Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-08@17:47:33 GMT

ریحون؛ تنها منویی که نیاز دارید

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۵۸۹۷۱۱

ریحون؛ تنها منویی که نیاز دارید

ریحون، بهترین سامانه سفارش آنلاین غذا با بیش از 3000 رستوران است که شمارا نسبت به نگهداری منوهای کاغذی بی‌نیاز کرده است. به کمک ریحون می‌توانید منوی عکس‌دار بیش از 3000 رستوران در کلان‌شهرهای تهران، کرج، اصفهان، مشهد، شیراز، قزوین و رشت را مشاهده کرده و پس انتخاب غذا و پرداخت هزینه به‌صورت آنلاین، غذای خوشمزه خود را در محل دلخواه دریافت کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرویس اقتصادی فردا: امروزه با پیشرفت فن‌آوری و همه‌گیر شدن سامانه هوشمند، دیگر نیازی به انجام بسیاری از کارهای روزمره به شکل سنتی و قدیمی نیست؛ سامانه‌های هوشمند به ما کمک می‌کنند تا بسیاری از کارها را سریع‌تر و آسان‌تر انجام دهیم و درنتیجه وقت و انرژی کمتری برای انجام دادن کارها صرف کنیم. برای مثال دیگر نیازی نیست که برای انجام تراکنش و کارهای بانکی، در صف‌های طولانی ایستاده یا حضوری به بانک مراجعه کنیم؛ چراکه به کمک تلفن‌بانک و اینترنت بانک، تنها با چند کلیک، می‌توانید بسیاری از فعالیت‌های بانکی خود را به‌آسانی و بدون مراجعه حضوری به بانک انجام دهید. از سوی دیگر برای خرید کالا، نیازی نیست به بازارهای شهر بروید؛ درنتیجه می‌توانید از طریق فروشگاه‌های آنلاین، پس از انتخاب و بررسی کالا، سفارش خود را ثبت کرده و کالای موردنظر را در محل دلخواه دریافت کنید. یکی دیگر از اتفاق‌های خوب زندگی هوشمند، اضافه شدن سامانه‌های سفارش آنلاین غذا است که کار سفارش غذا را برای ما بسیار آسان کرده‌اند.

  

ریحون؛ تنها منویی که نیاز دارید

ریحون، بهترین سامانه سفارش آنلاین غذا با بیش از 3000 رستوران است که شمارا نسبت به نگهداری منوهای کاغذی بی‌نیاز کرده است. به کمک ریحون می‌توانید منوی عکس‌دار بیش از 3000 رستوران در کلان‌شهرهای تهران، کرج، اصفهان، مشهد، شیراز، قزوین و رشت را مشاهده کرده و پس انتخاب غذا و پرداخت هزینه به‌صورت آنلاین، غذای خوشمزه خود را در محل دلخواه دریافت کنید.

  

یکی از ویژگی‌های مهم ریحون، داشتن یک وبلاگ بسیار قدرتمند است؛ وبلاگی که هر چیزی در مورد غذا، خواص خوراکی‌ها، اخبار داخلی ریحون و حتی بازی‌های رایانه‌ای و ویدیویی را در خود جای‌داده است؛ درنتیجه شما با مراجعه به وبلاگ ریحون، می‌توانید اطلاعات زیادی در مورد انواع غذاهای کشورهای مختلف، خواص خوراکی‌ها، خبرهای داخلی ریحون و نقد و بررسی بازی‌های روز دنیا کسب کنید. از مطالب جذاب منتشر شده در بلاگ ریحون می توان به معرفی انواع پیتزا ، دسر ، تاریخچه قاشق و چنگال  ٬انواع  سس اشاره کرد. مطالب منتشرشده در وبلاگ ریحون، به گروه‌های اصلی داستان خوراکی‌ها، اخبار ریحونی، غذا بازی و بسیاری موارد دیگر تقسیم می‌شوند. در ماه بیش از 20 مطلب جذاب و کاربردی در این وبلاگ منتشر می‌شود که هر یک از این مطالب، با دبیات بسیار ساده و روان، می‌توانند اطلاعات زیادی را به شما منتقل کنند.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003Jvk

