Web Analytics Made Easy - Statcounter

با پیگیری های نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی 2000 بسته آموزشی حاوی لوازم التحریر به دانش آموزان مدارس ابتدایی مناطق محروم اهدا می گردد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا مراد کلوندی در گفتگو با سهیل سنقر اظهار داشت: با پیگیری های حجت الاسلام و المسلمین سید جواد حسینی کیا نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی ۲ هزار بسته آموزشی حاوی لوازم التحریر آماده توزیع در بین دانش آموزان مدارس ابتدایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سنقروکلیایی در ادامه افزود : دو هزار بسته آموزشی با تلاش همکاران پشتیبانی در آبان گذشته در بین دانش آموزان مدارس مناطق محروم شهرستان توزیع گردید و دومین مرحله توزیع بسته های آموزشی تا پایان هفته به انجام خواهد رسید.

کلوندی از پیگیری های نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی تقدیر و تشکر نمود.

 


انتهای پیام /

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۸۹۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم اقدام به موقع برای ثبت نام کتاب دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مولوی گفت: در سال تحصیلی جدید پیش بینی می‌شود بیش از دو میلیون کتاب توزیع شود که توزیع مطلوب آن در گروی همکاری والدین و مدیران مدارس است.
او افزود: البته ۹۰ درصد ثبت نام به موقع انجام می‌شود ولی همان ۱۰ درصد نیز باید به موقع ثبت نام کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اهدا کارت همیار پسماند به دانش آموزان لاهیجانی
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • برگزاری آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده
  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • لزوم اقدام به موقع برای ثبت نام کتاب دانش آموزان
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • مربیان باید موضوعات را با ارزش‌های دینی تبیین و تشریح کنند
  • مسیر و راه نسل توانمند از مدارس دخترانه می‌گذرد
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان