Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش ایسکانیوز، امروزه بازار محصولات فرهنگی مبتنی بر شخصیت‌ها و نمادهای فرهنگی در جهان طیف گسترده‌ای از نیازهای مصرفی خانواده‌ها را شامل می‌شود که رابطه مستقیمی با سبک زندگی جامعه دارد. گردش مالی این محصولات در تمامی دنیا نسبت به تولیدات مشابه تفاوت چشمگیری دارد. لذا موضوع کاراکتر و شخصیت‌سازی برای کودکان و نوجوانان و همچنین تولید محصولات جانبی این شخصیت‌ها در اقتصاد امروز جهان نقش مهم و قابل توجهی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در همین راستا مجمع نوشت‌افزار ایرانی اسلامی با همکاری ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی ریاست جمهوری، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مجموعه پیک تحریر ایرانیان نخستین همایش «تجاری سازی کاراکتر ایرانی» را برگزار می‌کند. در این نشست صمیمانه که با حضور تولیدکنندگان و فعالان بازار حوزه محصوات کودک ونوجوان برگزار می‌شود، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در زمینه کاراکترهای ایرانی، شرایط و نحوه واگذاری آسان کاراکترهای ملی محبوب همچون «کلاه قرمزی»، «جناب خان»، «دیرین دیرین»، «فیلشاه» و ... به تولیدکنندگان و صنوف مختلف بررسی خواهد شد.
اکران خصوصی انیمیشن سینمایی «فیلشاه» به عنوان تنها انیمیشن حاضر در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر پایان‌بخش این مراسم خواهد بود.
اولین همایش «تجاری سازی کاراکتر ایرانی» با حضور تولیدکنندگان، هنرمندان، مدیران فرهنگی - هنری و اهالی رسانه یکشنبه 20 اسفند ساعت 9:30 صبح در میدان بهارستان، نرسیده به چهارراه سرچشمه، انتهای خیابان صیرفی پور، مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی(سرچشمه) برگزار می‌شود.

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۸۷۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انشعاب برق ۱۶۰ مرکز تجاری در محدوده بازار تهران ایمن سازی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ"آمنه جمالو" مدیر منطقه برق خیام با اعلام اینکه طرح ایمن سازی انشعابات برق بازار بزرگ تهران و محدوده‌های مجاور با توجه به قدمت تاریخی و فرسودگی بناهای تجاری این محدوده با سرعت در حال اجرا است از همکاری نکردن برخی از مالکان و مستأجران به عنوان بزرگ‌ترین مانع در اجرای این طرح نام برد و گفت: علیرغم همه مشکلات، با پیگیری‌های انجام شده توسط همکاران ما و جلب همراهی صاحبان اصناف و مالکان، تاکنون ۹ هزار انشعاب برق مربوط به ۱۶۴ مجتمع و سرای تجاری واقع در بازار بزرگ تهران و محدوده‌های مجاور، بهسازی شده و ایمن و به روز سازی وضعیت شبکه، تابلوها و انشعابات برق سایر بخش‌های تجاری بازار نیز به صورت مستمر در حال انجام است.

عضو کارگروه ساماندهی شبکه و انشعابات بازار تهران؛ در خصوص شرح اقدامات انجام شده در این حوزه افزود: با پیگیری‌های مکرر همکاران منطقه برق خیام و جلب همراهی مالکان و مستأجران، ۵ هزار و ۸۵۶ انشعاب برق نصب شده در ۱۰۶ مجتمع تجاری واقع در بازار بزرگ تهران و ۳ هزار و ۱۸۲ انشعاب برق نصب شده در ۵۸ مجتمع تجاری در محدوده‌های مجاور بازار بزرگ تهران تاکنون به صورت کامل ساماندهی شده و فرآیند اصلاح و ایمن سازی بالغ بر یک هزار انشعاب برق متعلق به ۱۲ مجتمع تجاری واقع در بازار بزرگ و محدوده‌های مجاور نیز در مرحله اجرای ایمن سازی شبکه داخلی برق است.

"جمالو" ابراز امیدواری کرد در صورت همکاری سایر مالکان به ویژه مالکان حقوقی واحدهای تجاری بازار بزرگ تهران به زودی شاهد ایمن سازی کامل انشعابات برق این مجموعه بزرگ تاریخی و اقتصادی کشور باشیم.

کد خبر 6097151 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در زاهدان برگزار می‌شود
  • «جایزه روزبه» به منتخبان مسابقه پارس آرا اعطا می‌شود
  • انشعاب برق ۱۶۰ مرکز تجاری در محدوده بازار تهران ایمن سازی شدند
  • زائران ایرانی آماده حج تمتع شدند + تصاویر
  • نقشی از شخصیت‌های قصه‌های ایرانی بر روی پوستر نمایشگاه کتاب
  • نخستین کنگره ملی ایران شناسی برگزار می‌شود
  • همایش کاروان‌های حج تمتع در قم برگزار شد
  • بازدید رایزن فرهنگی ایران در کابل از نخستین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان
  • هوشمند سازی در سند تحول جهت تسریع خدمت‌رسانی به مردم است
  • اولین جشنواره خوشنویسی امیر فرهنگ و هنر در بیجار برگزار شد