Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-03-19@09:20:57 GMT

ساخت نخستین مرکز باستان شناسی معدنی در زنجان

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۸۸۴۵۹

‍‍‍‍‍‍

بعد از کشف مرد نمکی در معدن چهرآباد زنجان در زمستان 1372 باستان شناسان از نقاط مختلف دنیا به زنجان می آیند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، نتایج همکاری باستان شناسان ایرانی و خارجی در این منطقه موجب امضای تفاهم نامه ساخت نخستین مرکز باستان شناسی معدنی در زنجان شده است.  دانلود  

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۸۸۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرلشکر موسوی: بیش از ۷۸هزار واحد مسکونی در دست ساخت داریم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش در جلسه شورای عالی مسکن با بیان اینکه ۵۴ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن در حال ساخت و اجرا است مطرح کرد: این تعداد در مرحله اعطای پروانه تا تحویل قرار دارد. همچنین ۲۳ هزار و پانصد واحد در حال راه اندازی است که جمع آنها ۷۸ هزار واحد است که از این تعداد واحد ۶۴ هزار و ۴۰۰ واحد اراضی آن توسط خود ارتش تامین شده و ۱۳ هزار و ۶۰۰ واحد آن را وزارت راه و شهرسازی تامین کرده است. به دنبال این هستیم که خودمان را به تکمیل ۱۵۰ هزار واحد برسانیم در حال کار با وزارت راه و شهرسازی هستیم.

وی مهمترین موضوع چالشی در امر مسکن را موضوع منابع مالی برشمرد و بیان کرد: کار کنان نه آورده آنچنانی دارند و نه توان پرداخت اقساط، البته در ارتش هر کمکی می توانستیم انجام داده ایم ودر کنار آن هم بانکها کمک می‌کنند. بانک سپه از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان منابع و تسهیلات و ۶۰۰ میلیارد ال سی در اختیار ما قرار داده است، بانک تجارت نیز ۶۰۰ میلیارد الی سی تسهیلات در اختیار ما قرار داده ک امیدواریم بتوانیم از این ظرفیت بیشتر استفاده کنیم و هر طور هم که رییس جمهور تشخیص دهند کمک شود این کار بهتر از قبل پیش خواهد رفت.

فرمانده کل ارتش درباره توقف ساخت مسکن ارتش در کنار باغ گیاه شناسی افزود: در چیتگر ۱۶ هزار و پانصد واحد در حال ساخت داریم که به گفته مسئولین باغ گیاه شناسی معارض با این باغ شد، کار به مسایل قضایی رسید که همه مراجع قضایی حکم را به نفع بنیاد تعاون ارتش دادند حتی دیوان عالی کشور هم حکم را به نفع بنیاد تعاون ارتش داد.

سرلشکر موسوی ادامه داد: اما به خاطر این که باغ گیاه شناسی یک ثروت ملی است ما حاضر شدیم که کمک کنیم و هر طور که می شود این مشکل را حل کنیم تا این ثروت ملی حفظ شود. بر همین اساس رییس جمهور آقای منصوری را مامور این کار کرد که چند جلسه در این مورد تشکیل شد و در نهایت در جلسات تکالیفی برای ارتش، شهرداری و وزارت جهاد کشاورزی مشخص شد که ارتش از همان روز به تکلیف خود عمل کرد یعنی کار را در آنجا متوقف کردیم قرار شد وزارت جهاد کشاورزی زمینی را در اختیار بنیاد تعاون ارتش قرار دهد و شهرداری جواز مجانی دهد که این مشکل حل شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خانه پدری جلال آل‌احمد؛ از «خانه باستان‌شناسان» تا «پاتوق معتادان» و...(+عکس)
  • بازدید استاندار از ایستگاه استقبال از مسافران نوروزی در پایگاه میراث جهانی شهر سوخته
  • (تصاویر) خانه پدری جلال آل‌احمد؛ از «خانه باستان‌شناسان» تا «پاتوق معتادان» و...
  • (ویدیو) کشف قدیمی‌ترین فلز جهان در ایران به وزن سه کیلو و نیم متعلق به نه هزار سال قبل
  • موزه باستان شناسی عمارت مفخم بازگشایی شد
  • افتتاخ نخستین موزه مردم شناسی شهرستان سرعین
  • چرا بوم‌شناسان می‌گویند این اصطلاح همچنان مهم است؟
  • موزه باستان‌شناسی ارومیه آماده بازدید مسافران نوروزی
  • کشف قدیمی‌ترین فلز جهان در ایران به وزن ۳ کیلو و نیم متعلق به ۹ هزار سال قبل / باستان‌شناسان قدیمی‌ترین سکونتگاه انسان را در آذربایجان و در جنوب دریاچه ارومیه پیدا کردند (فیلم)
  • سرلشکر موسوی: بیش از ۷۸هزار واحد مسکونی در دست ساخت داریم