مسیل‌ها و اختلال در تردد جاده‌ای از مخاطرات این شرایط جوی در استان خواهد بود.

وی بیان کرد: برای روزهای دوشنبه و سه شنبه در برخی مناطق به ویژه مناطق غربی و مرکزی استان احتمال غبار آلود بودن هوا و کاهش میدان دید افقی دور از انتظار نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • اولین تصاویر از ورود تانک‌های اسرائیل به گذرگاه رفح
  • ساخت پیشرفته‌ترین سلاح‌ و سامانه‌های کشف و شناسایی در پدافند
  • ورود تانک‌های رژیم صهیونیستی به گذرگاه رفح در جنوب غزه
  • حمل‌ و‌ نقل در ناوگان فناوری
  • پیشرفته‌ترین لباس فضانوردی رونمایی می‌شود
  • ورود سامانه بارشی جدید به لرستان
  • ببینید | عملیات دیدنی نمایشی جنگنده‌های پیشرفته روسیه در دل آسمان
  • مصوبات شورای شهر تهران قابل ردیابی شد
  • ادامه پیشروی های گسترده ارتش روسیه با تصرف یک شهر دیگر/ پیش بینی روزهای سخت در انتظار ارتش اوکراین
  • مسکو: «اوچریتینو» به تصرف روسیه درآمد