Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، این پایگاه های ثابت و سیار در سطح شهرها و روستاها و همچنین پایگاه های مقاومت بسیج در آذربایجان غربی دایر شده و پذیرای هدایای مردم نوعدوست استان در جشن نیکوکاری هستند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: مرحله نخست جشن نیکوکاری روز چهارشنبه در مدارس و مراکز آموزشی استان برگزار و در آن هدایای دانش آموزان به خانواده های نیازمند در قالب پاکت های توزیع شده، جمع آوری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عزیز سهندی افزود: امروز پنجشنبه هم 130 پایگاه ثابت و سیار شهری در نقاط مختلف استان در شهرستان های شمال و جنوب آذربایجان غربی هدایای مردم نیکوکار را گردآوری می کنند.
وی اضافه کرد: مردم آذربایجان غربی می توانند هدایای نقدی و غیرنقدی خود را به این پایگاه ها اهدا کنند تا این هدایا در سریع ترین زمان ممکن در اختیار خانواده های نیازمند قرار گیرد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی ادامه داد: فردا جمعه نیز پایگاه های کمیته امداد در میعادگاه های نماز جمعه سراسر کشور مستقر می شوند تا هدایای نمازگزاران را جمع آوری کنند.
سهندی اظهار کرد: علاوه بر این پایگاه ها، شهروندان می توانند کمک های خود را از طریق سامانه مبتنی بر تلفن همراه #8877* به نیازمندان اختصاص دهند.
جشن نیکوکاری از نخستین سال های تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) برای کمک به نیازمندان در آستانه عید هر سال برگزار شده و همواره مورد توجه شهروندان بوده است.
کمیته امداد امام خمینی(ره) از جمله نهادهای تاسیس شده پس از انقلاب شکوهمند اسلامی در ایران است که با هدف کمک به خانواده های نیازمند و رفع نیازهای آنها با فرمان امام راحل راه اندازی شد.
امسال سی و نهمین سالگرد تاسیس کمیته امداد است.
8137/2093
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۵۹۰۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روش تربیتی امام خمینی(ره) و نقطه اوج حکومت مهدوی

دریافت 76 MB

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد جواد زارع مسئول مجموعه فرهنگی شهدای گمنام بندرعباس به تبیین راز موفقیت امام خمینی رحمه الله علیه در تربیت نسلی الگو پیش‌رو و اوج حکومت امام زمان ارواحنا له الفدا پرداخت.

کد خبر 6098888

دیگر خبرها

  • تشریح برنامه‌های خدمت به مددجویان کمیته امداد اصفهان در دهه کرامت
  • عملیات پلیس علیه مواد مخدر در کیش
  • ۳ هزار زنجانی به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)اعزام می شوند
  • توزیع ۶ میلیارد تومان زکات فطریه میان نیازمندان استان ایلام
  • ۲۰۰ درخت پسته به کمیته امداد امام خمینی خلیل آباد اهدا شد
  • روش تربیتی امام خمینی(ره) و نقطه اوج حکومت مهدوی
  • رشد ۲۸ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری
  • کمک ۱۱ هزار میلیارد تومانی مردم به مراکز نیکوکاری در سال گذشته
  • مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان