Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی‌که رئیس حزب مردم اعلام کرده بود تمام احزاب به جز ما با اختلافات درونی روبرو هستند، اولین عزل یک چهره مشهور این حزب توسط زرداری صورت گرفت. ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱ بین الملل آسیا-اقیانوسیه شبه قاره نظرات

به‌گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از ای آر وای نیوز، آصف علی زرداری طی سخنرانی خود به مناسبت پایان کار 52 نماینده سنای پاکستان خبر از عزل سخنگوی ویژه خود داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشاور رئیس حزب مردم تاکید کرد: این تصمیم پس از آن گرفته شده است که فرحت الله بابر سخنانی علیه منافع حزب بیان کرده است.

وی گفت: به‌زودی سخنگوی جدید خود را مشخص می‌کنم، و مانع ایجاد اختلاف میان اعضای حزب خواهم شد.

نفیسه شاه دیگر عضو ارشد حزب مردم نیز با تایید این خبر گفت: فرحت الله بابر خود استعفا کرده بود و زرداری فقط استعفای او را پذیرفت.

گفته می‌شود بابر همچنان به عنوان یکی از اعضای مهم حزب مردم به کار خود ادامه داده و قصد ترک این حزب را ندارد.

این اتفاقات پس از آن رخ داد که سخنگوی سابق زرداری طی یکی سخنرانی اعلام کرد: حزب مردم قدرت خود در سنا را از دست داده و انتخابات اخیر موفقیتی برای این حزب به همراه نداشته است.

عزل این چهره مشهور در حالی  اتفاق می‌افتد که چندی پیش رهبر حزب مردم اعلام کرده بود همه احزاب به جز حزب مردم با مشکلات درونی روبرو هستند.

بلاول بوتو تصریح کرده بود: حزب مردم دچار هیچ مشکلی نیست که سبب تجزیه یا نابودی این حزب شود ولی دیگر احزاب پاکستانی با این چالش بزرگ دست و پنجه نرم می‌کنند.

انتهای پیام/.

R36461/P36461/S8,87,91/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "پاکستان"

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۸۹۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اردوی «میثاق با شهدا و بیعت با ولایت» در پادگان دوکوهه

دومین اردوی «میثاق با شهدا و بیعت با ولایت» با حضور فرماندهان، رزمندگان، پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و جمعی از بسیجیان نسل امروزی سپاه محمدرسول‌الله (ص)، از امروز به مدت چهار روز آغاز شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دومین اردوی «میثاق با شهدا و بیعت با ولایت» با حضور فرماندهان، رزمندگان، پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و جمعی از بسیجیان نسل امروزی سپاه محمدرسول‌الله (ص)، از امروز به مدت چهار روز آغاز شد.

به گفته فرمانده سپاه محمدرسول‌الله (ص)؛ شرکت کنندگان در این اردو، صبح امروز از پادگان ولیعصر (عج) که اولین نقطه تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و محل تشکیل و آموزش 9 گردان اولیه آن بوده است به سمت پادگان دوکوهه حرکت کرده و به یاد شهدا در این پادگان استقرار پیدا می‌کنند.

تابوتی اندازه این شهید ارتشی وجود نداشت!

بنا بر اعلام سردار «حسن حسن‌زاده»؛ اردوی «میثاق با شهدا و بیعت با ولایت» بزرگ‌ترین اردوی ترکیبی از چند نسل انقلاب اسلامی است که در آن مراسم‌های ویژه‌ای در میدان صبحگاه پادگان دوکوهه، حسینیه تخریب و همچنین یادواره شهدای لشکر 27 محمدرسول‌الله (ص) از جمله فرماندهان شهید این لشکر خصوصاً سردار شهید «محمد ابراهیم همت» در «حسینیه شهید محمد ابراهیم همت» این پادگان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • زمینه‌های ایجاد صلح و سازش میان مردم کرمانشاه بالا است
  • رسانه عبری: حزب‌الله استفاده از موشک‌های ضد استحکامات را آغاز کرده است
  • آغاز تحقیق از فساد مالی رئیس سابق اطلاعات ارتش پاکستان
  • نشانه‌ای برای اتحاد درونی بازیکنان سپاهان (عکس)
  • برگزاری کنگره سراسری انتخابات اعضای سازمان جوانان هلال احمر کشور در محمد شهر
  • آغاز انتخابات سرنوشت ساز پارلمانی در کرواسی
  • اخراج ۲۷۷ نفر با آغاز مرحله دوم اخراج پناهجویان از پاکستان
  • اولین تماس مورینیو با بازیکنان رم بعد از برکناری؛ آقای خاص حال اندیکا را جویا شد
  • عذرخواهی رئیس جمهور کره‌جنوبی پس از شکست حزبش در انتخابات پارلمانی
  • آغاز اردوی «میثاق با شهدا و بیعت با ولایت» در پادگان دوکوهه