Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین- رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قزوین گفت: طرح «یک ساعت با محیط بان» در ۲مدرسه روستاهای الموت شرقی به اجرا درآمد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی محیط زیست قزوین، جمشید کاووسی در این باره اظهار کرد: این طرح در ۲ مدرسه  شهید طاهری روستای اوان و  یک مدرسه شهید احسانی نژاد روستای کشک از توابع الموت شرقی به اجرا در آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: هدف اصلی از اجرای این طرح ارتقا دانش محیط زیستی دانش آموزان و آشنایی با محیط بانان به عنوان پاسداران محیط زیست است.

کاووسی در ادامه افزود: آشنایی با محیط زیست، پوشش گیاهی و جانوری و پدیده های محیط زیستی، شناخت مناطق تحت مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست از جمله مطالبی بوده که محیط بانان الموت شرقی به دانش آموزان آموزش دادند و در انتهای برنامه حاضرین را با وظایف محیط بانان آشنا کردند.

کاوسی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قزوین در پایان گفت: مدرسه کانون فرهنگسازی است و آموزش رفتارهای محیط زیستی باید از آن شروع شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۸۷۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای مصوبه کاهش مصرف پلاستیک در قزوین

 میرزاحسینی معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست گفت: در طرح آزمایشی کاهش مصرف پلاستیک، فروشگاه‌ها موظف به استفاده از کیسه‌های سازگار با محیط زیست هستند.

میرزاحسینی افزود: اجرای این طرح مستمر است و به صورت دوره‌ای هم از فروشگاه‌ها بازدید می‌شود.

وی با اشاره به ممنوعیت رهاسازی پلاستیک‌های مصرفی در اراضی کشاورزی هم گفت: اطلاع رسانی ممنوعیت‌ها به کشاورزان و نظارت آن بر عهده جهاد کشاورزی است و با کشاورزانی که خلاف قانون عمل کنند برخورد می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • اجرای طرح پاکسازی کیسه های پلاستیکی حاشیه سایت زباله شهری آواجیق چالدران
  • تحویل خودرو‌های عملیاتی به محیط بانان کشور
  • اجرای مصوبه کاهش مصرف پلاستیک در قزوین
  • اجرای طرح اجتماعی پسماند در ۵ شهر و ۱۰ روستای چهارمحال‌ و بختیاری
  • ۵۰۰۰ میلیارد تومان عوارض آلایندگی کجا هزینه شد؟/اجرای پروژه محیط زیستی که ٣٠ سال طول کشید؟
  • پسماند و زباله معضل اصلی شهرها و روستاهای چهارمحال و بختیاری
  • استفاده از پهپاد برای پایش‌تالاب‌ها
  • تجهیز محیط بانان با به‌روزترین فناوری‌های دنیا
  • ٢۵ خودروی عملیاتی محیط‌بانی رونمایی شد
  • افزایش اعتبارات محیط زیستی در راستای رفع چالش‌ها