Web Analytics Made Easy - Statcounter

قدس- عضو شورای اسلامی «هفت جوی» از صدور ۲۷۶ قطعه سند مالکیت منازل «هفت جوی» پس از ۴۰ سال خبر داد.

موسی اکرمی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص اسناد و مدارک هبه املاک اهالی هفت جوی اظهار داشت: حدود ۴۰ سال است که اراضی این منطقه متعلق به رژیم پهلوی بوده است و بعد از پیروزی انقلاب و به دستور امام خمینی(ره) به نام کمیته امداد امام خمینی(ره) مصادره شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکرمی افزود: با وجود پیگیری محمد محمودی شاه نشین، نماینده مردم شهرستان های ملارد، شهریار و قدس در مجلس و با رایزنی ها ی انجام شده این طرح سال ها مسکوت مانده بود.

وی با اشاره به اینکه این اراضی از قبل از انقلاب در دست اهالی بوده است گفت: اراضی مذکور در این مدت زمان طولانی بدون سند مانده بود تا اینکه با پیگیری های انجام شده حدود ۱۰ ماه قبل دستوری گرفته شد که مشکل صدور اسناد مالکیت منازل مسکونی حل شود و بعد از ابلاغ طرح به شورا پس از ۶ ماه نتیجه حاصل شد و در تاریخ ۱۳ اسفند ماه سال جاری هبه نامه و اسناد مالکیت منازل مسکونی طی مراسمی به اهالی هفت جوی تحویل داده شد.

عضو شورای اسلامی هفت جوی بیان داشت: هم اکنون به ۲۷۶ قطعه از منازل که دارای سند نبودند هبه نامه ها به صورت رایگان تحویل مالکین شده است و در این راستا لازم است از پیگیری و تلاش های نماینده و رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) قدردانی کنیم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۸۹۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم رقص شدید خودرو و منازل ژاپنی‌ها در زمین‌لرزه وحشتناک امروز!

رسانه‌های ژاپنی با انتشار تصاویری اعلام کردند که ساعاتی پیش زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۶.۹ ریشتر غرب جزایر «اوگاساوارا» در جنوب ژاپن را لرزانده است. گفته می‌شود تاکنون هیچ تلفاتی در این زمین‌لرزه گزارش نشده است./مهر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شاخص برخورداری گلستان از صدور اسناد مالکیت، هفت درصد بالاتر از میانگین کشوری
  • صدور ۹۱۰ رای برای تعیین تکلیف اموال متروکه در گمرکات خوزستان
  • لزوم همکاری فرمانداران برای رفع موانع تحقق حداکثری حدنگاری استان کرمان
  • رفع موانع تحقق حداکثری حدنگاری استان کرمان با همکاری فرمانداران
  • لزوم صدور پروانه‌های ساختمانی در کمتر از یک‌ماه
  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد
  • فیلم رقص شدید خودرو و منازل ژاپنی‌ها در زمین‌لرزه وحشتناک امروز!
  • سند دار شدن بخشی از زمینهای کشاورزی در ساری
  • آنچه در پی صدور مجوز اکتشاف معدن سرچهان رخ می‌دهد
  • تصاویری از آبگرفتی منازل و معابر زاهدان پس از بارش های بهاری