Web Analytics Made Easy - Statcounter

عصرایران - در این بخش هر پنجشنبه در قالب چند پیشنهاد فرهنگی، مخاطبان گرانقدر عصرایران را در جریان منتخبی از آخرین رویدادهای فرهنگی هنری یک هفته آینده قرار می دهیم.

آف در تئاتر باران

نمایش «آف» بر اساس متنی از ملیکا جباری و به کارگردانی سیاوش شوهانی تا 28 اسفند ساعت 19 در تماشاخانه باران به نشانی خیابان فلسطین، پایین تر از خیابان انقلاب، پلاک 292.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

1 روی صحنه می رود.

 

رئال مادرید ١١ بارسلونا ١

نمایش «رئال مادرید ١١ بارسلونا ١» بر اساس نمایشنامه و کارگردانی سید مهدی شجاعی تا 25 اسفند ساعت 19 در پردیس تئاتر شهرزاد به نشانی خیابان نوفل‌لوشاتو، تقاطع خیابان رازی روی صحنه می رود.

 

هجوم روی صحنه

نمایش «هجوم» به نویسندگی علی صفری و کارگردانی رها حاجی زینل تا 26 اسفند ساعت 19:30 در عمارت ارغنون به نشانی حافظ، نوفل لوشاتو، بعد چهارراه رازی، نرسیده به خیابان ولیعصر، کوچه زیبا، پلاک 1 روی صحنه می رود.

 

کنسرت موسیقی در شاندیز

کنسرت موسیقی سنتی کیوان ساکت و وحید تاج چهارشنبه 23 اسفندماه ساعت 18 در تالار نصر شاندیز در خراسان رضوی برگزار می شود.

 

نمایشگاه گروهی دست‌سازهای هنری

نمایشگاه گروهی دست‌سازهای هنری از 18 تا 23 اسفندماه در گالری زمان هنر به نشانی زعفرانيه، آصف، كوچه پرويز وهابى (نشاط)، پلاك 14 برگزار می شود.

 

نمایشگاه نقاشی در گالری فرمانفرما

نمایشگاه نقاشی با عنوان «خاطرات نه چندان گنگ» شامل آثار نقاشی محمدرضا ظهوریان 18 تا 27 اسفند در گالری فرمانفرما به نشانی خیابان کریمخان زند، خردمند شمالی، کوچه اعرابی 2 برگزار می شود.

 

نمایشگاه نقش هنر

نمایشگاه نقاشی، مجسمه وعکس با عنوان «نقش هنر» از 18 تا 23 اسفند در گالری شَلمان واقع در ميرداماد، نرسيده به شريعتي، رودبارغربي (جنوبي)، کوچه کاووسي، پلاک 27 برگزار می شود.

 

«برداشت دوم از قضیه اول» در هنر و تجربه

فیلم «برداشت دوم از قضیه اول» به کارگردانی پویان باقرزاده این روزها در گروه سینمایی هنر و تجربه اکران عمومی شده است. این فیلمِ اول در جشنواره سی و چهارم فیلم فجر به نمایش درآمده بود.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۸۶۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رقابت دسته آزاد اسکیت سرعت از فردا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات دسته آزاد اسکیت سرعت ایران از فردا (پنجشنبه) به میزبانی استان مرکزی و در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان آغاز خواهد شد.   این مسابقات در ۲ بخش آقایان و بانوان به میزبانی آکادمی اسکیت اراک برگزار خواهد شد و اسکیت‌بازان روز پنجشنبه سی‌ام فروردین ماه در بخش آقایان و روز جمعه سی و یکم فروردین ماه در بخش بانوان برای تعیین نفرات برتر با هم مصاف خواهند داد.   گفتنی است ورزشکاران در پیست ۲۰۰ متر و در مواد ۲۰۰ متر رقابتی، ۵۰۰ متر، ۱۰۰۰متر به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.   مرحله بعدی این رقابت‌ها نیز روز‌های ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ماه در پیست ROAD و به میزبانی آکادمی ملی اسکیت آزادی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • کرمانشاه میزبان نمایشگاه و کارگاه خیابانی نقاشی «وعده صادق»
  • تصاویری پربازدید خیابان‌های دبی؛ ماهی‌ها به گردش آمدند! | فیلم
  • گشایش دومین نمایشگاه نقاشی کُنار، درخت زندگی در دزفول
  • برپایی نمایشگاه در خیال در قم
  • گالری گردی آخر هفته در نمایشگاه‌های جدید تهران
  • نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی روایت باران برگزار می‌شود
  • آغاز رقابت دسته آزاد اسکیت سرعت از فردا
  • نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی، «روایت باران» برگزار می شود
  • محک میزبان «سرزمین جدید»
  • حریق یک ساختمان مسکونی در تهران جان مرد میانسال را گرفت