Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-03@12:03:07 GMT

آغاز مسابقات قرآن شرکت گاز لرستان با رقابت ۱۱۳ نفر

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۸۸۱۰۹

به گزارش ایکنا از لرستان، مرحله مقدماتی مسابقات قرآن‌کریم ویژه فرزندان دختر و پسر کارکنان شرکت گاز استان لرستان تحت عنوان «بهار در بهار» از صبح امروز پنج‌شنبه، ۱۷ اسفندماه با رقابت ۱۱۳ متسابق در شرکت گاز لرستان و در شهر خرم‌آباد آغاز شده است.
داوری این دوره از مسابقات قرآن‌کریم را عزت‌الله گوشه‌ای، داودی، مهدی پاپی و رک‌رک، کوه‌نشین، دارابی، سپهوند و یوسفوند عهده‌دار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این دوره از مسابقات قرآن‌کریم فرزندان کارکنان شرکت گاز لرستان در رشته‌های بخش کتبی شامل؛ قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ، صحیح‌خوانی، حفظ عمومی و در بخش شفاهی نیز شامل مفاهیم قرآن و نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه و قصه‌گویی است که منتخبان این مرحله در هر رشته و گروه و در دو بخش دختران و پسران به مرحله بعدی راه می‎یابند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۸۸۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون مدرک تخصصی قرآن کریم در استان سمنان برگزار شد

محمد دلالی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: آزمون مرحله اول طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم همزمان با سراسر کشور در استان سمنان برگزار شد.

وی با بیان اینکه این آزمون جمعه ۱۴ اردیبهشت برگزار شده است، افزود: این آزمون در شهرستان‌های شاهرود به نشانی خیابان فروغی، خیابان طالقانی سالن شهید سلیمانی و در سمنان به نشانی بلوار ولیعصر خیابان بعثت روبروی پارک سنگی و مجتمع فرهنگی ولایت برگزار شده است.

رئیس اداره قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان با بیان اینکه حافظان قرآن کریم در رشته‌های ۱۰ جز، ۲۰ جز و ۳۰ جز در این آزمون شرکت کردند افزود: پس از قبولی در مرحله اول که به صورت کتبی برگزار می‌شود سپس حدود دو ماه دیگر مرحله دوم به صورت شفاهی برگزار خواهد شد.

دلالی با بیان اینکه پذیرفته شدگان مرحله اول و دوم حائز دریافت مدرک تخصصی در سه، چهار و پنج خواهند شد که معادل دیپلم، فوق دیپلم و لیسانس است، تاکید کرد: افراد متقاضی دریافت درجه دو و یک نیز به مرحله سوم و چهارم آزمون راه پیدا کرده و پس از قبولی مدرک معادل کارشناسی ارشد و دکتری دریافت خواهند کرد

کد خبر 6095512

دیگر خبرها

  • آزمون ارزیابی تخصصی حافظان قرآن کریم آذربایجان غربی
  • رقابت ۱۶۳ لرستانی در نوزدهمین آزمون تخصصی قرآن
  • رقابت ۱۶۸ نفر در آزمون سراسری حافظان قرآن کریم
  • آزمون مدرک تخصصی قرآن کریم در استان سمنان برگزار شد
  • ششمین دوره مسابقات حافظان قرآن استان بوشهر در جزیره شیف برگزار شد
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان شیراز آغاز شد
  • رقابت ۶۵۰ دانش‌آموز یزدی در مسابقات قرآن، عترت و نماز استان یزد
  • رقابت قرآنی ۶۰۰ دانش آموز استان مرکزی
  • رقابت ۶۰۰ محصل استان در مسابقات قرآن
  • شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی