Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان،در ادامه روز دوم از دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با صعود تیم‌های یوونتوس و منچسترسیتی به جمع 8 تیم برتر این رقابت‌ها ادامه یافت.

در یک بازی مهم و از ساعت 23:15 یوونتوس در ومبلی میهمان تاتنهام بود که این بازی در نهایت با پیروزی شاگردان الگری همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دیدار رفت این 2 تیم در تورین با تساوی 2 بر 2 به پایان رسیده بود.

با وجود اینکه شاگردان آلگری برای جبران نتیجه ضعیف دور رفت قدم به ومبلی گذاشته بودند اما این شاگردان پوچتینو بودند که در دقایق پایانی نیمه نخست توسط سون هیونگ مین (39) به گل رسیدند تا با دریافت این گل کار برای بیانکونری ها برای صعود به جمع هشت تیم برتر دشوارتر از قبل شود.

در نیمه دوم یاران بوفون برای جبران به آب و آتش زدند و حملات آنان سرانجام در دقیقه (64) موثر واقع شد و آنها توانستند توسط گونزالو هیگواین به گل تساوی دست یابند تا امیدهایشان برای برگشت به بازی زنده شود و در کمتر از سه دقیقه پائولا دیبالا توانست برای بار دوم دروازه هوگو لوریس را فتح کند، تا با این گل به جای یووه تیم میزبان برای جبران گل خورده دست به کار شود.

شاگردان پوچتینو پس از دریافت این گل در 20 دقیقه پایانی بازی حملات خطرناکی را روی دروازه بانوی پیر ترتیب دادند تا بازی را با توجه به نتیجه دیدار رفت به وقت اضافه بکشانند که هر بار با سد محکمی به نام بوفون و خط دفاعی این تیم برخورد کردند و در زدن گل تساوی ناکام ماندند تا این بازی حساس در پایان با پیروزی سخت 2 بر یک شاگردان آلگری همراه شود.همچنین اتفاق مهم بازی، نادیده گرفته شدن یک پنالتی واضح برای یوونتوس در نیمه اول بود که توسط داور اعلام نشد.

در مجموع 2 دیدار رفت و برگشت شاگردان آلگری با برتری 4 بر 3 بلیت حضور در یک چهارم نهایی را کسب کردند.

در دیگر بازی، منچسترسیتی که به خاطر برتری 4 بر صفر بازی رفت در زمین بازل خیال راحتی داشت در اتحاد به مصاف تیم سوئیسی رفت و با وجود شکست 2 بر یک در انگلیس، به دلیل  پیروزی پر گل دیدار رفت در مجوع 2 بازی رفت و برگشت با پیروزی 5 بر 2 راهی یک چهارم نهایی شد.

گابریل ژسوس (8) برای سیتزن ها موفق به گلزنی شد.محمد ال ننی (17) و مایکل لانگ (71) گل های شاگردان ویکی را به ثمر رساندند.

 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۸۶۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی شاگردان حسینی در اولین بازی سال

به گزارش “ورزش سه”، شاگردان سید مجتبی حسینی برای حفظ آمادگی و قرار گرفتن در شرایط بازی از ساعت ۱۴ امروز پنج‌شنبه در یک رقابت تدارکاتی در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک مقابل پاس همدان قرار گرفتند.

آلومینیوم اراک در این مسابقه دوستانه موفق شد با گل‌های علی وطن‌دوست، مهدی لیموچی و رضا جبیره به پیروزی سه بر صفر مقابل پاس همدان دست پیدا کند.

تمرینات تیم آلومینیوم اراک که پس از پیروزی مقابل نساجی مازندران به مدت یک هفته تعطیل شده بود، طی چهار روز گذشته مجددا پیگیری و ادامه پیدا کرد.

تیم فوتبال آلومینیوم روز چهارشنبه هفته آینده (پانزدهم فروردین‌ ماه) در مسابقه معوقه لیگ‌برتر به مصاف هوادار تهران خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • لاتزیو - یوونتوس؛ ترکیب احتمالی و نکات آماری
  • چه می‌شد اگر پرسپولیس الدحیل را شکست می‌داد؟ | چی می‌شد اگه ...
  • پیروزی شاگردان حسینی در اولین بازی سال
  • بازی های دوستانه بلای جان سیتیزن ها
  • پلی به گذشته - برتری 2-0 آرسنال مقابل یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا (2006/3/28) / فیلم
  • مصدومیت، سرماخوردگی و صعود به یورو؛ خارجی‌های پرسپولیس در فیفادی چه کردند؟
  • چند ساعت تا بازی‌های مرگ و زندگی در فوتبال ایران
  • امروز دیدار برگشت شهرداری ارومیه و شهداب یزد
  • همراه با نتایج مدعیان آسیایی: لبخند چین با برانکو
  • مقدماتی جام جهانی / پیروزی استرالیا مقابل لبنان