Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج مهندسین کشاورزی سپاه نینوای گلستان با اشاره به ورود بسیج مهندسین کشاورزی در حوزه دامپزشکی در ۳ استان به صورت پایلوت، گفت: نخستین کلینیک دامپزشکی در استان گلستان امروز در روستای کرند بخش مرزی داشلی‌برون توسط سپاه نینوا افتتاح شد. ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹ استانها گلستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گنبدکاووس, رضا خزائیان صبح امروز در مراسم افتتاح کلینیک دامپزشکی کرند اظهار داشت: با توجه به عملکرد مثبت جامعه مهندسین سپاه در سراسر کشور, قرار شد در حوزه دامپزشکی نیز ورود کنیم و کارشناسان در این حوزه نیز به یاری دامداران این منطقه محروم بشتابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با بررسی‌های انجام شده در مرحله نخست, 3 استان گلستان, مازندران و آذربایجان غربی به عنوان پایلوت در نظر گرفته شده و امروز شاهد نخستین کلینیک دامپزشکی در استان گلستان در روستای مرزی کرند از توابع گنبد کاووس هستیم.

مسئول بسیج مهندسین کشاورزی سپاه گلستان تصریح کرد: بالغ بر 700 میلیون ریال برای تجهیز امکاناتی مانند سونوگرافی, ست‌جراحی, تجهیزات معاینه و تجهیزات آزمایشگاهی هزینه شده است.

خزائیان تاکید کرد: فعالیت در حوزه دامپزشکی در چند فاز انجام می‌شود که در فاز نخست, روستاهای تحت پوشش را خواهیم داشت و سپس در سال آینده این خدمات در کل استان ارائه می‌شود.

وی یادآور شد: هدف نخست ما در این طرح آموزش و ترویج دامداران است و در کنار آن, معاینه و خدمات درمان به دام‌ها را نیز انجام می‌دهیم و برنامه ها به صورت زمان بندی اجرا می شود.

مسئول بسیج مهندسین کشاورزی سپاه نینوای گلستان گفت: بسیج مهندسین کشاورزی در خرداد 92 راه‌اندازی شد و هدف آن ارائه خدمات به کشاورزان و دامداران و همه آحاد مردم است.

"طرح ملی همگام با کشاورزی " در استان گلستان اجرا شد

خزائیان تصریح کرد: نخستین پروژه ما "طرح ملی همگام با کشاورزی " در استان گلستان بود و در این طرح 200 روستا در قالب شبکه تحت پوشش قرار گرفت.

وی اظهار دارد: در هر شبکه یک مهندس با تجربه, از زمان خاک ورزی تا زمان برداشت برای تولید و بالا بردن تناژ محصولات در کنار کشاورزان بود.

مسئول بسیج مهندسین کشاورزی سپاه نینوای گلستان افزود: با توجه به عملکرد مثبت سپاه در این حوزه, در سال 97 ,تعداد روستاهای تحت پوشش را از 200 روستا به 300 روستا افزایش خواهیم داد و قرار گاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان در سه نقطه دهستان کرند گنبدکاووس و یکی از دهستان های علی آباد کتول و دهستانی در مراوه‌تپه حضور پررنگ‌تر خواهد داشت.

انتهای پیام/ ت

R41471/P1336/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۸۹۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست جامعه اسلامی مهندسین برای دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، جامعه اسلامی مهندسین روز شنبه پس از بررسی نفرات راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر، و به دنبال مباحث عمیق در شورای مرکزی و هیأت اجرایی این تشکل و ضمن احترام به همه کاندیداهای منتخب برای دور دوم، فهرست زیر را با سرلیستی احمد نادری به مردم حوزه انتخابیه تهران معرفی کرد.

اسامی به ترتیب بالاترین آرا مأخوذه در دور اول عبارتند از:

سرلیست: احمد نادری

سمیه رفیعی

حسین نجابت

عبدالحسین روح الامینی

ابوالقاسم جراره

زهره سادات لاجوردی

علیرضا سلیمی

صالح اسکندری

محمدحسین حسین زاده بحرینی

سمیه گلپور چمرکوهی

علی اصغر پورمحمدی

علی طهرانی مقدم

سید نظام الدین موسوی

مجتبی رحماندوست

مهدی شریفیان

غلامحسین رضوانی

کد خبر 6096590 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • افتتاح نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد
  • مجموعه سپاه همیشه همراه جامعه کشاورزی استان بوشهر است
  • یک هزار و ۹۱۹ عنوان برنامه عمرانی و غیر عمرانی در استان سمنان انجام شده است/ پروژه آب‌رسانی به ۲۶۰ روستا در دستور کار است
  • ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی
  • آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • با نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان اردبیل آشنا شوید
  • ایجاد ۱۶۰۶ فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی سپاه آذربایجان‌غربی
  • لیست جامعه اسلامی مهندسین برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • لیست جامعه اسلامی مهندسین برای دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون بسیج سیستان و بلوچستان برگزار شد