Web Analytics Made Easy - Statcounter

مازندمجلس: روابط عمومی تیپ ۲۹۲ زرهی نیروی زمینی ارتش طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد، بلافاصله پس از وقوع حادثه آتش‌سوزی در این تیپ که حدود ساعت ۲۱:۱۵ امشب اتفاق افتاد، با حضور نیروهای امدادی و آتش‌نشان تیپ آتش‌سوزی مهار شد و خوشبختانه هیچ‌گونه آسیب و صدمه‌ای نیز به کسی وارد نشده است.
به گزارش نامه نیوز روابط عمومی تیپ ۲۹۲ زرهی نزاجا درخصوص اعلام هشدار و خطر به خانواده‌های ساکن منازل سازمانی نزدیک محل حادثه نیز تصریح کرد: این هشدار به منظور رعایت احتیاط و در امان ماندن خانواده‌های کارکنان ساکن در منازل سازمانی تیپ مذکور در همان دقایق ابتدایی وقوع حادثه صورت پذیرفته بود که پس از کنترل و مهار آتش‌سوزی و رفع خطر، مجددا ساکنین به خانه‌های خود مراجعه کرده و هم‌اکنون وضعیت منطقه کاملا عادی و بدون هیچ‌گونه خطری گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنا بر اعلام روابط عمومی تیپ ۲۹۲ زرهی نزاجا، هم‌اکنون تیم بازرسی و ایمنی این تیپ در حال بررسی علت دقیق وقوع حادثه آتش‌سوزی هستند.

منبع: مازند مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mazandmajles.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مازند مجلس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۸۸۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌ سوزی ۲ فروند لنج در چابهار؛ یک نفر فوت کرد

معاون استاندار و فرماندار ویژه چابهار گفت: ۲ فروند شناور صیادی لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار طعمه حریق شدند و در این حادثه یک نفر فوت و یک لنج طعمه حریق شده و یک لنج دیگر خسارات وارد شده است.
 
به گزارش ایرنا؛ جواد سپاهی اظهار داشت: این حریق که در محل حوضچه بندر صیادی شهدای هفت تیر شهر چابهار رخ داد، با واکنش سریع تیم های عملیاتی یگان حفاظت از منابع اداره کل شیلات استان، شناورهای ناجی ۵ و SAR اداره کل بنادر و دریانوردی استان، ایستگاه های آتش نشانی شهرداری بندر چابهار و منطقه آزاد و همکاری سایر ارگانهای مرتبط پس از ساعاتی اطفا شد.
 
وی بیان کرد: با تلاش امدادگران از سرایت آتش به سایر شناورها جلوگیری و در کمترین فرصت، لنج ها جداسازی شدند.
 
وی گفت: انفجار گاز اکسیژن جوشکاری در لنج های صیادی سبب بروز این حادثه جانی و مالی شده است.
 
فرماندار چابهار بیان کرد: براساس بررسی اولیه علت اصلی حادثه بر اثر تعمیرات و جوشکاری لنج صیادی و انفجار گاز اکسیژن بوده است.
 
وی از حضور به موقع آتش نشانان شهرداری بندر چابهار و اداره کل بنادرو دریا نوردی در کمترین زمان ممکن که توانستند آتش مهار و تمامی حادثه دیدگان به بیمارستان چابهار انتقال دادند، تشکر و قدردانی کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی
  • آتش سوزی کامیون حامل بیسکویت در محور فهرج ـ زاهدان
  • جزئیاتی از مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز
  • آتش‌سوزی یک باب مغازه در تالش
  • گرمایش جهانی چگونه بر وقوع بلایای طبیعی تاثیر می‌گذارد؟
  • آتش‌ سوزی ۲ فروند لنج در چابهار؛ یک نفر فوت کرد
  • سه میلیارد دلار اعتبار برای اجرای طرح انسداد مرزهای شرقی
  • آغاز طرح انسداد مرز‌های شرقی کشور
  • طرح انسداد مرزهای شرقی کشور آغاز شد
  • انهدام تجهیزات زرهی تروریست‌ها در حومه حلب، ادلب و لاذقیه