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۸۹۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آقای رئیسی! به‌قول حسین‌ شریعتمداری الان زنگ انشا نیست /۳۴ ماه از عمر دولت تان گذشته و شما هنوز دارید می گویید: باید فلان شود و نباید بهمان شود!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد مهاجری فعال سیاسی اصولگرا در یادداشتی در کانال تلگرامی اش نوشت؛

حضور گرامی رئیس جمهور محترم

با سلام

در دیدار استانداران فرموده‌اید:

- کارگزاران دستگاه‌های اجرایی باید در عرصه عمل و با کار شبانه‌روزی امید مردم را ارتقا دهند.

- مردم باید این احساس را داشته باشند که دولت دارد کار می‌کند.

- باید ضمن گزارش کارها و اقدامات و تلاش برای گره‌گشایی از اذهان مردم، دلایل و علل ناکارآمدی‌های احتمالی را نیز به گزارش کرد.

- همه ی بخشها برای تحقق شعارسال باید برنامه داشته باشند.

-هیچ بخشی از تولید اعم از کارخانه‌های بزرگ وکارگاهها نباید بی‌برنامه باشند.

- استانها باید برای جهش تولید برنامه کلان و استانی و اقلیمی داشته باشند.

- بانکها باید در زمینه تامین مالی به موقع واحد های تولیدی کمک‌ کنند.

- باید با عموم‌مردم سخن‌گفت، ارتباط با مردم را همواره به استانداران و مدیران تاکید کرده‌ام.

-باید پرداخت تسهیلات برای ازدواج و اشتغال ومسکن در اولویت قرار بگیرد.

- باید استانهایی که بیشترین آمار بیکاری را دارند از این وضعیت خارج شوند. باید فکر ویژه برای این استان ها داشت و باید کار جدی در این زمینه کرد.

- باید نتیجه جلسات، رفع موانع تولید باشد.

- باید از محصولات روستایی حمایت کنیم ومحصولاتشان به موقع خریداری شود.

- باید بهره‌وری را بالا ببریم.

- باید در یک سری مسائل کار فرهنگی کنیم. وزارت‌خانه های فرهنگ و ارشاد و آموزش و پرورش، سازمان صداوسیما، چهره ها و ... باید تلاش کنند.

- الگوهای مصرف آب و برق و گاز و انرژی باید تبلیغ شود.


جهت‌استحضار جنابعالی عرض می کنم ۳۴ ماه از عمر دولتتان گذشته و شما هنوز دارید میگویید:"باید" فلان شود و "نباید" بهمان شود.

خدا عمر باعزت بدهد به حاج‌حسین‌آقای شریعتمداری که در چنین مواقعی خطاب به روسای‌جمهور پیشین (البته نه همه شان، بلکه به بعضی شان!) به درستی می‌نوشت: "الان زنگ انشا نیست، زنگ حساب است آقای رئیس‌جمهور! انشا خواندن مال روزهای تبلیغات بود"

۲۷۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903299

دیگر خبرها

  • اگر این سردرد‌ها را دارید حتما به پزشک مراجعه کنید
  • تمام چیزهایی که برای سفر با موتور سیکلت نیاز دارید.
  • نکات ایمنی مهم برای شارژ کردن گوشی های هوشمند؛ اگر موبایل دارید، بخوانید
  • چند باید علمی برای حمام رفتن
  • خرید و فروش خودرو به زودی آنلاین می‌شود؛ شفافیت و امنیت بیشتر با حذف واسطه‌ها
  • اگر این بیماری‌ها را دارید غذای کنسروی نخورید
  • قیمت خودروهای برقی وارداتی چند ؟ / برای ثبت‌نام مرحله اول تا فردا فرصت دارید
  • آلرژی بهاری دارید؟ این مواد غذایی را بخورید
  • مدیران برای برنامه ریزی استان تهران نیاز‌ها و ضروریات را شناسایی کنند
  • آقای رئیسی! به‌قول حسین‌ شریعتمداری الان زنگ انشا نیست /۳۴ ماه از عمر دولت تان گذشته و شما هنوز دارید می گویید: باید فلان شود و نباید بهمان شود!