Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-16@12:36:30 GMT

اعزام 92 نفر از خواهران و برادران کوثری به کربلای ایران

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۸۹۴۵۲

اعزام 92 نفر از خواهران و برادران کوثری به کربلای ایران

فرمانده سپاه ناحیه کوثر از اعزام کاروان راهیان نور شهرستان کوثر در 2 نوبت برادران و خواهران به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، سرهنگ دوم پاسدار محرم پوررحمان، فرمانده سپاه ناحیه کوثر امروز در گفتگو با خبرنگار کوثرخبر با اشاره به اعزام راهیان نور شهرستان کوثر به کربلای ایران اظهار کرد: این کاروان شامل 92 نفر از اعضای پایگاههای بسیج شهری، روستایی  و جامعه زنان (خواهران و برادران) این شهرستان است که به مدت 4 روز از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کربلای ایران در دو نوبت میزبان برادران و خواهران کوثری است، برادران در تاریخ 96/12/25 و خواهران در سال جدید در مورخه 97/01/02 به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند، تعدادی از رزمندگان دوران دفاع مقدس شهرستان نیز به عنوان راوی، مربی، سرپرست و روحانی این کاروان را در طول بازدید همراهی خواهند کرد.

فرمانده سپاه کوثر گفت: یک اکیپ کامل پزشکی نیز با تجهیزات لازم و کامل، در طول سفر آماده ارائه خدمات به زائران هستند.

سرهنگ پوررحمان افزود: حضور اقشار متعدد جامعه در مناطق عملیاتی، علاوه بر آشنایی آنان با فضای معنوی شهید و شهادت، یک نوع آمادگی در مقابله با جنگ نرم دشمن است.

فرمانده سپاه کوثر بیان کرد: برگزاری مراسمات معنوی و فرهنگی، بازدید از یادمان های شهدا و همچنین برپایی نمایشگاه های شهدا و کتاب در محل اسکان زائرین از جمله برنامه هایی است که در این 4 روز انجام خواهد یافت.

سرهنگ دوم پوررحمان با بیان اینکه اردوهای راهیان نور نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان دارد، افزود: آشنایی با رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحمیلی، بازخوانی وصیت نامه ها و خاطرات شهدا و چگونگی انجام عملیات های این دوران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه از اهداف اصلی اعزام کاروان های راهیان نور است.

وی در پایان اظهار کرد: زائران کوثری از مناطق جنگی هویزه، طلایه، شلمچه و اروند کنار به مدت 2 روز بازدید می‌کنند.

به گزارش کوثرخبر، علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام در این برنامه فرهنگی - معنوی به حوزه های مقاومت در سطح شهر و بخش مراجعه نمایند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۸۹۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت قاطع اصفهانی‌ها از سپاه

ایسنا/اصفهان مردم اصفهان در تجمعی خودجوش در گلستان شهدای اصفهان، از اقدام عملیاتی سپاه در حمله اسرائیل اعلام حمایت کردند.

سحرگاه امروز، یکشنبه، ۲۶ فروردین‌ماه اقشار مختلف مردم اصفهان با حضور در گلستان شهدای اصفهان و در جوار مزار شهید زاهدی، از اقدام عملیاتی سپاه در حمله اسرائیل اعلام حمایت کردند.

مردم حاضر در این تجمع با شعارهای «الله اکبر»، «مرگ برآمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» و با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران و شهید سلیمانی و شهید زاهدی، از تنبیه رژیم صهیونیستی حمایت کردند. 

رژیم صهیونیستی، ۱۳ فروردین‌ماه امسال به کنسولگری ایران در دمشق حمله موشکی کرد که در جریان این حمله، هفت نفر از مستشاران ارشد نظامی ایران و از جمله سردار شهید زاهدی، به شهادت رسیدند. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • اردوهای جهادی دانشجویان کردستان به مناطق محروم سروآباد آغاز شد
  • اعزام ۲۵۰ دانشجو به اردوی جهادی سروآباد
  • اعزام نخستین کاروان راهیان‌نور کارمندان ادارات فارس در سال ۱۴۰۳ به مناطق جنگی
  • جزئیات بیشتر از کاهش ۳ ماهه خدمت سربازی/ چه کسانی باید ۲۱ ماه خدمت کنند؟
  • کسر ۳ ماه از خدمت شامل همه مشمولان نمی شود
  • اعلام جزئیات کاهش ۳ ماهه خدمت سربازی
  • حمایت قاطع اصفهانی‌ها از سپاه
  • ۱۶۷ میلیون بازدید تیزر فیلم «جوکر ۲» در ۲۴ ساعت
  • 167 میلیون بازدید تیزر فیلم «جوکر ۲» در ۲۴ ساعت ؛ از باربی جلو زد
  • اعزام بیمار از خارگ با یک بالگرد عملیاتی انجام شد